32

4.3K 283 590
                                    

İlk önce belirtmek isterim ki SMUT UYARISI! Rahatsız olan direkt bölümü geçebilir.

Ve smutı yazan ben değilim. Sadece eve girdikleri yere kadar ben yazdım. Smutı yazan liveforaday'e teşekkür ederim.

Zaten betimlemeye bakarak benim yazmadığımı anlayabilirsiniz fşqjgşwlf


Harry gülümsemesini durduramıyordu. Resmen Louis ile birbirlerine itiraf etmişlerdi. Tanrı aşkına!

Arabadan ikisi de sırıtarak indi ve birbirlerine baktılar. "Hâlâ inanamıyorum." dedi Harry. "Rüya gibi."

Louis oyuncu bir şaşkınlıkla Harry'ye baktı. "Çok mu şaşırdınız, Bay Styles?"

Harry dudaklarını büzdü. "Şaşırmayayım mı?"

Bavulu almışlardı ve eve yürüyorlardı. Louis ise Harry'ye bakıp dudaklarını yalıyordu.

Harry anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı. Önden Harry girdi ve arkasından Louis girdi. Harry kapıyı kapattığı zaman Louis bavulunu bir köşeye fırlattı ve kararmış gözleri ile Harry'yi süzdü.

Ve kapıya sertçe dayayıp öpmeye başladı. Harry ise aynı açlıkla ona karşılık veriyordu. O sırada Louis’nin elleri boş durmuyor Harry’nin tişörtünün altında yeni şeyler keşfetmek ister gibi geziniyordu.

Karanlıkta yüzünü göremese bile zümrütleri ışıl ışıl parlıyordu. Öpüşünü derinleştirip göğüs ucunu sıkarken aynı anda dudağını da ısırdı. Aynı anda birbirlerinin ağzına inlediler.

Harry cennette olduğunu sanıyordu çünkü başka açıklaması olamazdı şu anda yaşadığı durumun. Louis derin derin soluklanırken Harry’nin gözlerinin içine baktı. “Tanrım.. çok güzelsin..” Yanağını okşadı ve dudaklarına narin bir öpücük kondurdu.

İçlerinde açlık büyüyor, büyüyor, büyüyordu. Muhtaçlardı birbirlerine, susuzdular birbirlerine. Harry ellerini Louis’nin ensesinde birleştirip onu tekrardan kendisine çekti ve sertçe öpmeye başladı tekrardan.

Louis elini Harry’nin baldırlarına indirip hızlıca kucağına aldı ve duvara yaslarken penisini Harry’nin önündeki şişliğe sürttü. Harry’den bir inleme kazanınca zafer edasıyla Harry’nin dudağını emdi.

“Y-Yatağa g-gitmeliyiz,” diyerek kekeledi Harry. Tanrı farkındaydı, kalbi yerinden çıkıp gidecekti. Önündeki şişlik yeterince büyüktü ve pantolonunu zorluyordu ayrıca zorladıkça canını da yakıyordu.

Harry’yi indirmeden merdivenlere yöneldi. Bu sırada tekrardan öpmeye başlamıştı. Yukarı yavaşça çıktılar öpüşmelerinin hızının aksine.

Yavaşça Harry’yi yatağa doğru uzandırdı. Üzerine doğru eğilip dudaklarına tekrar egemen oldu. Gül kurusu dudaklar şeftali pembesi dudaklar altında eziliyordu ama Harry bu durumda gayet hoşnuttu.

Harry, Louis’nin eşofman ipinin düğümünü çözmüştü ve hızlıca onu aşağı indirdi. Boxer giymemişti ve penisi anında karnına yapıştı. Harry bu manzara karşısında seslice yutkundu ve Louis kıkırdadı.

Harry’nin elini tutup penisine sardırdı ve inledi. Harry’nin soğuk ve kemikli elleri yavaşça aşağı-yukarı hareket etmeye başlamıştı. “Senin için taş gibi sertim, sadece senin için.”

Bu itiraf karşısında Harry gözlerini kapatıp ilahi sesiyle inledi. Louis o ses için ölürdü çünkü lanet olsun, o çok güzeldi ve bir Tanrı’yı andırıyordu.

Love Song // Larry StylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin