Thália + Jason

94 4 0
                                    

Maruk elvezette mind a hetüket egy épülethez, ami mellett egy hatalmas labirintus állt. Maruk szerint a labirintus annyira hatalmas, hogy még a föld alatt is folytatódik. És azt mondta, hogy elvileg egy ember sem talált még ki belőle.

- Ez az a Labirintus lenne? - kérdezte Thália.

- Nem hinném - válaszolta Percy. - Az görög ez pedig egyiptomi.

Maruk bevezette őket az Élet Házába, ahol egy férfi beszélgetett egy másikkal. Thália először azt hitte, hogy ők istenek, aztán leesett neki, hogy csak sima emberek.

- Nem az Élet Háza egyik szellemének a gyerekei a Kane-k? - súgta Percy Tháliának.

- Fogalmam sincs, én nem találkoztam velük - válaszolta Thália.

Az egyik férfi feléjük fordult és Maruk köszönt is neki.

- Ő itt az apám - mondta Maruk. - Az ország harmadik legfontosabb embere.

- Üdvözöllek benneteket, utazók - mondta az úr. - Mi okból jöttetek Punt földjére?

- Szeretnénk beszélni az istenekkel, uram - mondta Percy. A férfi felnevetett.

- Az istenek nem beszélnek, fiú - mondta.

- De most fognak - válaszolta magabiztosan Percy. - Biztos vagyok benne.

- Tessék, csak próbáld meg - engedte meg a hármasnak, hogy előrébb menjenek. Percy Tháliára nézett, amitől a lány azt gondolta, hogy tőle várja a segítséget, de a lány csak bólintott, hogy csináljon valamit.

Percy egy szobor elé térdelt, és mondani kezdte:

- Ó, hatalmas Thot isten - kezdte bizonytalanul. - Nem igazán tudom, hogy kihez tudnék fordulni, ezért hozzád fordulok segítségért: szeretnék beszélni Hórusszal, az Ég istenével.

Semmi válasz.

- Thot, művészetek istene, ha hallod amit mondok, válaszolj! - kérlelte Percy. Ismét csend, s Thália előállt egy ötlettel:

- Mondd el neki, hogy miért szeretnél Hórusszal beszélni! - mondta. Percy megfogadta a lány tanácsát.

- Toth isten, egy hatalmas problémával küzdünk - mondta Percy. - Egy... szellemmel, ami egyszerre görög, egyiptomi és skandináv. A neve...

- Void - visszhangzott egy hang. - Az Üresség és Sötétség szelleme.

A hang mellé hamarosan egy test is összeállt ugyan, csak egy hatalmas porforgószéllel együtt. Az egyiptomiak térdre estek az isten előtt.

- Thot vagyok - mutatkozott be.

- Tud a szellemről? - kérdezte Percy.

- Tudok - válaszolta Thot. - Ahogy az összes többi isten is. És vannak, akik átálltak az ő oldalára.

- Hogy? - kérdezett vissza Percy.

- Mondd hát el nekem, kedves Percy Jackson, hogy mi okból kutatod az Ég Urát?

- Segítséget szeretnék tőle kérni - válaszolta Percy. - Void legyőzéséhez.

- És miért pont őt? Miért nem Geb-et vagy Nauriszt?

- Kit? - nézett Leo az istenre.

- A Föld és a Tengerek istenei - válaszolta Maruk.

- Négy nemzet isteneit állítjuk a magunk oldalára - mondta Thália. - Percy a görög Tengeristen, Poszeidon fia.

Utóhatás 2.: Ókori Földeken | A Sötétség Bosszúja sequelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora