Lou'm: Harold,
Nerdesin sen?
Bebeğim: Dışardayım.
Lou'm: Neden?
Bebeğim: Birkaç şey alacağım.
Lou'm: Beni bekleseydin ya.
Yarn gidiyorum zaten.
Son kez beraber zaman geçirseydik.
Bebeğim: Birazdan geleceğim.
Hatta varmak üzereyim.
Lou'm: Ne karıştırıyorsun sen?
Bebeğim: :)
Bekle ve gör.
Hatta kapıyı aç.
Louis telefonu kapattı ve kapıyı açtı. Kapıyı açtığı zaman ona gülümseyerek bakan Harry'yi gördü. Elimdeki poşetlerin bazılarını Louis'ye verdi.
"Benim acilen tuvalete girmem lazım." dedi ve Louis'nin yanağını öptü. Koşarak merdivenleri çıkmaya başladı.
Louis garip garip baktı ve omuz silkti.
Harry hemen odalarına geçti ve kapıyı kilitledi. Şu an duş almakla uğraşamazdı.
Hemen kıyafetlerini çıkardı ve katlayıp dolaba koydu. Siyah poşeti açtı ve Zayn'n önerdiği yerdeki kıyafetleri aldı.
Aslında kıyafet olmak için fazla erotikti.
Siyah file çorabı tıraşladığı bacaklarından geçirdi. Ardından deri ve dar kısa şortu geçirdi.
Üst için de siyah transparan gömleğini giymişti.
Saçlarını tokadan kurtarmıştı ve kabartmıştı. Hatta biraz maşalayabilirdi belki?
Ama sonuçta bozulacaktı.
Saçları hatırı sayılır bir şekilde uzuyordu ve kulaklarına gelmeye başlamıştı. Kıvırcıkları daha belirgin olmaya başlamıştı.
Telefonunu açtı ve Zayn'e mesaj attı.
Küçük Harry: Zayn,
Dediklerini aldım.
Giydim.
Kendimi sikesim geldi.
Zaynie: OOOOOO
O işi yapan var zaten.
Küçük Harry: Zayn ben çok heyecanlıyım.
İlk defa böyle erotik olacak.
Zaynie: Sakin ol.
Örnek al beni.
Küçük Harry: Sağ ol he.
Zaynie: Benimle konuşacağına aşağı in.
Küçük Harry: Mantıklı.
Telefonunu tamamen kapatıp çekmeceye attı. Çalarsa hiç uğraşamazdı.
Masanın üstündeki parfümlerden birini resmen üstüne boşalttı.
Aynadan kendine baktığı zaman ıslık çaldı. "Üff be!" dedi kendi kendine.
İlk bacaklarını inceledi. Siyah file çorap, beyaz bacaklarını sarmıştı. Dar ve kısa deri şort ise kalçalarını belli ediyordu.
Üstüne giydiği -ya da tam olarak giymediği- siyah trasparan gömleği ise hoş bir hava katmıştı.
Saçlarını kabartmıştı ve güzel duruyordu.
Kapının kilidini açtı ve dışarı çıktı. Merdivenlere vardığı zaman Louis ile karşılaştı.
Louis bir an şaşkınlıkla sendelese de geri toparlanmıştı. "N-nE?" dedi. Sertçe yutkundu ve gözlerini kırpıştırdı. Ama hâlâ aynı şeyi görüyordu.
Harry bu işi batırmayacaktı. İki elini arkaya koydu ve alt dudağını ısırıp yavaşça sallanmaya başladı. "Sana sürpriz yapacaktım."
Louis "Yüce İsa!" diye bağırarak inledi. Bol eşofmanından bile erkekliği belli oluyordu.
"Sen beni öldürteceksin, Harold!" dedi ve koşarak Harry'nin yanına geldi.
Ani bir hareketle duvara yasladı ve kendini, Harry'ye bastırdı. "Ama katilimin sen olmasını çok isterim." dedi fısıldayarak. Ardından dudaklarını büyük bir açlıkla Harry'nin dudaklarına bastırdı.
Ve iki aşık gece boyunca birbirlerinin tadına bakıp birbirlerini sevdiler.
BEN NE YAZDIM ÖYLE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Song // Larry Stylinson
FanfictionHarry Styles, dünyaca ünlü bir şarkıcı. Louis Tomlinson ise öğrenci. Harry hâlâ unutamadığı lise aşkına şarkılar yazarken bir gün kendisine yanlışlıkla mesaj atacağını bilemez. ₩ Texting ₩ 《 30 Temmuz 2018 - 16 Ağustos 2018 》 25.08.18 #1