Y/N: Aslında bu ficte hiç smut olmayacaktı ama bu partta sanırım biraz olucak fkdjdj Ve bitti. TT Daha yazmaya başlamadım ama eminim saçma sapan bitireceğim djdjd Neys okuyun ^^
"Yaklaşma bana!"
Wufan doğrularak üzerine yürümeye başlamıştı. Ona her adım attığında o da bir adım geriye gidiyordu. Ta ki sırtı soğuk duvara değene kadar.
"Canımı yaktın Yixing."
Elleriyle onun kollarını kaldırarak başının yanında duvara sabitlemişti.
"Canım acıyor~"
Kulağına fısıldamıştı. Ve bu hareketiyle Lay'in gözlerini kapatmasına neden olmuştu.
"Özür dilerim. Yaptığım kötü bir şeydi. Kurabiyelerinin parasını ödemek istedim ancak utandım. Bu benim -şu anda olduğu gibi- elimde değil."
Lay bir müddet onu dinlemişti. Ancak kurabiye -hırsızlık- konusu açılınca kıpırdanmaya başlamıştı.
"Bileklerim acıyor. Bırak beni."
Wufan uzun parmaklarını biraz gevşeterek artık canının yanmayacağı düşündü.
"Mükemmel olan her şeye zaafım var. Kendime engel olamadım. Onları izinsiz almak isteme-"
"Kurabiyelerimi çaldın. Sen hırsızsın. Kurabiye hırsı-"
Wufan lafını tamamlamasına izin vermeden dudaklarına yapışmıştı.
Lay beyninden vurulmuşa dönmüştü.
"Şu 'hırsız' kelimesini birdaha benim yanımda kullanırsan seni sikerim. Onun yerine başka bir kelime kullanmaya ne dersin. Mesela Kurabiye Canavarı."
Bunları hala dudakları birbirine değerken söylemişti.
"Yixing?"
Çenesininden tutarak başını daha iyi göreceği şekilde kaldırdı.
"Bak tamam affettim. Sana birdaha hırsız da demeyeceği-"
"Seni uyarmıştım. Zhang Yixing. Bakalım sende kurabiyelerin kadar lezzetli misin?"
"A-ama ben sana demedim."
"Bana dersen demedim yanımda kullanırsan dedim. Beni bu kadar dikkatsiz mi dinliyordun?"
"Wufan,tamam. Yeter, saçmalamaktan vazgeç. Ben her şeyi unuttum. Tamam. Bitti."
"Her şey yeni başlıyor Yixing. Senden hoşlanıyorum."
'Ne?!' Lay olduğu yerde dona kalmıştı. Aralarından hiçbiri ağzını açmıyordu. Yalnızca birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı.
Aradan beş dakika geçmişti. Ve hala birbirlerini inceliyorlardı. Lay durumdan sıkılan ilk taraf olmuştu.
"Hırsız."
Wufan gülerek Lay'den bir adım geriye çekildi.
"Bunu bilerek yaptın."
"Gerizekalı değilsin."
"Benden hoşlanıyorsun."
"Bundan bu anlamı mı çıkardın? Vazgeçtim gerizekalının önde gidenisin."
"Bunu seni altıma almam için yaptın. Benden hoşlanıyorsun."
Lay hiçbir şey söylemeden Wufan'ı büyük şaşkınlığa uğratarak onu öpmeye başladı.
"Bende."
Wufan devamını beklercesine Lay'e baktı ama o tekrar onu öpmeye başlayarak kanepeye doğru sürümeye başladı.
"Yahh,bu kadar mı çok istiyordun."
Lay hiçbir şey -yine- söylemeden elini Wufan'ın t-shirtünün altına soktu. Bir yandan onu öpüyor diğer yandan tek eliyle memelerini sıkıyordu.
"Ihmm~ Lay."
"Üstte olacağım."
Wufan itiraz edip bu şansı geri tepmek istemedi. Yavaşça üzerindekilerden kurtulmaya başlamıştı.
Lay ise durmuş onu izliyordu. Mükemmel vücudunda bırakacağı morlukları düşünerek sinsice sırıttı.
"Buraya gel."
Lay kanepeye uzanmış çıplak bedene doğru ilerledi. Tam önünde durduğu an soyunmaya başladı. Altında yalnızca boxerı kalmıştı.
"Bana bırak."
Wufan yattığı yerden doğrularak boxerın kenarlarını yavaşça sıyırarak açılan her yeri yalamaya,dişlemeye başladı. Boxer Lay'in bacaklarından kurtularak yere düşmüştü. Wufan şimdi birazdan içine alacağı uzantıyı incelemeye başladı. Ve daha sonra tadına bakmak için ağzına alarak emmeye..
"Ah,Wu-"
Lay kendini Wufan'ın ağzından çıkararak üzerine uzandı. Sıra ondaydı.
=~=~=
"Yeter artık Lay. Gir."
Lay,Wufan'ın penisini sıkarak çekmeye başladı..Hemen girmek istemiyordu. Memelerinden penisine vakit ayıramamıştı ve penisini tatmak istiyordu.
"Biraz daha sabredemez misin?"
"Dayanamıyorum Lay. Lütfen gir."
Lay birkaç kez daha onu çektikten sonra dudaklarını son kez öpüp kendi penisini hazırlamaya başladı.
"Ah,ama hazırlamadım seni Wu."
"İki dakikan var ya girersin yada ben üzerine atlarım."
Lay birkaç gün öncesini ve kurabiyelerini düşündü ve canının yanmasını umursamayarak onun içine girdi.
"Lanet. Bu kadar sıkı olduğunu bilmiyordum."
"Genelde üstte.. Her zaman üstte ben olurum Lay. Bu yü- Ah! Ah!"
Devam edemeden inlemeye başlamıştı. Lay ile eş zamanlı çalışıyor gibiydiler. Lay'in her vuruşunda ona uyum sağlayarak inliyordu.
Ve yorulana kadar devam ettiler. Lay, Wufan'ın ısrarı üzerine onun içine boşalmıştı. Ve Wufan ise onun eline.
Lay nefes nefese onun üzerine uzanarak kesik kesik konuştu.
"Bende.senden.hoşlanıyorum.Kurabiye Canavarı."
Y/N: Saçma biteceğini biliyordum -_- Neys ya yinede bitti ^^ B| Bu diğerlerine göre uzun oldu hfjg Okuyan insanlar teşekkür ederim :*