🥀 F้ทลใ 🥀

393 29 21
                                    

Dokuz ay doldu ve çocuğumu bugün dünyaya getirdim ve onu babası gibi eyitmeyecem. Babası dediğim yoongi.

........

Çocuğumhn adını Min soo koydum ve evet onu çok seviyorum bugün kwanla onu parka götürdük. Lanet olsun ki çocuğum büyümesine rağmen hâla babasına benziyor.
Ve ona babasının olmadığını söyledim.Ki bu yalanın fazla uzun sürmeyeceğinden korkuyorum oysa ki güzel gidiyordu.

Evet - du çünkü bugün yoongiyi bankta otururken gördüm ve oğlum gelip bana eliyle işaret edip. dedi ki " anne bu abi bana çok benziyor belki de ölmüş olan babam dünyaya geri geldi?" Dedi masumca bense sadece yutkundum.

Ve ben daha ağzımı açamadan min soo asıl babası olan yoonginin yanına koşarak "Abi sen ölmüş babama çok benziyorsun annem bana demişti ki..Öen babam bana çok benziyordu?" Dedi masumca ben ise ağzım açık olanlara bakıyordum.

Yoongi'nin gözleri dolmuştu ve yanıma gelerek "S-Sen nasıl bir insansın?!" Dedi. Ben sadece ağlıyordum. " Oğlumu benden...Babasınden nasıl saklarsın..BANA NASIL YALAN SÖYLERSİN?!!" Ortalarda sesi kısık ve hüzünlü çıkmıştı sonlarda ise bından eser kalmamıştı. Ben hıçkırarak ağlıyordum o sıradda oğlum gelip "Anne ağlama bak..Sevin babamı bulduk aynı evde yaşayalım" dedi.

Ben ise "Min soo t-tatlım bak ben...Ben evliyim kwan amcanla bu yüzden olamaz." Dedim sakince min soo ise

"Ama anne okulda bize anne ve babalar birlikte yaşar. Dediler ve bir baba varsa anne, baba çocuk birlikte yaşamalı dediler. Babam amcamdan bana daha yakın!" Diye çıkıştı ahanda ben de diyordum babasına benzeyen huyu nerde diye.

Çıktı ortaya işte ben yoongiye döndüm yoongi bana bakıp " Hayatım..Ben seni hala ilk günkü gibi seviyorum tekrar birleşelim" dedi.

O sırada karşıda ki marketten dönen kwan parka girdiğinde yanımıza koşarak geldi.
Ve yoongini ellerini ellerimden ittirdi.

Ben kwana dönüp "Üzgünüm kwan ben, sırf sen üzülme diye seni sevdim ama benim gerçek bir sevdiğim var zaten beni affet." Dedim

Yoongi ise şaşırmıştı. Min soo gelip bana sarıldı ve " İştee benim annem bee" dedi. Ve yüzü sıldu bir an da " Anne bu adam varya! Sen ev de yokken beni tehdit ediyordu yaamazlık yaparsam beni denize atar diye" dedi.
(Vay ispiyonco ben sana öyle mi öğrettim djdhdb)

"Kwan sen tam bir adi pisliğin tekisin"

.........

Kwanı orada bırakıp gitmiştik. Ve şu anda da evliyiz Yoongi Ben ve oğlum min soo çok mutlu yaşıyoruz ara sıra yoongiyle ufak tartışmalarımız olsa da onlar evliliğimizin tuzu biberi Biz mutlu olduk bizim bu mutlu hikayemize dahil olduğunuzdan dolayı sizlere minnetterız....

Hikaye'nin Başından Sonuna Kadar Kesitler

Vampir prens min yoongi eyisaya kılıç çekmişti."Görüşmeyeli uzun zaman oldu,küçük prenses eyisa ve bu son görüşme de olabilir"eyisa da sihir güçlerini kullanıp bir kılıç elde etti.Ve"O, kadar emin olma vampir prens yoongi daha çok görüşecez.Ve senin o, dünyayı egemenliğin altına almana izin vermeyeceğimi bilmeni isterim"

Daya'yı görünce yanına hızle koştu ve dedi ki"N-nasıl açacağım Daya?hızlı olmalıyız!"daya eyisayı görür görmez ayaklandı ve "o-oraya sakladılar yerin üç kat altına"Bu kızın nedir çektiği bu katlardan zor fark edilen işaretli yere gitti ve dayaya dönerek sordu"şimdi n'apcam?"daya cevap olarak "parmaklarını üç defa şıplat açılır."

VAMPIRE BOYS《MYG~BTS》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin