Další den v 8:00
Colin se probral v jeho novém pokoji. Ku podivu se vyspal dost dobře. I bez jeho obvyklých nočních můr. Než usnul dost přemýšlel. Nad Mary... nad Theem.
Vstal a koukl se z okna. Hned se k němu doslova nalepil a sledoval Thea, který na pláži cvičil.
"Můj bože." Vzdychnul potichu. Hned poté se však vzpřímil. Jako by se vylekal. Dal si facku. "Do háje Blacku. Seber se a zchlaď se!" Řekl si dost vážně a převlékl se do oblečení jež bylo ve skříni.
Upravil si svoje kaštanové vlasy trochu na ježka a šel ven. Vlastně ani nevěděl kam jde, nebo co má dělat.
Nakonec se rozhodl jít tam, kde mu Theo ukazoval jídelnu. Trefil se na první pokus a došel tam.
Jídelna byla celá jako ze středověku. Jen nádobí tam bylo normální. Vzal si z jednoho ze švédských stolů chleba, máslo a šunkový salám a sedl si k nejprázdnějšímu stolu jež tam byl.
Díval se na ostatní. Všichni měli stejné oblečení. Tomu se Colin uchechtl. "Jsem tu snad na základce." Pomyslel si.
Z jeho myšlenek ho vytrhla něčí ruka na jeho rameni. Ošil sebou a otočil se. K jeho překvapení to byl... nevěděl kdo to byl. Byla to naprosto cizí holka.
"Ahoj, já jsem Tarja." Usmála se blondýnka s modrýma očima.
"Colin." Odpověděl jí s lehkým nezájmem.
"Máme spolu dnes hodiny. Theo mě poprosil abych na tebe dala pozor." Řekla mile a s úsměvem.
Při slově Theo se Colin zachvěl a při představě jeho těla mu začala krev natékat do určité části těla. "Fajn." Řekl Colin tak troch zvláštním hlasem. Postavil se a upravil si oblečení tak, aby mu nebyla jeho salutující chlouba vidět.
Tajra si toho nevšimla. Chytla Colina okolo ramen a šla s ním do jedné z učeben. Colin se jí snažil dát ruku pryč, ale z nějákého záhádného mu to nešlo.
Když došli do učebny, byly tam dvě volná místa. Učebna byla vlastně velká posluchárna s lavicemi. Colin si oddechl když zjistil, že jedno z těch míst je přímo vedle Colina. Tarja se rozloučila, ale Colin jí neodpověděl. Ani nevěděl že se s ním rozloučila. Všechno ignoroval a díval se na Thea, který seděl v lavici a četl si v podivné knížce vázané v kůži.
Postavil se vedle něj. "Ahoj Theo." Usmál se na něj Colin a doufal, že se na něj Theo otočí. K jeho smůle se tak však nestalo.
"Ahoj." Odpověděl Theo zamyšleně a prstem jel po řádcích v knize.
"Co to čteš?" Zeptal se Colin sedajíc vedle svého nového objevu.
"Knihu o magii živlů." Řekl Theo opět zamyšleně. Od textu ho nemohlo nic odtrhnout, až na Colinovu ruku před jeho očima. "Co to děláš?" Řekl Theo podrážděným dětským hlasem.
Nad tím se Colin usmál. "Vysvětlíš mi prosím, co je dnes v programu?" Řekl s úsměvem a ruku dal zase zpátky.
"Momentálně budeme mít přednášku o bojové magii." Řekl Theo s šibalským úsměvem, který Colina naprpsto odzbrojil.
Colin se chystal něco říct, ale v tom do třídy vešel profesor. Vypadal mládě. Až příliš mládě. Vzhledem okolo 16 let, každé oko měl jiné, jedno žluté a druhé zelené, vlasy měl zapletené do copu po boku své hlavy. Měl je snad bělejší než sníh.
Všichni se postavili. Profesor kývl a všichni si sedli. Colin chtěl říct jednu ze svých sarkastických poznámek, ale přerušil ho profesorův hlas. "Pane Blacku, sarkasmus do hodiny nepatří."
Colinovi trochu spadla čelist. Chtěl se zeptat jak to ví, ale profesor ho opět přerušil. "V hodinách s arkáním čarodějem nejvyšší úrovně raději ukázněte nejen chování, ale i mysl."
Až teď mu to došlo. Colin se v lavici narovnal a začal se soustředit.
"Co je magie?" Položil profesor jednoduchou otázku.
Přihlásil se Theo. "Energie která proudí vším živým i neživým." Řekl Theo odvážně.
Profesor souhlasně a s úsměvem kývl. "Jak je to s magií okolo nás?"
"V vesmíru demonat je magie i ve volném prostředí a dá se využít. Ve vesmíru lidí je jí jen zlomek a je velmi složité pro jakéhokoliv magnuse s ní manipulovat." Odpověděl zase Theo. Profesor opět souhlasně kývl.
"Šprte." Sykl Colin skrze zatlé zuby.
"Jaký je tudíž rozdíl mezi magnusem a kouzelníkem?" Zeptal se profesor. Theo se opět přihlásil. Profesor obrátil oči v sloup.
"Někdo jiný?" Řekl s zoufalým tónem.
Přihlásila se Tarja. Profesor se usmál. "Ano slečno?"
"Smím na toaletu pane profesore?" Zeptala se Tarja. Všichni v posluchárně se zasmáli a profesor se plácl do čela. Jen kývl. "Takže Theo?" Řekl profesor s nechutí.
"Magnus je člověkem s magickým talentem, který využívá magii okolo sebe. Narozdíl od toho kouzelník si magii nosí v sobě." Řekl Theo s vítězným pohledem.
"Správně." Usmál se falešně profesor.
Colin si vše ku podivu zapisoval. Profesor si toho všiml a vytvorilo mu to nepatrný úsměv na tváři.
Po hodině šel Theo ven a Colin ho 'nenápadně' sledoval.
Theo došel do svého pokoje. Věděl, že ho Colin sleduje, a tak nechal otevřené dveře. Zrovna si svlékl triko, když v tom Colin nakoukl.
"A do prdele." Vyšlo z Colinových úst při pohledu na Theovo tělo.
Theo se v rychlosti otočil. "Co tu chceš?"
Co nyní Colin udělá? Překoná své předsudky, a nebo bude dále mlčet o své 'tajné touze'? Rozhodněte o tom vy čtenáři prostřednictvím komentářů 😊😊
ČTEŠ
Učedníci
FantasyNová generace nalezených učedníků ještě ani neví co je čeká. Neví o zlu, kterému budou čelit. Avšak po příchodu na náš ostrov zjistili tři věci. Magie existuje, démoni žijí a svět je naprosto prolezlý hnilobou zla. Všechno co se zde píše je naprosto...