6.fejezet ; A múlt egy darabja

114 10 0
                                    

Liem szemszög
Április 8

Shila asszony kezei alá kerültem. Hát mit ne mondjak. Nem nagyon akaródzott megköszönöm. Két nap alatt is sokat kaptam. A-ból B-be rohangágam vele állandó jeleggel. Tagokat kerestünk. Senkivel sem volt megelégedve. Az öt fős egységből mind össze ketten voltunk. Én és egy fiú ,akit még a kiképzésünkön ismertem meg ,David Gross.

Szegény családból jött és már csak az anyja él. David magas , kb. 170 centi. Villogó kék szemei és rövid szőke haja van. Férfias a testalkat , elégé izmos. Arca igen markás és férfias. 20 éves és ez látszik rajta. Komoly ,de még is fiatal. Humoros és mégsem meggondoltalna. Eléggé kedvelem. Olyasmi ő nekem ,mint egy báty.

De a gondolataimat javarészt Shila asszony köti le. Nem tudom levenni a tekintetemet az asszonyomról. Shila asszony annyira csodás. Okos , erős , független. Egy csodás jelenség. A korán mondjuk meglepődtem. Húsznek sem néz ki ,nem hogy harmoncnak.

- Lassú vagy ! -üvöltött rám és ökölel arcon csapott. Hát igen , edzés közben is figyeltem.
- Igen a..asszonyom -dadogtam miközben felmásztam a földről.
- Shila Ackerman ? -lépett közelebb egy alacsony ,köpcös férfi.
- Igen ? -nézett fel a vezérem.
- Egy levél -nyújtota át a katona majd szalutált és távozott.
- Nekem ? -vonta fel a szemöldökét a fehért hajú és felbontott a borítékot. Gyorsan végig futotta a levelete.
- Az a nyomorult ! -üvöltött fel. - David szünet ! Liem , te velem jössz ! -adta ki a parancsot ,amire mind a ketten szalutátunk.
- Mit kapott asszonyom ? -kérdeztem ,miközben szinte rohantunk a lovakhoz.
- Áthelyeszési parancs a Katonai Rendőrséghez és elutasítottak a kérelmelet ,hogy az alvilágból hozzak magamnak embeket ,valamit megtiltották ,hogy átváltozzak -felelte miközben lóra ült.
- Micsoda ? - akadtak fent a szemeim.
- Roy Edwartson ezredeshez megyünk és megmutatom neki ,hogy ki az úr a házban -morogta dühösen.

***
Pár óra utazás után meg is érkeztünk. Shila asszony nem nagyon teketóriázott.
- Hölgyem ! Kisasszony álljon meg ! -lohlot utánunk Roy egyik beosztotja.
- Takarodj innen ! - kiabált rá Shila. Majd berontott az ezredeshez.
- Uram ! Elnézést ! Menten elvitetem ! -mondta a lány és megfogta az asszonyom karját.

- Hagyd csak -intett Roy. Tüzetesen végig mértem. Haja fekete volt és pár tincs a szemébe lógott. Szemei sötétek és ravasz fény csillogot bennük. Egyneruhája makulátlam volt. Testartás magabiztos és egyenesen nézet az asszonyom szikrázó ,gyilkos szemeibe.
- Távozhatsz Chloe -intette a lánynak ,aki elenget az asszonyom karját majd engem is.
- Ez mi ?! -dobta a levelet az asztalra Shila minden nemű kretelés nélkül.
- Ez itt -emelte fel a papírt két ujjal az ezredes. - Az áthelyezési parancsa.
- Meg az édesanyádat ! -vágott a szavába Shila. - Önállótiszt vagyok , te kis köztes rangú majom ! Már akkor itt voltam mikor te még ágyba hugyoztál -csapott az asztalára. - Szóval nem fogok úgy ugráni ahogy fütyülsz te kis szaros ! - kiabálta.
- Leegyszerűsítem -tette össze Roy az ujjait.- Jelenleg az teszed ,amit mondok - felekte Roy felsőbbrendűen. - Én ezredes vagyok. Te pedig egy ócska kis tiszt egy nevenics egységnél...
- Leegyszerűsítem- vágott közbe Shila. - Én csak a királynőnek jelentek. Neki felelek , hozzá tartozom. Nekem te ne ugas -mondta halálosan nyugodtan ,de az tekintetével ölni lehetett. - Meg tagadom a parancsodat -mondta és az ajtó felé indul.
- Rendben -dölt hátra a széken Roy. - De átváltozni akkor sem változhatsz át....
- Mert az a tanács döntése -fejezte be helyete az asszonyom és a kilincsre tette a kezét.
- Mi a neve a a kis házi állatodnak ? - szólt utánunk az ezredes.
- Ő nem a pincsim. És én nem kúrogatam ,mint te az az édes kis szőkét ott kint -mondt Shila egy gúnyos mosolyjal. Teljesen ledöbbentem.
- Mi a neved ? - kérdezte tőlem Roy figylemen kívül hagyva az asszonyomat.
- Liem. Liem Miro vagyok uram -feleltem engedelmesen ,amire ő csak gúnyosan elmosolyodott.
- Tudod ,hogy miért vagy e-mellet az asszony mellet ? -kérdezte hangjából csöpögött a gúny.
- A védelme miatt -feleltem majd még Shila asszony előtt kiviharzottam.
- Innentől kezdve ellenségek vagyunk -hallotam még Roy hangját.
- Ez a saját halálos ítéleted -mondta az asszonyom. Majd ő is a folyosóra vágtázott.

Letört szárnyak (Avagy A szabadság szárnyain II)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora