4. BÖLÜM

429 27 11
                                    

Cumartesi 19:02

Skyra ve Emillia, parti için hazırlanmışlardı, sadece saçlarına küçül dokunuşlar yapıyorlardı.

"Skyra, benim kıyafetim abartılı olmadı değil mi?"

"Hayır canım, sana çok yakıştı. Bende hazırım, çıkalım artık"

"Pekala"

İkiside gidecekleri yere varmıştı. İçeriye girdiklerinde okulda ki herkes eğleniyor ve dans ediyorlardı.

"Hadi bir yere geçelim"

"Dur! Finn'de mi burada?!"

"Sonuçta aynı okulda olduğumuz için oda partiye gelmiş ama merak etme ondan uzak bir yere geçeriz"



20:00 sonra...

Emillia, fazla içmekten kafayı bulmuştu. Skyra da onun kadar olmasa da biraz dengesini kaybediyordu. O ara yanlarına biri geldi.

"Selam, eğleniyor musunuz?"

Bu soruya direk emillia cevap verdi.

"Çok eğleniyoruz, değil mi sky?"

"Hı evet çok."

"Sen yeni mi geldin okula?"

"Ah hayır, emillia'nın arkadaşıyım. Beni davet etti, bende geldim"

"İyi ki gelmişsin" diyerek skyra'ya daha fazla yaklaştı.

"Ben jeremy, sen?"

"Skyra"

"Skyra, ismin çok güzelmiş!"

"Teşekkür ederim. Her neyse ben artık gitsem iyi olucak"

Artkasını dönüp gidecekken, kolundan tutup kendisine doğru çekti.
Skyra'nın da başı döndüğü için güçsüzleşmişti ve kendisini bırakmıştı.
Kucağına alıp onu üst katda ki odaya götürmüştü fakat skyra, hala ne olduğuna anlam veremiyordu.

Yatağa koyduktan sonra birden bir kaç tane yumruk sesi gelmişti, skyra ise yataktan doğrulmaya çalışıyordu fakat son anda gözleri kapanmıştı.

BRokEN / Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin