A domb annyira magas volt, hogy mire Leo felért a tetejére, úgy lihegett, mint aki háromszor futotta le a maratont egyhuzamban. El is terült a földön.
- Elég lusta vagy, haver! - húzta fel a fiút Percy. - Szoktál te egyáltalán edzeni?
- Ez... lenne a Villa... Argo? - lihegte Leo válasz helyett.
- Nem, az ott van a tengeren - ironizált Thália, majd az ajtóhoz ment.
- Várj! - kiáltott rá Percy. - Csak nem törhetünk be! Itt laknak!
- De bekopogni ugye nem illegális, Mr. Törvény? - kérdezett vissza a lány, majd négyet kopogott az ajtón.
Pár másodperccel késöbb egy Tháliával egymagas srác nyitotta ki az ajtót. A srácnak barna haja volt, és kis gödröcskék voltak az arcában. Tizenhét-tizennyolc év körül lehetett. Mögötte egy lány kukucskált ki, akinek szőke, hosszú haja volt. Neki a szeme annyia fényes volt, hogy még a több, mint húsz méterrel arrébb álló Leo is látta, hogy sötétzöldek. Először a srác szólalt meg.
- Igen? - kérdezte. Thália habozott. És Leo is ezt tette volna, ha ő állna az ajtónál. Nem tudta, hogy mint kéne ilyenkor mondani. Az őszintét megvallva Leo még azt sem hitte, hogy idáig eljutnak.
- Őőő... Az én nevem Thália Grace. Ők itt mögöttem Percy Jackson és Leo Valdez - mutatkozott be a lány. - Jason Covenantot és a nővérét és Rick Brannert keressük.
- Julia! Rick! - kiáltott be a házba a srác, majd mikor a két tini megjelent, egy gyengéd mozdulattal visszaküldte a házba a szőke lányt, majd becsukta az ajtót.
Julia Covenant, Jason ikertestvére teljesen ugyanúgy nézett ki, mint Jason, csak lányban. Rick pedig egy vörös hajú szeplős srác volt.
- Mit szeretne? - kérdezte Jason.
- A segítségeteket - válaszolta Thália.
- Mégis miben?
- Úgy tudjuk, hogy van a házban egy időkapu - mondta a lány. Ennél a pontnál Leo lezsibbadt. Honnan tudja ezt a lány, hogy egy időkapu miatt jöttek ide? Sem Percy, sem pedig ő maga sem tudott erről az időkapuról semmit.
- Kik maguk? - húzta össze a szemöldökét Julia.
- Ha elmondanám, bolondnak tartanátok - válaszolta Thália.
- Hallgatjuk - válaszolt Rick.
Thália sóhajtott.
- Mind a hárman félistenek vagyunk. Ő ott Poszeidon fia, ő Héphaisztoszé, én pedig Zeuszé vagyok - hadarta.
- Igaza volt: tényleg bolondnak tartjuk.
- Percy, segíts! - kérlelte a fiút Thália. De mielőtt Percy el tudott volna indulni a lány felé, egy szárnycsapkodást vélt hallani. Ezt Leo is hallotta.
- Ti meg mit csináltok már megint? - kérdezte Thália Percyéktől, akik fejrázással jelezték, hogy ezek nem ők voltak. És akkor megjelent az égen egy csoport angyal. Legalábbis először annak látszottak, aztán Leo észrevette, hogy a szemük feketén izzik, ami csak egyet jelenthet:
- A Sötét Sereg - suttogta.
- Szerintem ez csak egy része - mondta Percy, majd megidézte a Fény Kardját. Thália előhúzta lándzsát és az Égiszt, Leo pedig tüzet idézett a kezébe.
Az első csapást a Sötét Sereg egyik sötét angyala kezdte. Az angyal fekete penge-záport zúdított Percyékre, amit Leo védett ki egy tűzből kreált pajzzsal. Ekkor Percy elkapt az alkalmat és egy pördülésből csapott egyet a levegőbe a Fény Kardjával, amitől fény szerű anyag kezdett az angyalok felé száguldani. Ez a sima csapás öt angyalt szedett le a több tucatból.
A következő csapás Tháliáé volt.
- Vigyázat! - kiáltotta, majd felemelte lándzsáját, amibe egy villám vágott. Aztán a lány a lándzsát az angyalok felé irányította, s mikor az becsapott az angyalokhoz, csak négy esett le.
Ez után az angyalok ugyanúgy köröztek, mint amúgy, de most három angyal le is szállt a földre. Kezükben fekete kard volt, szárnyaik mintha fekete fémből készültek volna, szemük pedig sötéten izzott.
- Úgy sem győzhettek! - kiáltotta a középen álló angyal, akinek, ha Leo jobban megnézte, négy szarv nőtt ki a fejéből, és úgy állt rajta, mint egy korona.
- És kihez lenne szerencsénk? - kérdezett vissza Percy, majd elindult a hármas felé. Leo megpróbálta visszarántani, de nem sikerült neki.
- Mi vagyunk a Sötét Sereg légi harcosai - mondta az angyal, nem figyelve Percyre. - Void katonái vagyunk.
- Nagyobb erőre számítottunk a nagyhatalmú és félelmetes Sötét Seregtől - mondta Percy.
- Hidd el, félvér, ha meg akartunk volna ölni titeket, akkor már megtettük volna - mondta az angyal.
- Mit akarsz tőlünk? - kérdezte Thália.
- Két lehetőségetek van. Void szért küldött, hogy megkérjelek titeket, hogy álljatok be közénk. Ez az egyik lehetőség. A másik pedig, hogy meghaltok.
- Hmm... - tettetett gondolkodást Leo. - Ez a meghalósdi hogy történik?
- Hát... - akadt el a szava az angyalnak. - Megölünk titeket.
- Ahha! - tette fel a mutató ujját Leo. - Elég csábítóan hangzik... De mi a harmadik lehetőség?
- Azt mondtam csak két lehetőség van!
- Ne csináld már, haver - szállt be Percy. - Mindannyian tudjuk, hogy mindig van egy harmadik lehetőség.
- De most nincs! - csattant fel az angyal, majd elgondolkodott: - Vagy mégis?
Leo és Percy csak erre a oillanatra várt. Leo egy hatalmas lángörvénnyel vette körül a három angyalt, Percy pedig a tengerből idézett egy hatalmas hullámot, ami elsodorta a három angyalt. Ez után a Thália mellett álló Jason felkiáltott:
- Gyertek! - szólt, majd beengedte őket a házba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Utóhatás 2.: Ókori Földeken | A Sötétség Bosszúja sequel
FanficPercy, Thália és Leo az új prófécia után Nico segítségével eljut Cilmore Cove-ba, ahol egy meglepetés várja őket: három tizenhét év körüli tini. Jason Covenant, egy átlagos srác, aki mindig a megérzéseire hallgat, és nagyon okos. a Villa Argo tulaj...