Olamaz!!!

247 16 1
                                    

Arkadaslar çok küçük bir değişiklik yaptım iyi okumalar😘


Yeni bir gün ve nihayet cuma günü. Nasıl cuma derseniz Nilay'la bir bahane bulup okula gitmemiştik ve gün boyu beraber vakit geçirmiştik. Ama bugün okula gidecektik yani zorla gidecektim.

Oflaya puflaya yatağımdan kalktım ve erken uyandığım için evet yanlış duymadınız Ben Erken Uyandım. Her neyse duş alıp hazırlandıktan sonra aşşağı indim. Abimle dadalasip kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıktım.

Okula geldiğimde sınıfa girdim ve sınıfta 3-4 kişi vardı sanırım erken gelmiştim. Zaten genel olarak sınıfa baktığımızda Nilay, ben, Burak ve çetesi birde onun dışında 3-4 kişi vardı toplam 10 kişiydik. Çantamı bırakıp kantine indim. Kantinde 2 kişi vardı bir şeyler alıp bir yere oturdum. 5 dk sonra falan Nilay geldi ve "Sınıfta çantanı gördüm ve geldiğini anladım sonra lavaboya baktım ve sonra kantinde olacağını düşünüp kantine geldim vee burdasın" diyip sözünü bitirdi.

"Günaydın bir sakin ol, nefes al sabah sabah bu ne enerji" dediğimde ikimizde gulumsedik.

Kantine Burak ve çetesi geldi  sabah sabah bir bunlar eksikti zaten onlarda geldi tam oldu dedim içimden. "aaa bizim ezikte burdaymış" diyen kişiye baktım ve tabi ki Ece'ydi "ne var ne istiyorsun sabah sabah?" diye cevap verdim.

"Aaa ezikçim olmuyor böyle Ama senin dilin fazla uzamış"

"Ne var uzamışsa sen kendine bak 4 erkeğin arasında allah bilir ne yapıyorsun " dedim. grup tam bir şey söyliyecektiki Ece onları susturdu. Ve ben şaşırdım ki Ece saçıma yapıştı.

"Yaa bıraksana ne yapıyorsun? Aaah canım acıyo bırak ya"

"Öyle mi ezik onu bana cevap vermeden önce düşünücektin sen bana ne demeye çalışıyorsun açık açık soylesene" diye karşılık verdi

Nilay'da "Ece bıraksana"
Ece'de  "Eğer karışırsan aynısını sana da yaparım" diye karşılık verdi.Bende ecenin saclarina yapistim. Herkes bize bakiyordu Ben nedense ecenin saclarindan elimi hemen cektim. 've ece Ben cekince o Daha cok çekmeye basladi. Nihayet ece saclarimi birakti. Şu an kantinde olan herkes bana acıyan gözlerle bakıyordu neyse ki kantinde cok az kisi vardi bizim disimizda. Birtanesi telefonla kavgamizi çekiyordu Burak'in kukremesiyle cocuk telefonu yere atip kacti. Zil calinca grubtakiler 've diger ogrenciler disari ciktilar.

Ve ben ağlıyordum.Hızla kantinden koşarak çıktım ve Nilay'da arkamdan koşarak geliyordu. Koşup bana yetişti ve kolumdan tutup sarıldı.Yaklaşık 10 dk öyle kaldık sonra bana peçete uzattı. Şu an olan az makyajım akmış hortlak gibiydim. Normalde asla izin vermezdim onu orada rezil ederdim ama cetenin bana karismasindan korktum. Ben Ben korkmuştum sinirimden daha cok ağlamaya basladim.

💨💨💨

Bugün hafta sonuydu veee benim uyuma günümdü.Aşşağıdan annemin "Adaaaa hadi kalk kızım kahvaltı yapıcaz" demesiyle uyandım."Anne bugün hafta sonu ben uyuyacağım siz kahvaltınızı yapın ben sonra yaparım." diye karşılık verdim."Adaaa kahvaltıdan sonra konuşacaklarımız var hadi yüzünü yıka da gel." Annemden kurtuluş yok  benle ne konuşacak acaba diye düşünüp yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp aşşağı indim.

Kahvaltıdan sonra annem ve babam beraber 1 hafta iş için Antalya'ya gideceklerini söylediler.(Annem babamın çalıştığı şirkette işe başladı.) Veee beni abime bırakacaklardı kabus olmalı diye düşündüm ve kendime çimdik attım.Annem de "Ada ne yapıyorsun kızım kafayı mi yedin?" "Yok anne kabus mu diye çimdik attım çünkü beni abime olcak şahsa bırakmanız anca kabus olmalı" dedim."O nasıl laf kızım o senin abin düzgün konus abinle" abim de hemen oradan "çok eğleneceğiz küçük" diye laf attı. İcimden 'yav he he dedim'.Hiçbirgün evde kalmaz bugün kalası tutmuş beyefendinin. düşüncelerimden sıyrılıp anneme döndüm.Birsürü nasihat ettikten sonra tamam tamam diyip odama çıktım.

Liseli Psikopat'ım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin