Je to už dlouhá doba, co se dostaly démonata do našeho světa. Téměř od začátku našeho bytí se snaží proniknout do našeho vesmíru. Vesmírů je pět. Jeden, ve kterém jsme my lidé a bůh ví co ještě. Druhý, tam odcházejí mrtví ze všech ostatních vesmírů, třetí je vesmírem démonat. Ty zbylé dva nebyly prozkoumány.
Píše se rok 2018. A my Učedníci sháníme nové členy. Nové učedníky. Lidi s magickým potencionálem, či pravé kouzelníky. Všichni, kteří s námi chtějí jít, byli již odvezeni na náš ostrov, aby trénovali, studovali a bojovali proti démonům, pod vedením tří původních učedníků. Beranaba Lightcallera, Bartoloměje Garadexe a Percivala Longwooda. Tito mistři již nemohou zasahovat do průběhu války a tak trénují své učedníky.
Nová generace učedníků právě dorazila. Zatím neví nic o svých schopnostech, ani co je čeká. Neví jakým hrůzám budou čelit, ale i přes to přišli.
Kouzelníci - místo krve mají v žilách magii. Narozdíl od magusů (Lidí s magickým potenciálem) mají vlastní magii, ale nemají různé zvláštní schopnosti jako oni.
Magusové - od kouzelníků se liší tím, že aby mohli používat magii, musí být okolo nich. Nejčastěji je jim poskytnuta přes kouzelníky, nebo z vesmíru démonat. Magusové se dělí na pět skupin.
1. Světlochodi - magusové jež vidí světla, se kterými mohou skládat portály do různých planet vesmíru demonat. Světla mají nejrůznější tvary a barvy. Světlochodovi trvá otevřít portál okolo deseti sekund, zatímco kouzelníkovi i přes hodinu.
2. Běsojedi - magusové jež dokáží čerpat energii ze strachu ostatních. Když je strachu dost, můžou i seslat nějaké kouzlo, ale vše závisí na množství energie ze strachu a obtížnosti kouzla
3. Narození nocí - magusové jež mají noční vidění. V noci jsou rychlejší a silnější.
4. Jasnovědi - magusové, jež bez použití magie dostávají vize. Jak subjektivní tak objektivní. Vize jim může přijít kdykoliv.
5. Naslouchači - magusové jež slyší otevírání portálů, chodeb, či smrt osob které znají. Když jsou opravdu na dně, dokáží svým hlasem někoho i odhodit.
Náš vesmír nemá zdroj magie, proto magusové potřebují být blízko kouzelníka, nebi hledat portály do vesmíru démonů, jehož podstatou je magie. Magusové v našem vesmíru však mohou své potenciálové schopnosti normálně využívat.
ČTEŠ
Učedníci
FantasyNová generace nalezených učedníků ještě ani neví co je čeká. Neví o zlu, kterému budou čelit. Avšak po příchodu na náš ostrov zjistili tři věci. Magie existuje, démoni žijí a svět je naprosto prolezlý hnilobou zla. Všechno co se zde píše je naprosto...