Bir okul günü için hazırlanıyordu, skyra.
Şu okul ne zaman bitecek diye her sene geçiriyordu içinden. Okul gömleğini ve eteğini giymişti. Saçlarını arkadan at kuyruğu yapmıştı. Artık okula gitmeye hazırdı.Dışarıya çıktığında okula doğru ilerlemeye başladı.
İçeriye girdiğin de dolapların önüne geçti.
Skyra, kendi dolabını açtığında kitaplarını aldı ve kapağı kapattı.
Bu okulda da hiç arkadaşı yoktu, sınıfta bazı kızlarla konuşsada en iyi arkadaş değildiler....
Okul çıkışında arka kapıdan çıkmaya karar vermişti çünkü önden çıkarken sürekli itilip kakılıyordu. En azından kimse arkadan çıkmayı akıl edemediği için en güvenli çıkış kapısıydı.
Çıktığında grafiti yapılmış duvarları gördü.
Buradan geçmek biraz ürkütücü oluyordu.
Taki o sesi duyana kadar.Bir kız konuşuyordu. Tam sağ çaprazın da duran yoldan kafasını uzatıp bakınca gözlerine bir dakikalık inanamadı.
Bu o kıvırcık kafalı çocuktu, skyra adını bilmediği için ona kıvırcık kafa diyordu.Bir kızı duvara sıkıştırmıştı, kaçmasın diye ellerini duvara dayamıştı ve ona oldukca yakın duruyordu.
Kız ise bırakması için yalvarıyordu fakat nafileydi.
Peki skyra ne yapıcaktı?
Kıza dokunmasına göz mü yumucaktı? yoksa kahraman gibi davranıp yardım mı edecekti?Tabiki de bütün cesaretini toplayıp finn'in üstüne atladı.
Yumruklarını genç oğlan'ın olabildik yerlerine savuruyordu.
Kendisi bile inanamamıştı bu kadar güçlü olduğuna.Finn'in burnu kanamaya başladığında skyra durdu ve yerden kalkarak, sırtını duvara yaslamış ağlayan kızın elini tuttu ve koşmaya başlayınca kızda ona ayak uydurmaya çalışıyordu.
Başka sokağa girdiklerinde ikiside nefes nefese kalmıştılar ve durmaya karar verdiler.
Skyra, kızın suratına baktı ve yavaşca yaklaştı.
"Sen iyi misin?"
İlk başlarda cevap vermedi çünkü nefesini düzenlemeye çalışıyordu.
"E-evet"
"Peki... Sana bir şey yaptı mı?"
Kızın yine gözleri dolmuştu. Skyra'da üstelemek istemedi ve yavaşca sarıldı.
"Tamam, geçti. Sakin ol"
"B-ben yapma dedim, dinlemedi!"
Kız ağlayarak ve hıçkırarak her şey anlatmaya başlamıştı.
"Ben hazır değilim dedim ama o benim... çok seksi olduğumu ve onu delirttiğimi söylüyordu"
"Siz... Sevgilimiydiniz?"
"B- bilmiyorum. Okulda bir kaç kez bana iltifat ediyordu. Aramızda bir şeyler oluyormuydu bilmiyorum ama beni duvara sıkıştırdığında niyetini anlamıştım. Eğer sen gelmeseydin..."
Ağlaması daha fazla şiddetlenmişti. Skyra'da sakinleştirmek için saçını okşuyordu.
"İstersen benim eve gidelim. Orada sakinleşirsin"
"Tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRokEN / Finn Wolfhard
Fanfictiontanıştığınız güne mi lanet etsem yoksa sana mı lanet etsem. sen karar ver 6 Ağustos 2018