Hatırlatma~
(Arkadaşlar siz mi oy verdiniz bilmiyorumm ama bir terslik var benim vote sayılarım uçmuş resmenn aissh sevindim sizi seviom💜😢duygulandım)
eyisada bu şekilde cevap verdi. Ve eve gittiler tanıştıkları sırada o nonna ile aynı okulda okudukalarını öğrendiler neyse evlerine gittiler ve zıbardılar cmcjck şaka şaka uyudular
$$$$$$$$$€€€€€€€€€$$$$$$$$$$$$$
2 gün sonra(two days later)
Bugün okul başlayacaktı ve okula itmek serbest kıyafet(sivil) olduğu için Daya;
EYİSA;
KWAN;
Bunları giyindiler ve arabalarına binip şoföre okula gitmesini söylediler okula vardılar ve arabadan indiler herkes onlara bakıyordu müdür odasını buldular ve abileri 11.sınıf katındaydı onlar ise iki kat aşşağısonda olan yani zemin kat olan 9.Sınıf katındaydılar.Ders saati gelmişti herkes sınıflara giderken onlar kala kalmıştı onlarda sınıflarını öğrenince sınıflarına gittiler ve kendilerini tanıttılar "Ben eyisa 15 yaşındayım türkiye istanbuldan buraya geliyoruz iyi anlaşalım demeyi çok isterdimm"dedi.Daya ise "Merhaba ben daya 15 yaşındayım eyisa ile ikiziz iyi anlaşalım aksi takdirde.."eyisa o sırada "ÖHÖM ÖHÖM"dedi.sıralara yerleşmeye karar verdiler.ama tek bir sıra boştu oda yedi erkeğin arasındaydı.mecburen geçip oturdular.o sırada eyisanın haberi olmadan jungkook eyisayı dürttü çünkü tam arkasında otruyordu"pışt eyisa veni hatırladı mı ben jungkook"eyisa ise "Aa evet hani şu kedi olayı" "yaaaa haturlatma söz verdim" dedi jungkook.
***
Tenefüs olmuştu JUNGkookun arkadaşları eyisa ve dayanın başına toplandılar jung kook konuşmaya başladı.
(Yazı şeklini değiştiriyorum kb yaa )
"Bu eyisa, eyisayla parkta tanıştık,yanındaki de ikizi çok benziyorlar beni zaten tanıyorsunuz ee tanışın "
Turuncu saçlı olan"ben park jimin sadece jimin diyebilirsiniz"Sarı saçlı olan dayaya bakarak"Ben de Kim taehyung sadece tae diyebilirsiniz"
Kahverengi saçlı olan "ben junghaseok bana sadece hope diyebilirsiniz"diyerek güldü.
Mor saçlı olan"Bende Kim namjoon bana sadece RM diyebilirsiniz"
Siyah saçlı olan "Bende Kim seok jin bana sadece jin diyebilirsiniz ha bir de ben WE Worldwide handsome'um"(yanlış yanış olabilirim hatasız kul yoktur)En sona bir kişi kalmıştı mavi saçlıydı ve "Gereksiz insanlara kendimi tanıtmam"dedi.Eyisaya bakarak söylemişti."Ve köpeğimin adınıda söylemem GEREKSİZ insanlara"gereksizi bastırmıştı eyisa ise anladı ona dediğini"Demek sen oydun maske takmıştın bilmiodum o oldunu sen nasıl bir gereksizsin anlamıyorum yaa arkadaşların gibi adam ol"dedi eyisa. O sırada tae
"Owww suga hyungg yemezdimm"dediSuga sinirlenmiş olacak ki eyisanın üzerine yürüdü ve
"SEN tam bir aşşağlıksın" o sırada bir kız geldi ce sugaya asıldı ve şunları söyledi "Aşkııım hadiii gidelimm artıık" eyisanın midesi bulanmıştı ve "Iykk çok vıcık sahne...Oyuncağınla iyi eğlenceler Aptal" suga dönüp ona yürüdü ve dedi ki
"1.Benim adım aptall değil ikincisi o benim oyuncağım değil"
Eyisa döndü ve "konuşmasından bellii ne mal olduğu"dedi.o sırada Kook ise"hyung bu tam tamına 16. Sevgilin veya eyisanın tabiri ile oyuncağın"diyip.Gülmeye başladı.Suga aldırmadan gitti.Daya soru yöneltti "Suga hep öylemidir" RM ise "Hayır,Sadece gıcık olduğu kişilere karşı eyisa beni yanlış anlama sana gıcık demek istemedim" eyisa ise"anladım seni namjoon kötü niyetin yoktu"hope konuşmaya başladı"hep gülün gülmek insanların doğal hakkıdır."dedi eyisa tebessüm etti.Jimin konuşmaya karar verdi"Türkiye güzel mi?!" Daya ve eyisa aynı anda "evet "dediler.ve sonrada jin "Türkiye dedin de cabım kebap çekti aiish şimdide kimbap gelin yemek yiyek" diyp önden gitti herkesi arkasından sürükledi.
Yemek yerlerken Eyisanın yanına bir kız geldi bu kı eun ji ydi "Aa kızlar,eyisa siz buradamıydınız demek çocuklarla tanıştınız" eyisa ve daya "evet" dedi."enozaman suga nerde " daya cvp verdi"bir kızla gitti"eun ji sinirlenmişti çünkü o kızı hiç sevmiyordu ayıptır söylemesi(sürtüktü)"Demk yine o kızla" daya dedi ki "Neyi oluyorsun ki " eun ji ise "Ven ablası oluyorum"o sırada eyisa boğulamk üzereydi apzında yemek vardı öksürmeyw başladı yüzü mosmor olmuştu sonra kırmızı oldu ve normale döndü.eyisa rahatlamıştı.Ve o sırada kwan geldi.eun ji kwana aşık olmuş gibi yapıyordu abisi ani bir hareketle yere çöktü ve cebinden....
Be kadar iyi bir yazarım sırf beyniniz daha çok gelişsin diye yarıda bıarktım çünkü düşünceleriniz gelişsin sövmek serbest kcjfjdn ileri gitmemek aracılığıyla vkjfjf niyse yiaa Allah rızası için yorumda yapın yaaa!!!Bir günde beş bölüm attım...
Vote:3
Comment:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIRE BOYS《MYG~BTS》
FantasyDünyaya egemen olmak isteyen,bir grup erkek vampir ve iki kızdan oluşan bir hikaye'dir.Ama hikayede ki iki kız bu olaya hem karşı gelmektedir hem de bu olayı engelleyen tek unsurlardır...hikayenin devamını merak ediyorsanız okumaya başlayın derim...