Nová generace 1. část

93 8 0
                                    

10. 8. 2018 21:00 Dům Colina Blacka

"Pojď už Coline." Zavolá plavovlasá dívka na svého přítele.

Colin zvedne své černé oči od klavesnice, prohrábne si své kaštanově hnědé vlasy a upře na ní svůj zrak. Dívá se jí přímo do jejích azurově modrých očí, přičemž se mu na tvaři objevil úsměv.

"Kam jdeme?" Zeptal se jí a nadzdvihl obočí. Dívka si prohrábla své blonďaté vlasy. "Domluvili jsme se s Joshem že půjdeme na mejdan." Řekla a už Colina tahala ze židle, aby se převlékl.

Mary Colina sledovala jak se převléká. Nebyl sice nějak svalnatý, ale jeho postava se mu líbila. Colin se převlékl do úzkých černých džínů, černého trička s výstřihem a k tomu si vzal červeno černé tenisky a do nich krátké ponožky. Mary se oblékla do bílo modrých šatů a bot na potpatku.

"Můžeme jít?" Zeptala se a chytla ruku svého přítele. Colin jen souhlasně kývl a spolu vyšli ze dveří.

Šli už večerními ulicemi Londýna. Bylo celkem teplo. Na čisté obloze se začínaly objevovat hvězdy. Colin se i s Mary zastavil, jen aby to mohli chvíli sledovat. Nic neříkali a dívali se na nebe.

"Co vy dvě hrdličky?" Přerušil je jim známý hlas. Kluk s vlasy nabarvenými na modro, a s žlutými kontaktními čočkami. Mary se v celku lekla, ale Colin se začal smát.

"Johnatane Davide Scote!" Sykla po něm Mary. Tomu se Josh musel začít smát. Oba je objal.

Všichni tři spolu šli do baru, kde je čekali jejich další přátelé Nattaly Clark a Royston Ingham. 

Colin si s Royem a Joshem sedl k baru. Roy měl na sobě žabky, kraťasy s havajskými motivy a příšerně volnou bílou košili.

"Můžeš toho nechat?" Sykl Josh na Roye, když si ani po deseti minutách v baru nepřestával prohrabovat svoje zrzavé vlasy.

 Roy upřel svoje šedé oči na Mary. "Sorry brácho." Řekl jen a pohledem doslova skenoval Colinovu přítelkyni. Colin jako by si toho nevšímal. 

Colin jako by si nevšímal ničeho, až na jeden bod na tanečním parketu. Bod který jej jakoby volal k sobě. Slyšel šepoty ve své hlavě, než mu Josh začal luskat prsty před očima.

"V pohodě brácho?" Ptal se Josh starostlivě. "Jojo jasný." Vyklopil Colin rychle. Roy jim oboum podal do rukou sklenice, ve kterých byl rum s kolou. Všichni tři si přiťukli a sklenice celé vypili.

Po hodině, co se bavili a pili u baru, začala hrát pomalá hudba. "Vyhlašuji dámskou volenku." Řekl pořadatel do mikrofonu. 

Colin se postavil a šel za svou přítelkyní. "Smím prosit krásná slečno?" Zeptal se jí sladkým tónem a nabídl jí svou ruku. Mary se usmála a ruku přijala. Šli spolu na parket. S úsměvem tančili Waltz.

Josh vyzval na parket Nattaly. Roy seděl na baru a kopal do sebe jeden panák za druhým.

Na parketu bylo asi pět párů. Byla to nádherná romantická atmosféra, která se v takovém baru jen tak nevidí. Colin však místo toho, aby se díval své partnerce do očí, upíral svůj zrak stále víc k tomu místu.

Už uběhlo asi deset minut, od toho co volenka začala a na parketu už zbývaly jen dva páry. A to Colin s Mary a Josh s Nattaly.

Roy si to svou opileckou chůzí namířil k Colinovi a Mary. "Půjč mi jí na chvilku brácho." Poklepal na Colina. S pusy mu smrděl snad celý bar. Colin jen souhlasně kývl na svého kamaráda. Ani si nevšiml že Mary protestuje a šel k baru.

Roy dával Mary při tanci ruce na zadek, přičemž mu je Mary pokaždé odstrčila. Colin se na ně letmým pohledem koukl, ale to co viděl ho donutilo vstát. Roy strkal svou hlavu do ňader jeho přítelkyně.

Mary se od něj odtáhla a začala po něm křičet. "Si vůbec normální ty vyhulenče?! Koukni se na sebe! Smrdíš jako by ses koupal ve vodě z vajglů a z huby ti táhne celý bar!" V očích jí byl vidět vztek.

 Roy se k ní přibližoval a rukama jí sahal na poprsí. Když jí na něj sáhl po třetí, došel k nim Colin a stříkl mu do očí pepřový sprej.

Roy se s bolestným křikem svalil na zem. Mary se navinula k Colinovi. "Co ti to tak trvalo?" Ptala se vyklepaně. A to ještě před chvíli vypadala tak sebevědomě.

Colin jí neodpověděl. Chvíli se díval, jak se Roy kroutí na podlaze s bolestmi, a zběsile si utírá oči.

Pak však celým barem začal znít zvláštní zvuk. Jako by pištění malé holčičky. Colin se odtáhl od Mary a šel na místo, odkud zvuk vycházel. Ku podivu to bylo to samé místo, které ho tu celý večer přitahovalo. 

Když Colin došel k tomu místu, něco všechny přítomné i s ním shodilo na zem. Místo, které nyní všichni začali bedlivě pozorovat, zalilo malé šedé světlo, které se postupně zvětšovalo. Až z něj byl kruh, o průměru asi dva metry, přestalo se zvětšovat.

 Roy se postavil a zběsile běhal po místnosti. Stále nic neviděl. Až doběhl k šedému světlu, něco ho stáhlo dovnitř. Něco, co právě přicházelo k nim...

UčedníciKde žijí příběhy. Začni objevovat