Medya : Serkan
Sağ taraftan ayak sesleri gelmeye başladı. Sağ tarafıma baltımda gördüğüm şey karşısında şok oldum. "Selam" diyen kişiye baktım Ece'ydi. Onu ve çetesini görünce hem şaşırdım hem de çok korktum. Ece selam dedikten sonra hemen arkamı döndüm ve koşmaya başladım.Kapı kilitliydi. "Sakin ol! Ne oldu korktun mu?" diyen Ece'ye "Ne korkcam be! " diye çıkıştım.gittikçe yanıma yaklaşıyorlardı. Tam önümde durduklarında kalbim çok hızlı atmaya başladı çok korkmuştum herkes sessizdi içimden umarım kalp atışlarımı duymazlar dedim. "Bu kadar korktuğunu bilmiyordum" diyen Burak'a cevap vermedim çünkü haklıydı çok korkuyordum. Bu arada burası havuz odasıydı.
Ece saçımdan tutup çekiştirmeye başladı."aaa bıraksana" dedim ama umursamadı. Beni hala çekiştiriyordu havuzun önünde durunca ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştım. Arkadan biri diz kapağıma vurunca dizlerimin üstüne yere düştüm. O anki acimi anlatamam diz kapağım çukurlu bir yere degdi. Dizim çok ağrıdı "aaaah" diye bağırdım. Ece hala saçımı çektiği için canım açıyordu birde üstüne yere düşünce ağlamaya başladım."Ne istiyorsunuz bırakın beni yeter geldiğim beri biktirdiniz aci çekiyorum iste mutlu musunuz? Birak yeter" diye bağırdım. Ama beni tınlamadılar. Ece saçımdan tutup kafamı havuza batırdı. Bir yandan umarım eteğim açılmamıştır diye düşünürken havuzun içinden yan tarafıma baktığımda erkekler oradaydı. Yaman ve Gökhan fotoğrafımı çekiyorlardı. Ama şuan berbat durumdaydım. Ece kafamı 5 saniye daha içinde bıraksa boğulacaktım.
Yaman gidip çantasından kronometre getirdi. Ne yapmaya çalışıyor derken "Şimdi" diye bağırınca Ece kafamı tekrar havuza koyduğunda anladım. Havuzun içinde baya su yuttum. "Tamam" diyince Ece kafamı sudan çıkardı. "Tamam yeter lütfen yeter özür dilerim" diyince Ece "Daha yeni başlıyoruz" dedi. Nefes almakta zorlanıyordum. Burak tekrar "şimdi" diyince Ece tekrar kafamı havuzun içine soktu."Tamam" diyince tekrar kafamı sudan çıkardı.
Yaman "Abi yeter kız ölecek sonra başımıza boş yere iş alıcaz" diyince Ece ve Burak birbirlerine baktılar.Ve Ece beni bırakıp onların yanına gitti. Biraz daha yapsalardı bayılacaktım. Hepsi kapıdan çıkacakken Ece dönüp "Daha yeni başlıyoruz" diyip odadan çıktı.Zil çalmıştı. Bende onlardan sonra odadan çıktım koridorda yürürken herkes bana bakıyordu. Rezil oldum. Nilay karşıdan koşarak bana doğru geliyordu. Bana sarıldı bende ona sarıldım. Ve hiçbirşey demeyip beraber okuldan çıktık. Nilay bir arabanın kapısını açtı ve beni bekledi bende arabaya binip kemerimi taktım. Nilay sürücü koltuğuna geçti. Ben ağlamaya başladım. Nilay bana dönüp "ne oldu anlat hadi ve lütfen ağlama" diyince ona sarıldım. Oda bana sarıldı ve "Tamam şimdi sakin ol ve annene mesaj at bize geleceğini söyle bize gidelim sonra konuşuruz bu arada annem ve babam iş için Ankara'ya gittiler 2 gün sonra gelecekler " diyince kafamı salladım ve anneme mesaj attım ve Nilay'larda kalacağımı söyledim. Annem 2 dakika sonra aradı. Göz yaşlarımı silip konuşmaya başladım. Konuşurken Nilay bana döndü ve ağlayacağımı fark edince telefonu alimden alıp annemle konuşmaya başladı. "Tamam Gülten teyze Ada bana emanet tmm abisi kontrole gelir teşekkürler iyi günler " diyince telefonu kapatıp bana verdi ve "izin verdi" dedi. Nilay'ın arabası çok güzeldi pahalı olduğu belliydi. İki katlı bir villanın önünde durunca Nilay arabadan indi ve bende indim. 'Eve baktığımda çok hoş bir evdi. Ama suan hicbisi umrumda değildi. 2 gün art arda beni okula rezil etmişlerdi şimdi herkes benle dalga geçip alaycı gözlerle bakacakti.' Nilay kapıyı açıp beni beklemeye başladı ben kapıda durup bön bön bos bir yere bakıyordum. Nilay "hadi geçelim içeriye" diyince düşüncelerimden sıyrılıp Nilay'ı takip ettim. Ev çok büyüktü. Nilay merdivenlerden çıkıp bir odaya girdi bende onu takip ettim dolaptdan kıyafet çıkardı ve Bir kapıyı açtı "sen duş al üstünü değiştir bende bişeyşler hazırlıyım işin bitince aşşağı gel konuşalım ben seni aşşağıda bekliyorum." diyince kafamı salladım ben banyoya girdim. Soğuk suyun altında duş aldım. Dustayken hala agliyordum. Yaptıklarını yanlarina biramayacaktim beni 2 defa rezil ettiler ama bir yandan da onlarla muhattap olmak istemiyordum.