Hatıtlatma~
Tae kalkar ve Dayaya dönüp "Benimle çıkar mısın daya?" der.Daya ise"sanırsam...Evet"deyip taenin boynuna atlar tae ise onu döndürür.Eyisa ve j hope"Oha abi ya bugün de çıkan çıkana"derler sonra gerkes kahkaha koparır....Derse hoca girer ders işlerler ve ders bittikten sonra herkes evine gitti....
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••*****........*******..........*******..........*******...Daya ve eyisa eve girdiler abileri yanında bir bavulla koltukata oturmuş bekliyordu.Eyisa ve daya aynı anda "Abi(!)" dediler.Abileri ise "Hoçgeldiniz ilk önce oturun size birşey anlatacağım oturdular ve kwan konuşmaya başladı."Ben sınavlaa girmiştim ya hani gmailden mesaj gelmiş okulu kazanmışım çağrıyorlar gitmem gerekiyor okulumu orada devam ettirecem belki üniversite bitene kadar artık hiç görüşemeyecez size annemden babamadan kalan mirası bırakıyorum bücürler~"
Dedi daya ve eyisa ilk başlarda ağlamış oldalarda donradan anlayışla karşıladılar"peki bunların olduğundan eunjinin haberi varmı?"dedi daya kwan ise"Evet söyledim anlayışla karşılafı ve beni ziyaretlere gelebileceğini söyledi" eyisa o saat "Yoongi hiç balasına çekmemiş gül gibi ablası varken kendisinin içinden canavar çıktı resmen"dedi.
Kwanı uğurladıktan sonra kızlar yerlerine geçtiler.Eyisa"Dayaaa~hadi üstümüzü değişelim"dedi.Daya onaylayarak eyisa ile nirlikte odalarına çıktılar üstlerine rahat bir şeyler giyinip aşşağıya indiler kaselere(nasıl yazıldını bilmiyomkdhcjd) cips doldurdular ve yanına da kola alıp tv önüne oturdular.Ve o sırada elektrikler kesildi ikiside çığlık bastı.korkudan uykuya yenik düştüler sabah koltuktan düşerek uyandılar bu sefer eyisa dYanın değil day yisanın üstündeydi.
Birlekilde kalktılar ve giyinmeye koyuldular
Eyisa:Daya:
Bunları giyinip evden çıktılar okula vardıklarında yine yoonginin kolunda bir kız ve diğerleri okul eşiğinde ayakta 7 badboy ve 1 bad girl gibi dikilmişlerdi.Tae deryanın gelip yanağından öptü daya ise ona ölümcül bakışlarından yolladı.Ve tae onu askerlik arkadaşıymış gibi kolunun altına alıp yürüdüler yanii insan bit elinden tutardı.Ne o, askerlik arkadaşıymış gibi tövbeee neyse eyisa yaşnız kalınca etrafına bakındı yanına o çete yaklaşıyordu biri hariç hepsi iyi bir kişiliğe sahipti birde o kız hariç neyse. Rm gelip"oww eyisa naber?"dedi.Eyisa ise "iyi sen?"rm "ben de "dedi.
Jin lafa girerek "hiçte myleye benzemiyor"dedi.sonra jimin "söyle yoksa söylwmezsen gıdıklarız" dedi." Valla birşeyim yok olsa söylerdim" orada ki yoonnginin kolunda ki kız"prim kasıyor bırakın "dedi. ve sonra yoongi jimin ve hope aynı anda"ileriye gidiyorsun Seul"dediler.Sonra jungkook herkese garipçe bakamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIRE BOYS《MYG~BTS》
FantasyDünyaya egemen olmak isteyen,bir grup erkek vampir ve iki kızdan oluşan bir hikaye'dir.Ama hikayede ki iki kız bu olaya hem karşı gelmektedir hem de bu olayı engelleyen tek unsurlardır...hikayenin devamını merak ediyorsanız okumaya başlayın derim...