Cože? Jak jsem se mohla jako Beruška nechat políbit od Adriena?!
Já vím, šla jsem tam za účelem se trochu sblížit, ale Berušku už miluje Černý Kocour a i když Beruška, nebo vlastně já s ním nechci nic mít, protože jsme parťáci, nechci ho takhle odkopnout. Co když by mi potom už nepomáhal s padouchy.
A navíc, pusa hned když přijdu poprvé?! To je vážně moc narychlo.
Sedla jsem si na postel a rozvalila se po celé její šířce.
Vrátila jsem se právě v čas, protože do mého pokoje během pěti sekund vtrhla mamka.
"Marinette, večeře!" Řekla mi Mamka a šešla dolů.
"Cože, už?!" Podívala jsem se na hodiny, které ukazovaly 19:37.
To to u Adriena hodně uteklo, měla jsem za to, že je tak o dvě hodiny míň.
Sešla jsem schody do kuchyně a posadila se ke stolu.
"Dobrou chuť." Řekli jsme všichni jednohlasně a pustili jsme se do jídla. Měli jsme mé vůbec nejoblíbenější jídlo- těstoviny se smetanovou omáčkou a sýrem. Během chvilky jsem snědla věchno, co bylo na talíři, odnesla jsem nádobí do dřezu a šla k sobě nahoru. Ještě jsem z kuchyně vzala pár sušenek pro Tikki, na kterou jsem úplně zapoměla.
"No konečně!" Řekla svým vysokým pisklavým hláskem Tikki, hned, jak mě viděla.
"Promiň Tikki. Byla jsem z toho polibku v rozpacích a neměla pojmem o čase. K tomu ještě byla večeře." Snažila jsem se z toho trochu vykecat, ale Tikki to očividně moc nezajímalo, místo toho, aby mě poslouchala, si cpala do pusinky obrovský kousek sušenky.
Nechala jsem jí být šla si lehnout.
Chvíli jsem koukala do mobilu a jako vždy si přohlížela Adrienovy fotky.
Musela jsem se pousmát nad jednou z jeho fotografií, tvářil se tak mile.
Najednou někdo zaklepal.
"Dále." Řekla jsem tak trochu unaveně, protože se mi už chtělo spát.
"To jsem já broučku, přišla jsem ti dát dobrou noc." Přišla ke mě a dala mi pusu na čelo.
"Dobře se vyspi, zítra vstáváš do školy."
Řekla s odešla.
Ach já tu školu tak nesnáším. Ale zase sm bude Adrien. Jenom je škoda, že se nemůžu pochlubit aspoň Alye, že jsem se s ním "líbala" jako Beruška. S touhle myšlenkou jsem v klidu usnula.****ráno****
Promnula jsem si oči a vypnula si budík. Neochotně jsem nějak vylezla z postele a dobelhala se do koupelny.
Vyčistila jsem si zuby, svlékla se a vlezla do sprchy.
Pořádně jsem se umyla a vylezla. Učesala jsem si vlasy, ale po dlouhé době jsem z nich neudělala dva malé baculaté culíčky, ale nechala jsem si je rozpuštěné.
Oblékla jsem si červené šaty s černými puntíčky, které se rozšiřovaly od pasu a sahaly asi ke kolenům.
Tikki ještě spokojeně chrupkala, tak jsem jí nechala a sešla dolů. Rozloučila jsem se s udivenou mamkou a vyrazila do školy.
Před školou na mě čakala Alya.
"Ahoj kočko." Obejmula mě.
"Ahoj Alyo, hele už je 58, měly bychom vyrazit do třídy." Zavelela jsem a obě jsme rychlým krokem se smíchem vyrazily do třídy.Ahoj!
Nevím, kdy toto vydám, protože jsem zrovna v letadle na cestě na Kypr. Nevím, na kolik dní si zaplatíme Wi-Fi. Takže asi tak. Ahooooooj❤️❤️😂
Sasanoučkq😂
ČTEŠ
Osud
Romansa"Miluju tě." "Já tebe taky, Broučínko." Najednou mě něco chytilo za nohu. "Pomoc! Adriene!"