Yoongi ise "sorun değil karıcım onu da ederiz😏" dedi. Yine ne planlıyordu bu çocuk....
••••••••••
Eyisa ve yoomgi uyumaya gitti yoongi aldığı başka bir yüzüğü bardağa yapıştırdı 👇🏻👇🏻👇🏻
Ve planını uygulamak için su doldurdu bardağı ve tıkırtılar çıkarmaya çalıştı etrafı süsledikten sonra eyisa ise uyuyordu seslere uyandı yoongiyi diğer yatakta görmeyince korktu ve aşşğıya inmeye karar verdi yataktan kalktı ve kapıyı açtı
Gördükleriyle şaşırmştı çünkü merdivenlerden aşşğı mumu vardı korku filmlerindeki gibiydi resmen aşşağı indiğimde karşısına direkt yoongi çıkmıştı çok korkmuştu yoomgi bardağı uzatmıştı ve "Benimle evlenir misin?"demişti.
Euisa korktuğumdan suyu içti ve yoongiye baktı toongi sırıtyordu eyisa ise"Yoongi senmiydin kalbim kıçımda atıyordu resmen korku filmlerinde ki gibi tövbee"
(dünyada emsali görülmemiş ve dünya tarihine giren ilk evlenme teklifi hdjdjd)Yoongi ise"Ee cevap vermedin?" Diye sordu eyisa "Hayır mı desem ne bilemedim ki?" Yoongi kedi bakışı attı ve eyisa "şaşkoloz tabiki de evett" dedi yoongi onu kucağına alıp döndürdü.
Ve sonra onu uzunca öptü(yazar utandı aq)
........
Uyandıklarında direkt nikah tarihi almaya gitmişlerdi tam bir hafta sonra düğünleri vardı.
Eyisanın ağzından
Yarın kardeşim ayred(daya) gelecek ve tae ile evlenmiş ve ikizleri olmuş yani ben teyze olmuuşuuum çok mutluyum ikisi de sarışın ve maviş gözlüydü çünkü benim kardeşimin çocukları tabiki de güzel olacaklar.
Ve şuan bir yaşındalar yoongi'nin anlattığına göre ayred ben komadayken gelmiş beni ziyarete ve çok ağlamış zor sakinleştirmişler hatta yoongiyi bir güzel pataklamış bana sahip çıkmadığından ve yoonginin eski sevgişisi olan bayan cadoloz lee neun'da pataklamış baya bir promosyon paket olmuş.
Ama işleri gereği geri dönmek zorunda kalmış çünkü ayred dünyada kimsenin giremeyeceği beyin ameliyatlarına girmiş ve dünyanın heryerine ün salmakla kalmamış çersi bulunamayan hastalıklara çere bulmuş bir doktor olmuş.
Çünkü o hep başarılı canım kardeşim allah bilir ne kadar yoğundur şimdi taehyung mu? O da Daya'nın çalıştığı hastane de bir başhekim çünkü dayannn kocası olur kendileri (ㅋㅋㅋ)
Saat 11:58 olmuştu ve biz kahvaltımızı dışarıda yapmıştık yoonginin işi var diye beni kendi evime bırakıp gitti kim bilir ofiste yine neler olmuştu?
.....
19:54
Yoongi eve daha yeni gelmişti kravatını gevşetip koltuğa yayıldı ona sordum. "N'oldu yine neyin var yoongi anlatabilirsin" dedim yoongi ise
"işler yokuşa sürmeye başladı şirketin tercümana ihtiyacı var ama bulamıyoruz çünkü en az 9 dil bilmesi gerekiyor" dedi. Ben de "E, ben varım ya akıllı" yoongi bana umut ve sıcak bakan gözlerle"Benim için gerçekten yapar mısın?" Dedi.
" Tabiki de yaparım " diye cevapladım ve bana sıkıca sarıldı.
Sonra bana dönerek" uyuyalım mııı~~?" Diye aigoo yaptı ben kırmadım ve beraber yattık.
......
Yoruuuuummmm ve vottteeeeee lütfen verirmisiniz sizleri saranglıyorum ha bu arada finale ramak kaldı.
Dermişiiimm finale son 10 veya 15 bölüm en az 10 bölüm... sizleri seviyoruuummm💜❤️💜❤️💜❤️💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIRE BOYS《MYG~BTS》
FantasyDünyaya egemen olmak isteyen,bir grup erkek vampir ve iki kızdan oluşan bir hikaye'dir.Ama hikayede ki iki kız bu olaya hem karşı gelmektedir hem de bu olayı engelleyen tek unsurlardır...hikayenin devamını merak ediyorsanız okumaya başlayın derim...