Hatırlatma~
(Lütfen vote verin lütfeeen~ diyorum)
Bir gürültüye uyandı daya aşşağıdan sesler geliyordu balkondan dışarı baktı 7 adam vs çocuk heralde sarhoştular ama küçük gözüküyorlardı ve uzun neyse daya bir iki küfür savurarak yerine gidip uyudu.Sabah uyandı ve kahvaltı hazırladı,Bugün...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Yeni okullarına kayıt olmaya gideceklerdi.Ama eyisa sabah erkenden köpeğini parka götürdü.
EYİSADAN
Sabah erkenden kalktım ve köpeğim minik umudum olan minnağı parka götürmeye karar verdim hayır bir kere ben 15 yaşındayım ve küçük değilim neyse parka geldim ve banka oturdum minnak ile azıcık oynadım ve onu izlemeye başladım kahvrengi olan bir köpekle oyun oynuyordu.sonra birisi geldi ve köpeğini aldı ve yanına gittim."Köpeğinin adı ne "diye sordum o ise çok kabaca davranıp "Sana ne!" Dedi.O sırada köpek kuyruğunu sallıyordu(köpeklerin kuyruklarını sallması karşısındaki kişiden hoşlandığı anlamına gelir) eyisa ise"Köpeğin senden daha kibar" deyip kendi köpeğimi aldım sonra tam gidiyordum ki bir çocuk kedileri incitiyırdu.Yanına gittim ve"Naptını sanıyorsun san yapılsa hoşuna gidermiydi?!"diye hırladım (hırlamak nedir aga fkfjjf)ve o ise"Galiba haklısın..."dedi.Sonra bir kaç afım daha attım ve adını sordum"Adın nedir? Diye sordum o ise "jungkook" dedi sonra o da bana aynı soruyu sordu "peki ya senin?" "Benim adım eyisa"diye cevap verdim.O da bana soru yöneltti "Galiba yabancısın yüz hatların boyun ve adın koreyi andırmıyor"dedi.ben azcık gülüp"Ah evet...Ben Türküm " jungkook ise"Aa..Demek Türksün...Şeyy çok güzelsin de" "Ahh...teşekkür ederim sende çok tatlısın ama bir daha hayvanları incitmesen" "peki sen nasıl istersen eyisa" dedi. Ondan sonra ben de "görüşürüz dedim ve uzaklaşacakken"Eyisa evin nerde?"diye sordu ben de elimle işaret ederek "şuarası "dedim."Karşınızda oturuyoruz" oturuyoruz derken ne kast ettiğini anlamadım ama üstelemedim ve "görüşürüz o zaman" deyip.Eve minnak ile koşmaya başladık.Eve girdim ellerimi yıkadım ve kahvaltı hazırladım çünkü diğerleri çoktan yemişti.abim gelip"park nasıldı"diye sordu ben ise"Çok güzeldi bir arkadaşım oldu" "adı ne?"diye sordu bense"jungkook"dedim.Abim de "dikkatli ol fazla haşır meşir olma"dedi işte klasik Türk abileri neyse sonra geçip yerime oturdum.Kahvaltımı ettim.
DAYADAN
Eyisa galiba gitmişti ben ve abim kahvaltımızı ettik ve film izlemeye karar verdik.Filmin ortasında eyisa geldi eve abim kalktı eyisanın yanına gitti.Bense izlemeye devam ettim abim euisayla konuştuktan donra yanıma geldi.Ve abime "Abi eyisaya şaka yapalım mııı~"diye sordum abimse"tamam da ne yapcaz" "elektrikleri kesecez"diye cevap verdim zaten saat beş olmuştu akşam olunca biz gidip sigortayı kapattık.Eyisadan çığlık geldi ve hayalet kılığına girip onu korkuttuk.Bayılmıştı endişelendik başlarda sonra kendine geldi.Okul kayıt işlemlerini unutmuştuk yarın gidip okul kayıtlarını yapmalıydık çünkü son gündü.
KWANDAN
Dayanın isteği üzerine eyisayı korkutmaya karar verdik korkuttuk korkutmasına da sonunda bayıldı çok endişenlenmiştik ama şükürler olsun ki kendine geldi onu birdaha kaybetmeyi be ben ne de daya göze alabilirdi.
Çocuklar yaşadıkları ufak badireden sonra uyumaya karar aldılar yarın kayıt yaptırmaya gideceklerdi.
***
Sabah uyandıklarında direk hazırlanmaya gittiler.ilk hepsi duş aldı sonra ise
EYİSA;
(Beyaz spor ayakkabı düşünün)
DAYA;KWAN;
Diye bunları giyindiler kahvaltı yapıp çıktılar okula gittiler.İki gün sonra okul açılıyordu kayıtlarını yaptırmışlardı okul çok kalabalıktı.Ama sonunda eve döndüler ve spor yapmaya karar verdiler eyisa ve daya parka gitmeye karar aldılar kwan ise sinemaya kızlar parka gittiklerin de bir nonna(abla)yanlarına geldi ve "Selam kızlar galiba kore de yenisiniz"diye sordu.kızlar ise " evet" diye yanıtladılar " aissh köpeğin çok şirin küçük kız" eyisa ise utandı "nonna adınız nedir?"diye sordu daya. "Adım min eun ji sizin adlarınız nedir?" "Bizim yani benim ki eyisa ikizimin daya"diye yanıtladı eyisa. Eun ji ise "benimde bir kardeşim var kardeşimin de arkadaşları var ona çok yakınlar "dedi. Kızlardan numaalarını istedi onlarda verdiler aslında eyisanın hoşuna gitmişti bu kız abisine ayarlayabilirdi üstüne yoktu bu konuda ama kendine gelince kzı bir türlü beceremiyor ckfn neyse kızlar kalkıp eve gittiler.Ve giderken beş tane erkek yanlarından geçtiheralde parka gidiyorlardı ama içlerinden bir tanesi dayaya göz atmıştı daya ise ayakta uyuyordu ama eyisanın gözünden birşey kaçar mı tabikiside hayır çabucak dayaya söyler
"Pşt daya baksana şuradaki sarı saçlı uzun boylu çocuk sana göz attı dövek mi gız" daya ise"benim güzellime kim bakmaz ki dövek"der.(das dkcjf)"vazgeçtim üşeniom daha gidip kavga edcez hiç uğraşamam"eyisada bu şekilde cevap verdi. Ve eve gittiler tanıştıkları sırada o nonna ile aynı okulda okudukalarını öğrendiler neyse evlerine gittiler ve zıbardılar cmcjck şaka şaka uyudularÇok çirkin bir bölümdü dimi pffff sinirim bozuldu bu okulu hemen açmalıyım ben neyse yaa görüşürüz fangirl ve fanboylar byeeee
Vote:3
Comment:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPIRE BOYS《MYG~BTS》
FantasyDünyaya egemen olmak isteyen,bir grup erkek vampir ve iki kızdan oluşan bir hikaye'dir.Ama hikayede ki iki kız bu olaya hem karşı gelmektedir hem de bu olayı engelleyen tek unsurlardır...hikayenin devamını merak ediyorsanız okumaya başlayın derim...