Thália

75 5 2
                                    

Thor apja, mint azt már maga az isten is mondta, a Föld istene volt, neve pedig Jörd volt. Amint Thor az istenhez vezette őket, az szívélyesen fogadta őket.

- Nagy utat tettetek meg, hogy idegyertek - mondta Jörd, majd egy haragos pillantást vetett Poszeidonra.

- Igen, uram - mondta Thália. - De fontos ügyben járunk.

- De ha kérdezhetném, akkor minek hoztatok ide egy görögöt? - húzta össze szemöldökét Jörd. - Attól, hogy Void kint garázdálkodik, még nem jogosít fel titeket arra, hogy egy görögöt hozzatok Asgardba!

- Tehát tudja, miért jöttünk - mondta Percy. - Remek, akkor volna szíves velünk fáradni? Ugyanis elég sietős a dolgunk!

- A kis szemtelen! - csattant fel Jörd.

- Tetszik a modorod, fiú - mondta Thor. - Ha apám megy, én is megyek megállítani Voidot, fiú.

- Az nem baj, ha egyel több istenünk van? - nézett Leo Poszeidonra, aki megrázta a fejét, ezzel nemet jelezve.

- Azt mondod, menjünk? - kérdezte Jörn.

- Az én elsődleges feladatom Midgard védelme, apám - mondta Thor. - És ha ez a Void, vagy kicsoda fenyegeti, akkor le kell vele számolnom!

- Nem a te dolgod legyőzni Voidot, ahogy az enyém sem - mondta Jörd. - De ha így akarod, akkor hát legyen így. Veletek megyünk, félvérek. És a háborúban, amely ezer meg ezer év múlva fog bekövetkezni, mellettetek harcolunk.

- Köszönjük - mondta Thália, majd egy szúrós pillantást vetett Percyre, hogy többet ne szemtelenkedjen, mert még a végén nem mennek velük.

Thália és Percy Leoval, Poszeidonnal, Thorral és most már Jörddel a nyomukban indultak el a szivárványhídig, ami valahogy idehozta őket. Mikor odaértek, Thor megszólalt:

- Heimdall! - szólította meg az aranypáncélost. - Üzemeld be a Bifröst-öt, és vigyél minket a Világfa Midgardi törzséhez!

- De nekünk a Földre kéne visszamennünk - vágott közbe Leo.

- Midgard a Föld, te hígagyú! - adott egy taslit a fiúnak Thália.

Heimdall beledöfte az aranykardját az alatta levő fémbe, s ekkor Tháliáék előtt egy örvénylő kapu nyílt meg.

Először Thor, aztán a többiek léptek bele egyesével. Az utolsó Thália volt, aki amikor belelépett, csak annyit érzett, hogy örvénylik, aztán valami keményen áll. Mikor kinyitott a szemét, meglátta, hogy újra a Földön van.

- Hú! - törölte le a homlokát a lány. - Na én mégegyszer biztos nem akarok ezzel a cuccal utazni.

- Nem is fogsz - hallott egy gonosz hangot maga mögül a lány. Mikor megfordult négy alak állt ott. Vezetőjük egy nő volt, aki fekete ruhát viselt és két szarv szerű valami volt a feje körül. Legalábbis Thália szarvnak nézte. A nő mindkét kezében egy-egy kardot tartott.

A nő mögött volt egy valószínűleg egyiptomi isten, akinek sakálfeje volt, aztán egy római, akinek két tüzes szarv volt a fején, illetve egy görög, aki nem is isten volt, hanem titán. Őt Thália rögtön felismerte. Hüperion volt az.

- Hela! - kiáltott fel Thor.

- Ő ki? - kérdezte Percy.

- A halál istennője. A nővérem - válaszolta Thor, majd elővette pörölyét. Thália, Percy, Leo és Poszeidon is felfegyverkezett. Thália aztán észrevette, hogy a Metis felől érkeznek valakik. Egy idő után tisztán látszott, hogy a segítség az.

- Anubisz?! - nézett a Sakálistenre Hórusz.

- Szaturnusz! - kiáltott fel Vulcanos. Thália és Percy hátrahőkölt. Szaturnusz Kronosz római alakja volt. De hogy lehet itt?!

- Futás! - kiáltotta Percy, s őszintén szólva Thália is ezt látta a legokosabb dolognak.

- Nem! - kiáltott vissza Thor, majd Hela felé hajította pörölyét.

- Na ez megveszett! - mondta Leo, majd tüzet képzett kezében, s elkezdte dobálni a négy istent és titánt. Thália és Percy megegyeztek, hogy ők is becsatlakoznak. Thália egy villámot küldött, Percy pedig vizet. A csatába amúgy Jörd, Vulcanos, Poszeidon és Hórusz is becsatlakozott. Így könnyedén leterítették az isteneket és a titánokat is. De aztán egy sötét valami csapódott be a Metis mellett. Thália rájött, hogy Void volt az.

Percy és a lány a hajó felé kezdtek rohanni, s azt kiabálták, hogy "KI A HAJÓBÓL!"

Mikor a hajóban maradt emberek, név szerint Jason, Julia, Lucy, Rick és Árnyék Zoé meghallották őket, kiszaladtak, s közvetlen ezután Void felrobbantotta a hajót.

Utóhatás 2.: Ókori Földeken | A Sötétség Bosszúja sequelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora