5.

1.1K 108 6
                                    

~Hatırlatma~

          Kralın biraz kafası karışsa da "tamam gidebilirsiniz ama, çok dikkatli olun!"dedi eyisa oradan lafa girerek "ek bilgi de varmııış! okimm mi?" daya ise "oku" dedi ve okumaya başladı"dunyaya giden 2 peri anneleriyle görüşmemek suretiyle dunyaya gönderilebilirler ve geceyarısı olduğunda otomatik olarak...Yaşadıkları ormana ışınlanırlar."
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《《

         Sabah erkenden daya diğer adıyla ayred  ve eyisa yataktan uyuşuk bir biçim de kalkarlar ah!bu kızlar,ne kadara uyursalar uyusunlar.Tıpkı bir fani gibi davranıyorlar.Eyisa tarzını sihirli gardrobuna bıraktı.Ve sihirli gardrop onu layık olduğu gibi giydirdi.Daya'yı sormayın bence zaten biliyorsunuz süslenmeye gelince üşenmeyen kızı,bu kızı ne eyisa anlayabildi neden ben çözülmüyorm kız! eyisa daha önce giyindiğinden saraydan dışarı çıktı.Arkasından daya'da çıktı ve eyisaya söyleniyordu."Başka gün gidemez miydik?!" eyisa tınlamadı bile direk yola koyuldular.... ilk önce ormanın höbeğine doğru yürümeye başladılar zar zor da olsa iblis mağarasına yürümeye başladılar gelirken bir altına işemedikleri kalmıştı.Neyse mağarada içeri girdiler ama arkalarında bir kedi vardı eyisa ve daya eğildi ve eyisa kediye sordu."Senin burada ne işin var kedicik" kedi ise konuşmaya başladı."Ben min yoonginin kedisiyim ama annesi beni buraya ondan habersiz gönderdi.o, yedi vanpirin anneleri dünyada görevli olan birer peri.Ve anneleri size bu mektub vermemi istediler."
Eyisa eğilip kediyi öptü.Ve "Teşekkürler kedicik"dedi.Eyisa daya'nın duyabileceği bir biçimde mektubu okumaya başladı"Sevgili,SULAR ORMANI'nın prenses perileri daya ve eyisa sizlere çok kutsal bir görev verildi.Bu görevi vampir olan çocuklarımızı köyü huylarından ayırıp temize kavuşturmak için size verildi.Ve siz dünyaya onları alt etmek için göndirileceksiniz.Ve kendi çovuklarımız olmalarına rağmen kötülüğü seçtiklerinden dolayı.Asla onlardan yana olmayacaz.Şöyle birşey var ki onlar,biz anneleri peri olmamıza rağmen bizi seviyorken biz,onları kötülükten ne zaman vazgeçerse onlara sevgimizi armağan edecez.İyilik güçleri sizinle olsun hoşçakalın

                            -Vanpir anneleri,Periler "

Eyisa ve daya okumayı bitirdiklerinde kedi yoktu ve eyisa mağaranın ortasındaki büyük ağaca yürümeye başladı arkasındanda daya yetiştiklerinde ağaca dokundular ve ağaç uyand"Demek ,geldiniz periler dünyanın kaderi sizin elinize geçti.Umarım başarırsınız.İzin yapraklarımı geri alayım,alayım ki meyveye dönüştüreyim" eyisa dayadan yaprakları istedi ve daya da verdi.Ve sonra da onlar yok oldu ve ağaçta değişik parlak ve 7 rengin bulunduğu bir meyve vardı."Evet,Çocuklar meyveleri alın bunlar yedi renk çünkü ezmeye çalıştığınız kötülük güçleri yedi kişi herbirini alt edebilecek güç var burda iyilik güçleri sizinle olsun" tam arkalarını döndüler ki bir baktılar yedi adam,tamam TAMAM şaka tam tamına 7 VAMPİRR eyisa ben ufaktan kaçar demeden daya çığlık bastı(bende kolbastı dkfjfj)eyisa da daya'ya dönerek "Bu sefer savaşacaz daya!!" Dedi.daya ise "Hay hay"dedi.Daya ise içinden 'Bunların arasın da şimdi merhametli de yoktur boku yedik' ama eyisa kılıcını eline ışınladı daya ise izledi ve eyisa tek bir hamlede kıyafetlerini değiştirdi ve

Bunları giydi elinde kılıcı kimisini kolundan kimisini ayağından ufak çizgi yaa berelerle alt üst etti.Daya ise tezahürat yapıyordu"Yürrü be kardeşim oleeyyyy hadi hadi!"ve jimin vampiri konuştu."bunu yanına bırakmayacaz zaten sana ayrı bir sinirliyiz ve prens yoongi de sana kafayı taktı seni ezebilecek güce sahip-"eyisa lafa dalıp"boş yapma!hadi ikileyin" dayanın sesiyle ona döndüm."Eyisaaaa!!!! Arkandan geliyor"ve eyisa vurdu gol oldu uçan tekmesini gelen vampire savurdu savurmasıyla vampir yere uçtu."Daya hadii hızlı ol"aynı anda ışınlandılar ormanın dışına ordan da saraya eyisa ve daya ışınlandığında.Derin bir oh çektiler eski günlere geri dönmüşlerdi huzurlu günlere ama bu pek uzun sürmeyecek çünkü dünya serüveni başlayacak.saraydan içeri girdiler ve ikiside kralın odasına yöneldiler ve kapıyı tıklatıp içeri girdiler selam verdikten sonra eyisa konuşmaya başladı"Sayın kralım bize verdiğiniz kutsal görevi yerine getirdik izninizle yarından sonra dünyaya gidecez savaş başlayacak.Daya meyveleri krala ver."Daya ilerleyip iki meyveyide krala verdi.Ve sonra kral konuşmaya başladı."Prenses periler yanıma gelin ve bu meyveleri yiyin sonra 1 gün sonra dünyaya gideceğiniz de 7 farklı güçte sizinle olacak" ilerleyip meyveleri yediler ve sanki boyut atlamış gibiydiler."Çocuklar,size bir haber verecem bugün o,köyü vampirlerin iyi kral olan babaları gelecek o,7 vampir küçükken kötü olmayı seçtiler ve böyle gitti oysa ki anneleri ve babaları peridir.Ve bu akşam yemeğe gelecekler." Duyduklarımız karşısında şaşırsakta belli etmemeye çalıştık ve selamlayıp geri çıktık."Knk,pişt ayred sana diyorum napacaz duydun." Ve daya ise fazla takmamış gibi görünüyordu."Knk,problem değil hem daha saat 15:23 neyse gel azcık eğlenek"eyisa dayayı takip etti.Kol kola girdiler sarayı avlusunda duran salıncağa ilerlerken daya takılıp havuza düştü.Tbi kol kola olduklarından eyisa da onunla birlikte düştü gülmeye başladılar uzun zaman olmuştu bu kızları böyle görmeyeli çok uzun zaman olmuştu.Ve bir hizmetli gelip "Sevgili,periler akşam yemeği için hazırlanmalısınız" Daya atar yaparak "sihir diye bir şey var 2 dk da hazırlanırız" dedi.Oysaki atarları yapan hep eyisadır." Owwww, daya bakıyorumda eski sevdadan vazgeçtin hani şu kendi ellerinle hazırlanma"

Evetttt armyrellalarım nasıldı?çirkin mi?biliyorum çirkin oldu.Ama böyle devam ederse okunma falan olmazsa silerim kitabı ve arkadaşlarınıza önerebilirmisiniz?teşekkür ederim

🌸🌸🌸💜💜💜🌹🌹🌹🍭🍭🍭

Vote:3

Comment:1

VAMPIRE BOYS《MYG~BTS》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin