"Beck biraz hızlı olur musun?"
Louis zorla Beck'i konser alanına götürüyordu ama Beck çok yavaş yürüyordu.
Beck sıkkınca nefes aldı. "Burası çok kalabalık ve gürültülü. Ne işimiz var?"
"Arkadaşımın konserindeyiz." durdu ve dudaklarını büzdü. "Hadi ama Beck."
Beck kolunu kurtardı ofladı. "Yürü."
İkisi konser alanına girdiler ve Niall'ın ayarladığı yere gittiler. En öndelerdi.
-
"Niall ben çok heyecanlıyım."
Harry heyecandan yerinde duramazken Niall ise telefonla ilgileniyordu. "Bazı şeyleri itiraf edeceksin, Harry. Kasma."
Harry yerinde durdu ve Niall'a baktı. "Söylemesi kolay."
Niall telefonunu cebine koydu. "Ben gidiyorum. Louis ve Beck gelmiş olmalılar."
Harry başını salladı ve içinden bazı sözleri tekrar etmeye başladı. Niall burukça gülümsedi ve Harry'ye sarıldı. "Her zaman yanındayım, dostum. Bunu unutma."
Harry de burukça gülümsedi. "Biliyorum, dostum."
Sarılmalarını kestiler. Niall kulisten çıktı ve Louis'nin yanına gitti.
-
Louis ve Beck sohbet ederken yanlarına Niall gelmişti. "Ee, nasıl gidiyo- Siktir!"
Harry sahneye erken çıkmıştı ve çığlıklardan dolayı Niall da çığlık atmıştı. Louis, Niall'a gülerken Niall elleri ile kulaklarını kapatıyordu.
Harry herkese el sallarken kendisine bakan aşık olduğu mavi gözleri görünce irkildi. Louis'ye baktı ve hafifçe gülümsedi.
"Bugün son şovum ve nasıl davranacağımı bilmiyorum." dedi Harry. Herkes yine çığlık atarken bir yandan susturmaya çalışıyordu. "Biraz bir şeylerden bahsedeceğim. Sonra çığlık atabilirsiniz." deyip güldü.
Güldüğü zaman gamzeleri ortaya çıkmıştı. Louis bu görüntüyü çok özlemişti.
"Öncelikle herkes turumun bu kadar hızlı ve çok olmasına şaşkın. Kimi zaman günde iki konser verdiğim bile oluyordu."
"Evet, evet. Uyumuyordun. Günde 3-4 saat uyumak sayılmazsa tabii."
"Benim gibi herkes yorgun. Şu arkada görmüş olduğunuz arkadaşlarım 'bitse de gitsek' modundalar. Haklılar."
Bakışlarını Louis'ye çevirdi. "Ama sonucu için değecek."
Arkaya döndü ve "Bugün farklı bir şarkı ile başlıyoruz." dedi.
Herkes ne olacağını beklerken Harry gözlerini kapattı. "Same lips red, same eyes blue."
-
"Şimdi şuraya yığılıp kalacağım." diye güldü Harry. Son bir şarkı kalmıştı.
"Son konserimin son şarkısını söylemeye geldi sıra." derin bir nefes aldı. "Haftalar önce Youtube kanalıma bir video yüklemiştim. Adı Love Song'du.
Herkes çığlık atıp alkışlarken Harry gülümsedi. "Video hemen 100 milyonu geçti. Bunun için size ne kadar teşekkür etsem az."
Harry'nin gözleri saniyelik Louis'ye kaymıştı. Tüm şarkılar boyunca Louis ona eşlik etmişti ve şimdi de alkışlıyordu.
Yanındaki siyah giyimli çocuk ise Niall ile konuşuyordu.
"Bu şarkının benim için büyük bir anlamı var. Bu şarkı belki de sevdiğim insana duygularımı anlatan tek şarkı olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Song // Larry Stylinson
Hayran KurguHarry Styles, dünyaca ünlü bir şarkıcı. Louis Tomlinson ise öğrenci. Harry hâlâ unutamadığı lise aşkına şarkılar yazarken bir gün kendisine yanlışlıkla mesaj atacağını bilemez. ₩ Texting ₩ 《 30 Temmuz 2018 - 16 Ağustos 2018 》 25.08.18 #1