Čtveřice se objevila na zvláštním místě. Vypadalo to jako džungle. Stromy však byly suché, vypadaly jako by jim něco chybělo.
Samotná čtveřice stála na vodě. Když to Colin viděl, znovu se mu udělalo špatně. Stáli na něčem jako jezeře. Pod vodu však nebylo vidět. Stromy rostly z ničeho.
Opodál byla mýtina s limetkově zelenou trávou. Vypadalo to, jako by byla jediná široko daleko.
Thozokani chytla Colina za ruku. "Nemysli na nic zlého, jinak tě voda pohltí." Varovala ho. Všichni šli pomalu k mýtině.
Colin se opravdu snažil myslet na něco šťastného, avšak kousek od mýtiny mu hlavou prosvištěl obraz oné bestie. Colin se začal pomalu bořit do vody. Bylo to jako tekutý písek.
Zbytek už stál na mýtině. "Nemáme mu pomoct?" Zeptal se Devraj starostlivě a už se chystal jít Colinovi pomoct. Thozokani ho však zastavila. "Tohle je jeho zkouška." Řekla s mírným úsměvem.
Colinovi bylo špatně. Už byl po pás ve vodě. Křičel o pomoc, avšak trojice jen stála na mýtině. "Použij magii." Zakřičel na něj Devraj. "V tomhle světě jí je ve vzduchu dost." Dodal ještě. Na tváři se mu objevil mírný úsměv.
"Jak to do hajzlu myslíš?" Zakřičel Colin. V očích měl strach. Podíval se na mýtinu. Jediné, co teď chtěl bylo stát na ní s nimi. Zavřel oči. Pocítil jako by okolo něj foukal vítr.
Když otevřel oči, stál na mýtině. "Co to kurva bylo?" Ptal se a díval se na svoje tělo.
Celá trojice měla na tváři úsměv. "Magie." Odpověděl Devraj a šel blíž k Colinovi.
"Chceš mi říct že jsem kouzelník nebo co?" Ptal se Colin koktavě, stále si prohlížejíc své tělo.
"To rozhodně ne." Zasmála se Thozokani. "Máš však magický potenciál. Kouzelníků je jen velmi málo, zatímco magusů je...v celku dost." Řekla s úsměvem.
Colin byl plný otázek. Pohltila ho zvědavost. Jediné, co z něj však vylezlo bylo: "Jak?"
Devraj si sedl doprostřed mýtiny, a začal opět skládat světla.
"Všechno ti vysvětlíme až budeme na základně. Musíme však projít ještě dvěmi světy než tam budeme." Řekl Cornélius neklidně.
"Na základně?" Řekl Colin zvědavě. To už však měl Devraj hotov azurově modrý portál. Thozokani chytla Colina za paži a odtáhla ho portálam na opět jiné místo. Až prošli všichni čtyři, portál se za nimi zavřel.
Tentokrát se dostali na ostrov. Okolo bylo krásné, průzračně modré moře, které omývalo malý kruhový ostrov, na kterém se nacházeli.
Všem třem spadl úsměv z tváře. "Za jak dlouho tady vytvoříš portál?" Zeptala se Thozokami Devraje. "Asi za půl hodiny. Světel tu je málo." Řekl Devraj potichu a pustil se do skládání.
"Vám se tu nelíbí?" Zeptal se Colin nechápavě a šel k břehu. "Stůj hlupáku." Zakřičel Cornélius.
Colina to zarazilo. "Komu říkáš hlupáku ty čokoládko?" Řekl Colin dosti arogantním tónem a prohrábl si své kaštanově hnědé vlasy. I přes to šel raději zpět k trojici.
"Musíme vytvořit štít. Za chvíli tu budou." Řekla Thozokani nervózně. Když to Colin slyšel, projel mu mráz po zádech.
"Kdo tu bude?" Zeptal se bázlivě. Thozokani jen ukázala do moře.
V moři plavaly další bestie. Vypadaly jako ryby, avšak místo ploutví měli nohy stonožky a pusu plnou ostrých a špičatých zubů.
Colin si na sucho polkl. "Zastav moji pěst." Řekla Thozokami na Cornélia a pokusila se ho praštit. Její pěst se zastavila asi dvacet centimetrů od Cornéliova obličeje. "To není špatné." Řekla mu Thozokami pochvalně.
Pak přešla k Colinovi. Ten zavřel oči. Když se ho Thozo pokusila praštit, její pěst se zastavila před jeho nosem. Thozo ho pak do nosu píchla prstem. "Bariéry ti zatím nejdou." Podotkla s mírným úsměvem.
Colin otevřel oči a sklopil pohled. Thozo ho chytla za bradu a zvedla mu hlavu. "Když se jakýkoliv démon dostane skrze bariéru, zabiješ ho." Řekla mu s přísným pohledem.
Colin souhlasně kývl, ale v hlavě si říkal 'A jak to mám kurva udělat?'
Thozo odtáhla Colina k Devrajovi. Sama s Cornéliem začala něco šeptat. Území okolo nich pokryl průhledný štít, avšak i Colin ho cítil.
Vykouzlilo mu to mírný úsměv na tváři. Ten mu však spadl, když se démoni dostali z vody a blížili se k nim. Bylo jich mnoho. Opravdu mnoho.
Kousali a škrábali stěny bariéry. Jednomu se podařilo jí prokousnout. Avšak když strčil hlavu dovnitř, bariéra se opět spojila a usekla mu jí. Hlavě však narostly dvě stonožčí nohy.
Colinovi začalo být špatně. Pozvracel onu bestii. Spadl na kolena a ruce měl ve svých zvratcích. V hlavě si přál aby ta bestie chcípla.
Od jeho prstů začalo jít velké teplo. Zvratky se začaly vařit vlivem Colinovy magie. Bestie se v zvratcích uvařila za živa. Colin se zaradoval. Už žádný z démonů se nedostal dovnitř.
Když měl po půl hodině Devraj portál hotový, všichni rychle prošli.
Colin se v hlavě nepřestával chválit. Zabil ho. On sám, i když nevěděl jak.
ČTEŠ
Učedníci
FantasíaNová generace nalezených učedníků ještě ani neví co je čeká. Neví o zlu, kterému budou čelit. Avšak po příchodu na náš ostrov zjistili tři věci. Magie existuje, démoni žijí a svět je naprosto prolezlý hnilobou zla. Všechno co se zde píše je naprosto...