Portálem se dostali na prapodivné místo. Další ostrov. Nebe mělo indigovou barvu, slunce vypadalo, jako by bylo kousek od tohoto místa, ale bylo příjemné teplo. Tráva byla krásně zelená a všude spousta květin. Moře bylo až tyrkysové a v něm spousta zvláštních ryb. Listy stromů měli sytě rudou barvu a bílou kůru.
Colin si připadal jako v ráji, ale pak mu došlo, že je jeden z jeho 'Ochránců' mrtvý. Oči se mu naplnily slzami. I když Cornélia neznal, bylo mu toho opravdu líto.
"Co se tam stalo?" Zeptala se Thozo Colina s rozklepaným hlasem. "Cornélius se obětoval, aby jsem prošel za vámi." Řekl Colin trhaně. Po tváři mu teklo pár slz.
Thozo padla Devrajovi do náruče, s očima plnýma slz. Devraj se slzám ubránil, ale jeho pohled dával dost dobře najevo jak se asi cítí.
Po asi dvou minutách projevů smutku se Thozo odtáhla od Devraje a ukázala směrem do středu ostrova. Na místo kde stál hrad. Kamenný hrad obehnaný kamennými hradbami. Za hradbami bylo velké množství stromů, fontán, levitujících květináčů a košťat, jež samy uklízely.
Thozo, Devraj a Colin šli k němu. Po projití hlavní bránou hradeb, mohl Colin vidět i obyvatele tohoto zvláštního místa. Vypadali jako obyčejní lidé.
"Tohle je ta vaše základna?" Řekl Colin s arogantním tónem, ale bylo na něm vidět, že byl plný úžasu.
Thozo jen souhlasně kývla. "Jsi ve vesmíru démonat. Ten nemá planety jako ten náš. Má světy. Některé vypadají jako planety. Jiné jsou jen jako dimenzionální trhliny. Naše základna je v dimenzionální trhlině. Tenhle ostrov a to moře je to jediné, co v tomhle světě najdeš." Vysvětlila Thozo a utřela si poslední slzy.
"Takže mi chcete říct, že právě teď jsem v domově těch...divných potvor.. Co jsou vlastně zač?" Zeptal se Colin váhavě.
"To ti vysvětlí Bart a né já." Řekla Thozo poněkud povýšeným hlasem. Všichni tři šli do hradu. Colin se díval všude okolo sebe. Nemohl uvěřit svým očím.
Hrad byl dosti velký. Trojice si to mířila hlavní chodbou. Thozo cestou vysvětlovala Colinovi jak jejich základna funguje. Některé komnaty jsou třídy, jiné laboratoře, skleníky, pokoje pro tamější obyvatele, knihovny, další jsou místnosti ve kterých se hrají šachy, nebo cvičí kouzla.
Když trojice došla do hlavního sálu, Devraj a Thozokami se zastavili. Colin si toho nevšiml a šel dál. Když už byl u dveří hlavního sálu, než stihl projít odhodila ho nějaká síla.
Colin se nemotorně postavil a probodavě se koukl na Deva a Thozo. Ti se jen s úsměvem přiblížili. V místě, kde by měly být dveře nebylo nic a tak Colinovi vrtalo hlavou, proč nemohl projít.
Dev a Thozo se chytli za ruce. Dveře se začaly zhmotňovat. Až byly na svém místě, Dev zaklepal na klepadlo. Dveře se pomalu a se skřípotem otevřely. Devraj pobídl Colina, aby šel jako první.
Místnost byla plná závěsů, levitujících květináčů, stolů a židlí. Jeden ze stolů byl jiný než ostatní. Byly u něj jen tři židle, které vypadaly jako trůny.
Thozo, Devraj a Colin se zastavili uprostřed místnosti. K nim se přemístila postava v kápi. Hned co si ho trojice všimla, postava si sundala kápi.
Byl to muž s fialovýma očima, černými vlasy, dost hubenou a vysokou postavou, tetováním draka, které se táhlo od pravé čelisti, přes oko až k vlasům, které měl v culíku. Na sobě měl bílou košili, tmavě hnědé oblekové kalhoty a tmavě hnědé boty.
"Další?" Řekl muž hrubým, tázavým hlasem. Thozo jen souhlasně přikývla a postrčila Colina k postavě.
"Jak se jmenuješ?" Zeptal se muž Colina vlídným hlasem. "Jsem Colin Black." Řekl Colin vážným tónem. Bylo to snad poprvé co neměl svůj arogantní přístup. Měl strach. Mírně se klepal.
"Jsem Bartoloměj Garadex. Jeden ze tří nejvyšších kouzelníků našeho spolku. Mám na starosti výuky nových členů." Mluvil Bart vlídným, hrubým hlasem.
"O jakém spolku mluvíte?" Zeptal se Colin opět svým arogantním tónem.
Bart se zazubil až se Colin začal opět třást. "Říká se nám učedníci. Jsme spolek magusů a kouzelníků, kteří se snaží zabránit proniknutí démonů z vesmíru démonat do toho lidského."
Colin byl plný otázek. "Co jsou to magusové?" Vypadlo z něj koktavě.
Bart se usmál. "Magusové se od kouzelníků liší tím, že aby mohli používat magii, musí být okolo nich. Nejčastěji je jim poskytnuta přes kouzelníky, nebo z vesmíru démonat. Magusové se dělí na pět skupin. Světlochodi, Běsojedi, Narození nocí, Jasnovědi a Naslouchači." Mluvil Bart svým obvyklým hrubým, leč vlídným hlasem.
"Co jsem já?" Zeptal se Colin bleskově. V očích mu sršel zájem o celou tuhle věc a to i když měl z Barta mírný strach.
"Jsi jasnověd. Tvoje schopnosti se tady na naší základně za pár dnů projeví v plném rozsahu." Řekl Bart a zhluboka se nadechl. Cítil, že onen nový příchozí učedník, znamená něco víc, než jen posilu.
ČTEŠ
Učedníci
FantasyNová generace nalezených učedníků ještě ani neví co je čeká. Neví o zlu, kterému budou čelit. Avšak po příchodu na náš ostrov zjistili tři věci. Magie existuje, démoni žijí a svět je naprosto prolezlý hnilobou zla. Všechno co se zde píše je naprosto...