Tanıtım

48 16 5
                                    

Enria Gezegenindeki dört ayrı ırkın her birinin kendi özellikleri vardı. Bu doğaüstü güçlerle tüm ırklar kendini en üstün ırk sanıyor ve bunu kanıtlamak için onlara bahşedilen bu güçleri korkunç savaşlarda kullanıyor, en güçlü ırkın kim olduğunu belirlemeye çalışıyorlardı. Ancak en güçlü ırk, Dilek Ağacı'nı hangi ırk keşfederse o olacaktı.

     SİREN IRKI: Deniz kızını anımsatan sirenler, okyanusun derinliklerinde yaşarlar. Belden aşağısı balık olan, mor ten rengine ve sarı gözlere sahip bu ırk, inanılmaz derecede hızlı yüzerler ve hem karada hem de suda nefes alabilirler. Diğer ırklardan beslenirler. Dişileri, büyüleyici güzellikleriyle başka ırkların erkeklerini kolayca kandırıp suyun altına çekerler ve kurbanlarını daha boğulmadan canlı canlı parçalara ayırırlar.

     WİZARD IRKI: Büyü güçleri vardır ancak sınırlıdır. Eğitimli olanları bile günde en fazla birkaç büyü yapabilirler. Kendilerine zarar verilmediği sürece zararsız, hatta en cömert ırktır. Bu ırka özel dış görünüş gri-beyaz ten rengi, siyah saçlar ve mor gözlerdir.

     DES IRKI: En büyük güçleri saldırıdır. Her tür silahı doğuştan gelen bir yetenekle ustaca kullanabilirler. Gözleri en ufak ayrıntıyı bile kaçırmaz ve hafızaları çok kuvvetlidir. Bu ırkın dış görünüş özellikleri kahverengi saçlar, çekik gözler ve koyu renk bir tendir.

KALİUS IRKI: En zeki ırktır. Keskin zekalarıyla zıt olarak oldukça cılız ve kısalardır, bu da savaşlarda onlara dezavantaj sağlar. Normal bir ten, yeşil gözler ve kızıl- mavi saçlar, bu ırkın en belirgin özellikleridir.

ENRİA •|• SON DİLEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin