Şimdilik Hoşçakal

142 14 3
                                    

Merhaba sevgili okurum bu ard arda attigim 3. Bolum fazla uzatmadan iyi okumalar...

Akşam eve geldikten sonra tekrar dışarı çıktık ve gecenin sessizliğinde biraz yürüyüp arabayı aldıktan sonra Izmir'i dolaştık.  Gece eve geldiğimizde saat 3'tü. Yanımda Serkan olduğu için annemler bişi dememişti. Benim odama geçip çok yorulmamiza rağmen sabaha kadar konuştuk instagrama girdik ve buraz dedikodu yaptık. Serkan'da kız baktık dhdhhs. Serkanin hayatında kimse yoktu. Serkan bugün gideceği için gece boyunca uyumadik. Serkanin gitmesi düşüncesi aklıma gelince çok huzunleniyordum.

Sabah saat 7 olmuştu ve Serkan bugün gidecekti ):  sabah birlikte plan yapmıştık. bugün akşama doğru gideceği için ve okuldakilerle de vedalaşmak istediği için öyle saatinde okula gidecektik ondan önce de buraz daha dolaşacaktık. Sabah kızları arayıp planı anlattım onlar bize öğle arasından sonra katılacaklarını soylediler. Serkan bavulunu hazırlayıp arabanın bagajına attı. Annemlerle vedalaştıktan sonra birlikte dışarı çıktık.

Öncelikle birlikte cafede kahvaltı yaptık. Daha sonra alışveriş merkezine gittik tabi ki ilk girdigimiz yer oyuncakçılıydı. Oyuncakçıda Serkan bana avokadolu anahtarlık ve avokadolu yastık aldı Serkan her sene doğum günümde veya ona triplendigimde her seferinde avokadolu birşeyler alırdı. Hatta evin alt kısmında bana ait avokadolu bir odam vardı. Her bir şey olduğunda orada kafamı dinlerdim saatlerce çıkmazdım oradan. Bende Serkana biseyler aldıktan sonra oyuncakçıda çıktık.

Saat 11 olmuştu öyle arasına az kalmıştı öğle arasına 20 dakika kala sınıfa gidecektik.

Bir anda durup Serkan'a sarıldım. gİtmeden olmaz mi? "

"Güzelim yine gelirim sende gelirsin :

"Ben seni çok özlüyorum ama"

"Güzelim,kuzum bende seni çok özlüyorum ama okulum hem aynı üniversiteyi yazarız "

"Tabi ki aynı üniversiteyi yazıcaz ama daha iki yıl var"

"Bakarsın seneye bende gelirim"

"Ayyh ins yakışıklımmm" diyip tekrar sarıldım.

"Bana bak bir sorun yok dimi?"

"Yok ya ne sorunu olacak" (tabi ki Serkan'a olanları anlatmayacaktım çünkü anlatsam neler olacağını biliyorum)

"Emin misin bak güzelim ne olursa olsun bana anlayabileceğini biliyorsun"

"Evet biliyorum ya sana anlatıcam da mendabur süratli abime mi anlaticam" diyince ikimizde gulmeye başladık. Çünkü o da biliyordu ki abimle çok tartışırdık anlaşamazdık.

Zaman nasıl geçti anlamadım ve öğle arasına 20 dakika kalmıştı ve biz okulun önündeydik.

Sınıfa gittik ve sınıf boştu meğer hocayı çıldırmışlar ve hoca da sınıfı bırakıp gitmiş. Bunun sonunda büyük bir ceza çıkacağına eminim.

Sınıfa gittiğimizde bizimkiler ve Yaman ayaklandı. Yaman hemen kankiimm diye Sercana doğru koştu. Bunlar nasil böyle oldu? Diye düşündüm. Bizimkiler ve Yaman'ı alıp okuldan çıktık. Bir cafe de oturup Serkan'ın gitme saatini beklemeye başladık. Serkan saat 4'te yola çıkacaktı. Ve şuan saat 12.35'ti.

Şimdi Yaman konuşmaya başladı
. Ve gözdeyle yaşadığı bir olayı anlattı. "Bir keresinde Gözdeyle beraber dişçiye gittik sağlam olan dişlerimi daha çok sağlamlaştırmak için (hsbshs) dolgu yaptırmaya gittik. Içeri girdikten sonra eşyaları karıştırmaya başladım. Elime bir iğne geldi ve içine birşeyler koydum. Meğer iğne kadının ağrı kesicisiymiş ve ben onun içine acısını arttırmak için bişi koymuşum ne koyduğumu bilmiyorum 'gülerler'
Neyse sonra doktor gelip iğneyi aldı tam kadına yapmasıyla kadının çığlık atması bir oldu. Ve bende ileriyi gördüğüm için dhhdhe hemen gözdenin ellerini tutup koşmaya başladık. 'Gülerler' işte böyle."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Liseli Psikopat'ım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin