:")
Nialler: LOUIS
SEN SİKİK TOMLINSON
Louis: Ne var?
Nialler:
Bunu dinlemen lazım.
Louis: Cover paylaşmış.
Ne yapayım?
Nialler: Louis, anlamıyorsun.
Dinlemen lazım.
Louis uygulamadan çıktı ve Youtube'a girdi. Önerilenler de direkt Love Song çıkmıştı.
Videoyu açtı ve izlemeye başladı.
"Öncelikle hepinize merhaba." deyip gülümsedi Harry. Louis de onunla beraber gülümsemişti. "Benim için anlamı olan bir şarkıyı size seslendirmek istiyorum."
Gitarına kederli kederli baktı. "Bana birini hatırlatıyor."
Harry burnunu çekti ve Mitch'e döndü. "Başla Mitch."
"Whenever I'm alone with you,
Her ne zaman seninle başbaşa olsam,""You make me feel I am home again.
Bana, yeniden evdeymişim gibi hissettiriyorsun."Sesi çok kederliydi. Hiç tanımayan birisi bile Harry'nin acı çektiğini anlayabilirdi.
"Whenever Im alone with you,
Her ne zaman seninle başbaşa olsam,""You make me feel I am whole again.
Bana,yeniden bir bütünmüşüm gibi hissettiriyorsun."Yeşil gözleri dolmuştu ve kapatmıştı. Louis'nin de gözleri dolmuştu.
"Whenever Im alone with you,
Her ne zaman seninle başbaşa olsam,""You make me feel I am young again.
Bana yeniden gençmişim gibi hissettiriyorsun.""Whenever Im alone with you,
Her ne zaman seninle başbaşa olsam,""You make me feel I am fun again.
Bana,yeniden eğleniyormuşum gibi hissettiriyorsun."Kapattığı gözlerini açmıştı. Artık kızarmış gözlerini saklamıyordu.
"However far away I will always love you.
Ne kadar uzakta olsam da seni daima seveceğim.""However long I stay I will always love you.
Ne kadar uzun kalsam da seni daima seveceğim."Louis artık göz yaşlarını tutamıyordu. Ağzından bir hıçkırık kaçtığı zaman sanki onun duymasını istemiyormuş ve ağzını tek eliyle kapattı.
"Whatever words I say I will always love.
Her ne söz söylersem de seni daima seveceğim.""I will always love you.
Seni daima seveceğim."Gözünden bir damla gitarına düşmüştü. Dikkatli bakıldığı zaman belli oluyordu.
"Whenever Im alone with you,
Her ne zaman seninle başbaşa olsam,"You make me feel I am free again.
Bana yeniden özgürmüşüm gibi hissettiriyorsun."Kafasını geriye atıp derin bir nefes aldı ve gitarına daha çok asıldı.
"Whenever Im alone with you,
Her ne zaman seninle başbaşa olsam,""You make me feel I am clean again.
Bana yeniden temizmişim gibi hissettiriyorsun."Louis gözlerini kapattı ve sadece telefonundan duyduğu sesi dinledi.
"However far away I will always love you.
Ne kadar uzakta olsam da seni daima seveceğim.""However long I stay I will always love you.
Ne kadar uzun kalsam da seni daima seveceğim.""Whatever words I say I will always love you.
Her ne söz söylersem de seni daima seveceğim."Harry son sözü fısıltı gibi söylemişti.
"I will always love you.
Seni daima seveceğim."Louis'nin gözleri hiçbir şeyi görmezken telefon elinden kayıp koltuğa düşmüştü. Şarkı hâlâ devam ediyordu.
Louis ellerini yüzüne sardı ve ağlamaya başladı. İlk defa böyle ağlıyordu.
Çok canı yanıyordu.
Şarkı bitmeden Youtube'dan çıktı ve hemen Harry'ye mesaj attı.
Louis: Ne kadar uzakta olsam da seni daima seveceğim.
Ne kadar uzun kalsam da seni daima seveceğim.
Her ne söz söylersem de seni daima seveceğim.
Seni daima seveceğim.
Ve,
Her zaman kalbimdesin, Harry.
Harry'm yazıyor...
Louis: Bir şey söylemene gerek. Seni sevdiğimi bil yeter ki.
Tekrardan Youtube'a girdi ve 1 saatte 22 Milyon dinlenme alan videoyu açtı.
Uyuyakalana kadar şarkıyı tekrar ettirdi ve her sözünde gözlerine gelen anılarla beraber göz yaşlarını döktü.
Aranızda şarkıyı geçen vardır belki bilmiyorum ama sözlerini çok seviyorum ve bana Larry'yi anımsatıyor. Zaten ilerde tekrar koyacağım. Şimdilik sözlerine bakmanız da yeterli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Song // Larry Stylinson
FanfictionHarry Styles, dünyaca ünlü bir şarkıcı. Louis Tomlinson ise öğrenci. Harry hâlâ unutamadığı lise aşkına şarkılar yazarken bir gün kendisine yanlışlıkla mesaj atacağını bilemez. ₩ Texting ₩ 《 30 Temmuz 2018 - 16 Ağustos 2018 》 25.08.18 #1