karakter Tanıtımı

597 24 4
                                    

                    Burak Sayer

Çetenin ele başı, kolejin 2 sahibinden 1'inin oğlu, çok havalı, yakışıklı, kötülük yapmaktan zevk alan biridir.Bir kız kardeşi var ve kız kardeşiyle çok iyi anlarşır.Bakalım koleje yeni gelen Ada'ya ne yapacak!!?

                   Ada Baysal

Babasının işinden dolayı Bodrum'dan  İzmir'e taşınmıştır.çok güzel, havalı, yetenekli, zeki bir kız.Bir abisi var ve abisiyle pek iyi anlaşamaz.

              Murat Saraçoğlu

Çeteden biridir.havalı ve yakışıklıdır. Çetede en çok Burak'la anlaşır.çetedeki herkese çok değer verir.Çete dışında pek kimseyle konuşmaz.Sinirli ve kıskanç bir yapıya sahiptir.

                   Nilay Demir

Çetenin tek dişisidir.çete dışında pek kimseyle konuşmaz.çok iyi dans eder.Kötülük konusunda çok fecidir.

                  Gökhan Yılmaz

Çeteden biridir.kızlara karşı zaafı vardır.Ama Ece'ye farklı bir zaafı vardır.Ece'yi kıskandırmak için çok uğraşır ama Ece pek takmaz.

                      Ece Soylu

Çeteyle aynı sınıftadır.çeteyi pek sevmez ve çeteden korkar.zeki ve güzel bir kızdır.birazcık Gökhan' dan hoşlanıyor.

                Yaman Sarıhan

Çeteden biridir.Çok şakacıdır.Çeteyi her zaman güldürür.okuldaki çoğu kişiyle uğraşır.

                    Mert Baysal

Ada'nın abisidir.Ada'yla pek iyi anlaşamaz.Ama Ada'ya çok değer verir.Ama bunu belli atmez. Karizmatik ve yakışıklıdır.Ada'dan bir yaş büyüktür.

                Merve Sayer

Burak'ın kardeşidir ve Burak'tan bir yaş küçüktür.Bu yüzden aynı okuldalar.Çok deli dolu, sevecen, güzel bir kızdır.

Hmm merhaba umarım beğenmişsindir.Bana şans verdiğin için sana teşekkür ederim.şimdi diğer bölüme geçebilirsin.

Bol bol yorum ve beğenilerinizi bekliyorum😍😍

Takıldığınız bir yer olursa yorum atmayı unutmayın!!!

Liseli Psikopat'ım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin