Neden Ben?

299 24 9
                                    

Multi;Çete

Yine bir okul sabahı.Alarmın ve annemin bağırış sesleriyle yataktan düşmem bir oldu.Popom acımıştı.Yerden belimi tutarak kalktım.Banyo yapmaya vaktim olmadığı için okul formalarımı giyip çantamı hazırladım ve son olarak sade bir makyaj yapıp odamdan çıktım.Abim her zaman ki gibi erken çıkmıştı yani rahat bir kahvaltı yapabilirdim.

Kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıktım.Sabah sabah otobüs çekemeyeceğim için bir taksiye atlayıp okula gittim.

Okula geldiğimde direkt sınıfa girdim.O çete yine yoktu.Sırama oturup kafamı gömdüm.5 dk sonra Nilay'ın "Ada günaydın" demesiyle kafamı sıradan kaldırdım "sana da günaydın." Nilay orta sırada çaprazımda oturuyor."Erken mi kalktın?" "yok tam vaktinde kalktım da galiba birazzz uykuyu seviyorum." dediğimde gülmeye başladı bende ona eşlik ettim.

Sınıfa birden "ooo komik bir şey var galiba?" diye giren kişiye baktım ve tabi ki Burak.Onu duymamazlıktan gelip Nilay'la konuşmaya devam ettim."ooo erken yaşlılık başlamış küçük hanım" diye bana soru yönelttiğinde dayanamayıp cevap verdim

" Ne diyorsun sen be!"

"Diyorum ki erken yaşlılık başlamış küçük hanım "

"Sana ne! Hem Ben kucuk değilim bilmem farkindaysan ayni siniftayiz" diye bir anda bağırdım.

Adının Ece olduğunu öğrendiğim kız "şşşiiişş sakin ol!"

Dediğinde tam bir şey diyecektim ki Burak'ın Ece'ye sessizce bişey dediğinde sustum.

"Mal mısın kızım duyuyorum ne bağırıyorsun! Bak senn Ben ayni sinifta olduğumuzu fark etmemiştim " diyip arkadaşlarıyla beraber alayca gulmeye başladılar.

Nilay kolumdan cekiştirip Beni disariya çıkardı. Arkamdan "nereye küçük hanım daha konusuyorduk" diye bağırdı duymamazlıktan geldim.

"Bulasma istersen sonu kotu olabilir" dedi 've beraber lavaboya gittik. Geldiğimizde hoca derse girmişti ozur dileyip yerlerimize oturduk.

Ders türkçeydi dersi dinlemeye başladım.

Zil çaldığında Nilay yanıma geldi ve beraber dışarı çıktık. Olayi tekrar konuşmaya başladık.

" ada bunu yanina bırakmazlar her seye hazırlıklı ol" dediginde icimi bir korku kapladi.

"Ne olabilir ki? Bisey yapamazlar hem mudur var"

"mudur burak'in babasi"

Dediginde icimi iyice korku kapladi "Neyse tamam şimdi bunlari dusunmeyelim birkaç gün gözlerine gözükme dediklerini alttan al unuturlar umarım" dedi konuşmasına devam ederek.

"Nasıl olacak o Nilay onlar bos bos konuşacak benim sinirlerimi ziplaticak bende durucam! Nasil olcak ayrıca burak yanımda oturuyor ?"

"Onlar sınıfa geldiğinde görmemiş gibi yap yerini değiştir gel yanıma otur"

"Tamam umarim fazla satasmazlar" dediğimde "umarim" diye cevap verdi.(aslinda Ben onlarla cok pis ugrasirdim 've yaptıklarını yanlarina birakmazdim ama aiylem bana güveniyor 've benim buraya gelebilmem icin uğraştılar Ben okuldan atilirsam cok uzulurler o yuzden onlar damarima basmadıkları surece onlara bulasmayacagim)

Sonra "kantine gidelim mi?" diye sordum "olur" dedi.

Kantine geldiğimizde bir şeyler alıp oturduk ve konuşmaya başladık.2 dk sonra Burak'lar geldi ilk başta biraz tedirgin oldum ama sonra biz en köşede oturduğumuz için görmezler diye umut ettim.

Malesef ki Burak tam bana dönük sandalyeye oturdu veee bize doğru baktığunda saklandım fakat yine de gördü.Arkadaşlarıyla konuşup hep beraber masadan kalktılar tam gidiyorlar diye sevinirken bize doğru geldiklerini fark ettim.Nilay korktuğumu görünce "Sakin ol!" diye fısıldadı.içimden "demesi kolay" dedim.

"Ooo küçük hanımda buradaymış"

Bir anlık gelen özgüvenimle,sinirimle 've korkumla"Ne istiyorsun?" diye sordum

"Hmm bir düşünimmmm hıhh buldum seni!" diyince grup gülmeye başladı.

Tam kalkacaktım ki birinin omzumu geriye ittirmesiyle geri oturdum ve "şşşiiş nereye " diyen kişiye baktım tabi ki Ece'ydi. Cevap vermedim. Tam gidiyordum ki birinin kulağıma "yavaş yavaş korkmaya başladın" demesini umursamadan tam koşuyordum ki birinin çelme takmasıyla yere düştüm ve "aahh" diye inledim Nilay yanıma gelip beni kaldırdı, kantinden gülme sesleri çoğalmaya başladı hiih bir rezil olmam eksikti O da oldu tam oldu. arkamdan bagirma seslerini duyuyordum ama aldirmadim ve sınıfa doğru gitmeye başladık.Tam sınıfa girecekken "Nilay derse girmek istemiyorum" dedim.

"Tamam o zaman önce revire gidelim sonra izin kağıdı alalım ve derse girmeyelim."

Kafamı tamam anlamında onayladığımda yürümeye başladık. Nilay revirede ki hemşireden imzalı kağıt verince Nilay onu sınıfa götürüp hocaya verip geri geldi.2 ders izin almıştık ve sonra okuldan kaçip bir kafede çıkış saatine kadar oturup Nilay'la konuşmuştuk.

💨💨💨

Yine klasik bir okul sabahı zorlu uyanmam ve zorlu hazırlanışımdan sonra aşşağı inip kahvaltımı yapıp evden çıktım.

Bugün günlerden çarşambaydı ve haftanın ortasına gelmiştik. Saçma düşüncelerimden sıyrılıp yürümeye devam ettim.

Okula geldiğimde direkt sınıfa girip Nilay'in yanına oturdum. Burak'in yanına oturamazdim.Nilay çoktan gelmişti ve bana "Günaydın" diyip gülümsedi bende ona "Günaydın" diyip gülümsedim. Günaydın çocuklar! Diyip bir hoca sınıfa girdi. Rehberlik hocasi olduğunu ogrendim hoca cok tatliydi. Sevdim hocayi bsbsbdb. Ilk derste sene boyunca ne yapacagimizi konustuk. 've tabiki cete gene dersin ilk 10 dakikasından sonra derse girdi insan bir ozur diler pat diye sinifa girdiler.

Hoca derste Beni fark etti 've hocaya kendimi tanıttim.

Derken zil caldi. Sinifta oturduk disari cikmadik.

Rehberlikcinin adi Sema idi. Sema Hoca derse girdi 've konuşmaya basladi kimse susmadı birdaha seslendi kimse takması en son sinirlenip yok bu Boyle olmayacak en iyisi yer değişikliği yapmak dedi bağırarak.

Herkes itiraz edip ozur diledi ama nafile. Hoca karar vermişti bir kere.

Hoca tek tek yer değiştirmeye basladi. Sonra sira bana geldi Beni Nilay'in yanından kaldirip Burak'in yanina oturtu ne kadat itiraz etsemde Kabul etmedi son olarak "hocam ben daha dün orada oturuyordum begenmedim o yüzden buraya geçtim" dedim. Hoca beni takmadan yer değiştirmeye devam etti. Suan çok gıcık oldum hocaya.

Daha sonra "Yaman sen oradan kalk Nilay sen Murat'ın yanına geç Yaman sende ezgi'nin yanına geç" Nilay'ın yüzü düştü.Yaman da ilk başta üzülsede sonra sessizce "neyse neyse ki çalışkan kopya çekebilirim" diyince içten içe güldüm bu çocuk alemdi diğerlerinden farklıydı.

Neyse ki Nilay ön sıramda oturuyordu. Ece kapı tarafında en önde bir erkekle oturuyordu.Ece çok uzağımdaydı ama Burak yanımda Murat ise önümdeydi.Tam Nilay arkasını dönüp bana gülümsedi ki Burak'ın "erken sevinmeyin!" demesiyle yüzüm düştü.

Sonunda zil çalmıştı hoca herkesin yerini değiştirip sonrada her ders böyle olacak diyip sınıftan çıkmıştı. Hocaya sinirlensemde sevdim hocayi.

Günün devaminda cete neyseki derse girmeyip kaçmıştı. Rahatlamistim. Hem burak'in yaninda rahat davranamiyorum. Nilay da yanım boş olduğu için yanıma oturdu .

Eveeet sevgili okurlarım bölüm sonu😍😍 umarım bölümü beğenmişsinizdir.vote ve yorumlarınızı bekliyorum😘😘😘

Diğer bölüm en kısa zamanda gelecek.

Çok kısa bir değişiklik yaptım umarım beğenirsiniz

Liseli Psikopat'ım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin