23.

239 25 2
                                    

Ben linayı yoongi ise jung'ı aldı ve oynattık falan derken baya yorulduk saatte geç olmuştu.

••••••

     Sabah uyandığımızda kahvaltımızı ettik ve sonra sahile gitmek için hazırlandık denize gidecektik.

     Ben lina'nın bezini değiştirirken karşı koltuktada daya jung'ın bezini değiştiriyordu sonradan üstlerini giydirdik daya'nın bana kurduğu cümleyle utanç katsayım arttı.

" eyisa eline de bebek yakıştı bekleriz yakımda çocuk" Ben ise "Evlenmeden olmaz"(müslim times cncj) neyseki yoomgi ve tarhyung bırada değildi aha iti an çomağı hazırla galiba bu anlar için kullanılıyor.

"Ne evlenmeden olmaz?" Dedi yoongi daya ise "Ben eyisaya bir beb-" dayanın lafını keserek "Bir şeyden eksik kal be yoongi" dedim.

Sonra "Neyse biz çıkıp hazırlanıcaz bebeklere mukayet olun onlara bir şey olursa biterrsinizz!" Dedim. Daya ile çıkıp hazırlandık ben siyah daya ise kırmızılı siyahlı bikini giydi (aissh utandım yahh!)

Üstümüzede bikinin üstünden giyinen elbiselerden geçirdik(adını unuttum aff eyleyin kxmx) aşşağı indiğimizde gördüğümüz görüntü çok komikti yoonginin ve taetae'nin ellerinde bebek var susturmaya çalışıyorlardı.

Bizi gördüklerinde hayrola bakışı attılar.  Ve sonra yoongi"Kumaş mı yetmedi?" Dedi.
Tae ise "yaa hyung bırak giyinsinler hem bebekler susmuyor" dedi. Yoongi ise "Oğlum light erkeksin işte kabullen"dedi.
(çocuklar duymasın katmasam olamzdıdjchfd)
Tae ise "Hyung haklı gidin başka şeyler giyinin cinayet çıksın istemem"dedi. Daya ise "Yaaa üşeniyom hem sana be taeee!" Dedi.

Bir şekilde ikna etmiştik şimdi ise arabaya bindik gidiyorduk yoongi ve tae sinirliydi.

Arbadan indikten sonra direkt ben linayı daya da jung'ı alarak palaja ilerledik  uyuduklarından dolayı şezlonglara onları yatırdık başka şezlonglara güneş kremlerimizi ben ve daya birbirimize sürdükten sonra güneşlenmeye koyulduk bir de ne görelim iki kız tae ve yoongiye yürüyor resmen biz
İse birşey yapmadık çünkü arkadaşımız luna lina ve jung'a bakıyordu yerlerimizden kalkarken iki erkek geldi

Ve birtanesi bana diğeri dayaya yürümeye başladı.Biz asfalt diğiliz karşim ama yoongi ve taeye onlarla gülüşürken görünce sinirlerimiz bozuldu.

Çocuğun biri bana dedi ki "Selam ben zay" daya ise çocukla baya bir kaynaşmışlardı ühhüüü daya baya yetenekli çıktı aq
(knk dövme beni cjjf) çocuğa karşılık vererek "Ben de eyisa memnun oldum" dedim.

"Burada ki kızlara benzemiyorsun güzelim"
Ben sinirlenmiştim ama belli etmemeye çalıştım "Doğru onlar kaşar çünkü" dedim Sonra bana "Peki ben buarda ki erkeklere benziyor muyum?"ben ise alt etme yöntemimi kullanarak "Evet senin de onlardan aşşağı kalır bir yanın y-"

Bana aigoo yaparak "Bak bu üzdü" bize sinirle bakan 4 çift göz gördüm evet bunlardan birisi yoongi idi ve buaraya doğru geliyordu.
Aha şimdi sıçtıkk!

Zay'in gözüne yumruğu yemesi bir oldu. Ve kavgaa offf şimdi yoongi yanıma gelerek" o çocuğun yanında ne işi vardı"dedi. Ben ise "h-hiç b-bir şey sordu" yoongi alev saçan gözlerle "YALAN SÖYLEME!!!" Bağırarak dediğinde "B-ben..." daya o sırada gelip
"YALAN SÖYLEMİYOR!"dedi. Ve sonra yoongi"n-nasıl.." dedi. Daya ise"O çocuk eyisa birşey demeden gelip kendini tanıttı sonra ona yürümeye başladı.. Eyisa ise buarada kendini korumaya çalışırken siz orda başka kızlarla kaynaşıyordunuz!" Dedi.

Yoongi pişman olmuşcasına eyisayı kendine çekip sıkıca sarıldı ikiside çok sessizdi.Yoongi çocuğu hallettikten sonra Tae geldi "Ben de diğerini hallettim daya ise "Neyi kimi hallettin o benim üni'den arkadaşımdı...Offf Taeeğ!"dedi. Tae ise "Özürdilerim hayatım bilmiyordum birgün özürdilemeye gideriz" dedi.

Sonra da hepsi denize girmeye karar verdiler.
Denizden çıkarken daya'ya iki çocuk bakıyordu tae onların yanına giderek"Hayrola şaşımısınız gözünüz kaymış!" Dedi. İki çocukta "Yoo hayır hiç te kaymadı şurdaki güzeli kesiyorduk"dediler.ve donradan ekledi diğer çocuk"İstersen gel beraber kese-"demesine kalmadan tae delirmişcesine yumrukladı.Sonrasında ise kafalarından tutarak denize gömdü.

Dayanın yanına gitti ve o mayonun üzerinden giyinen elniseyi ona uzatarak"Al şunu giy tepemi tasına attırma!"dedi.Daya zaten üşümüştü direkt giydi.

O sırada eyisa yüzmesini bitirmiş ve denizin içinden çıkmıştı.Saçlarını devirirken yoongi yanına  gelip "fazla sexy olma istersen(utandım) "
Eyisa ilk başta bir şey anlamdı sonradan anladığında yüzü kızardı. Yoongi onu kolunun altına alarak denizden çıkardı."Utanınca çok tatlı oluyorsun"
eyisa ise" sensin o, tatlı!"dedi. Ve dördü birden çocukları alıp lunaya teşekkür ederek arabaya ilerlemeye başladılar.

Evet bu bölümünde sonuna geldik baya bir kıskançlık içerdi bu bölüm sjdhjshd
Arkadaşlar ben size o kadar bölüm yazıyorum siz bir vote ve yorum yapmaya üşeniyorsunuz kitabı beğenmiyorsanız bari yorumlardan bildirin...byee~~~😊😘😍

VAMPIRE BOYS《MYG~BTS》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin