~Hatırlatma~
Daya anlamış olacak ki kafa salladı ve eyisa ağacın oraya ışınlandı eyisa ve daya duyduklarına inanamıyorlardı Bts grubu onalar hakkında hiç te iyi laflar sarf etmiyorlardı.
Min yoongi diye adını yeni öğrendiği cocuk"O , iki kızın elinde ki fotoğrafları ele gecirmeliyiz yoksa bizim icin hic te iyi olmaz" daya korkudan altına yapacaktı eyisanın da ondan farkı yoktu tae hyung ise söze devam etti."bence onları bulduğumuz an zindana hapsedelim nasıl?" namjoon adında ki cocuk ise cevap olarak "bok gibi!" dedi butun uyeler gulmeye basladı eyisa ve daya ise derin bir oh cektiler.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•Saraya dönerken dayaya babası sinyaller gönderiyordu.Anlamıştı Daya babasının onu çağırdığını ve eyisaya dondu eyisa ona bakıyordu zaten,çünkü eyisa'nın sezme güçleri güçlüydü ve daya'ya dönerek"tamam gidebilirsin daya ama,beni haberdar et!" daya eğilip selam verdikten sonra"merak etme seni,haberdar ederim eyisa"
deyip babasının yanına 'YEŞİLLİK ORMANA' ışınlandı. eyisa yolda kuşlarla konuşa konuşa giderken kuş ona,"Prenses eyisa hızlanmalısın"diye seslendi eyisa n'olduğunu anlamadan arkasından gelen hışırtı sesleriyle arkasına döndü vampir prens min yoongi'yi gördü.vampir prens min yoongi eyisaya kılıç çekmişti."Görüşmeyeli uzun zaman oldu,küçük prenses eyisa ve bu son görüşme de olabilir"eyisa da sihir güçlerini kullanıp bir kılıç elde etti.Ve"O, kadar emin olma vampir prens yoongi daha çok görüşecez.Ve senin o, dünyayı egemenliğin altına almana izin vermeyeceğimi bilmeni isterim."
Bu söylediklerinin yarısına ulaştığın da çoktan vapir prens ile dövüşmeye başlamıştı.Bile vampir prens ise yanıt olarak"Bu, küçük yaşınla beni yenemezsin onu da geçtik.Bana engel bile olamazsın."eyisa sakinliğini koruyarak "Bu kadar emin olmamalısın vampir prens,çünkü senden 5 yıl küçüğüm üstelik senden küçük olabilirim,ama senden IQ seviysi olarak büyüğüm!"Eyisa sonlara doğru sinirlendiğin'den, kılıcını vampir prensın koluna geçirdi.Ve" Bu da benden sana ufak bir hatıra olsun kendini iki saattir.Övüp senin tabirinle 'küçük bir kız'ı yenemeyen egoist!"deyip onu kendi haline bıraktı vampir prens yoongi buna sinirlenmiş olacak ki prenses eyisa gittikten sonra"Bunu sana ağır bir şekilde ödeteceğim küçük prenses!"diye haykırdı.
Prenses eyisa saraya ulaştığın da babasının yanına gidip babası öğrenmeden.Okula gitmeyip gizli görevine gittiğini söyleyecekti.Cünkü babasından hem bir şey saklayamaz, hem de onu çok sevdiğinden dolayı üzmek istemezdi.Babasının odasının önüne yetiştiğin de derin bir nefes alıp kapıya iki kere kibar biçim de sesin duyulabileceği kadar tıklattı.Babası içeri'den"Girebilirsin eyisa!" normal bir biçim de cevap verdi.Eyisa içeri geçip eğilip selam verdikten sonra"Babacığım, senden daha fazla saklayamayacağım bu gün ben ve daya okul yerine annelerimizin bize verdiği gizli görevimizi yapmaya gittik."Babası önceden bildiğinden dolayı şaşırmadı ve "Biliyorum,Kızım ama benden neden izin almadınız ve ben senin bana gelip ne zaman söyleyeceğini bekliyordum canım kızım işte sana olan güvenim bu huyun dan dolayı azalmıyor"Eyisa babasının kızmamasına sevinerek"Babacığım, çok teşekkür ederim"Babası bir eksiklik fark etmiş olacak ki"Kızım daya nerde?"kızı eyisa'nın aklına yeni gelmiş olacak ki
"Ayyyyy! ben söylemeyi unuttum daya'yı babası çağırdı."Babası kafa sallayıp"Peki bu, saate kadar dönmesi gerekmezmiydi?" Eyisa telaşlanmış olacak ki"Baba! ya o, kötü vampirler kaçırdıysa!"diye haykırdı. Eyisa'nın babası kafa sallayıp"Merak etme" Öyle bişey olduysa haberimiz olur.
Eveeeet! Armyrellalarım nasıldı? lütfen yorum yapın kalbim kırılıyo bakın! dhhdh şaka, ama üzülüyom! ha birde kelime hatam varsa bağışlayın yaww! ha bir de şu aşşğıda ki gelecekteki olan hayatınızın simgesini parlatır mısınız? Aşşağı da örneği var!jchdsjs
●●●●●●●●●●●
●☆➡⭐➡🌟●
● ●
● ●
●☆❌ ●
● ●
●⭐✔ ●
●●●●●●●●●●●Ha! şimdi oldu canım çıktı yapana kadar bakın örneği var yukarıda niyssseeeee bys Armrellalarım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIRE BOYS《MYG~BTS》
FantasyDünyaya egemen olmak isteyen,bir grup erkek vampir ve iki kızdan oluşan bir hikaye'dir.Ama hikayede ki iki kız bu olaya hem karşı gelmektedir hem de bu olayı engelleyen tek unsurlardır...hikayenin devamını merak ediyorsanız okumaya başlayın derim...