Yüzüme vuran sıcak rüzgar suratımı yalayıp yuttuğunda gözlerim kendiliğinden açılıverdi. Hemencecik ayağa kalktım. Şarjdaki telefonu şarjdan çıkartıp elime aldım. Saat 9 olmuştu. Biraz geç uyanmıştım sanırım. Annemler daha uyuyor olmalıydı. Odadaki eşyalarımı toplayıp çantama koydum. Üstümü değiştirme gereği duymadan lavaboya girdim. Saçlarımı düzene sokup yüzüme BB krem sürdüm. Rimel ve kalem de sürdükten sonra lavabodan çıktım. Sonra aklıma gelen fikirle gülümsedim. Bugün spor salonu beni birazcık bekleyebilirdi.
Sessizce evden ayrıldım. Arabamın kilidini havalı bir şekilde açıp gözlüğümü taktım ve alışveriş merkezimize doğru yol aldım.İçeri girdiğimde herkes şaşkındı. Akıllarda tek bir soru dolaşıyor olmalıydı? Bu kız sabahın bu saatinde burada ne yapıyor olmalıydı? Onlara gülümseyip güzel bir günaydın dedikten sonra yoluma devam ettim.
Yeni açılmış kıyafet mağazalarından birine girip kendime bir sürü kıyafet aldım. Kırmızı mini bir elbise de almıştım. Kabine girip onu üstüme geçirdim. Ama şu an büyük bir problemimiz vardı. Bunun altına ayakkabı bulmalıydım. Kendime sakin ol uyarıları verdikten sonra mağazadan çıktım.
Ayakkabı dükkanının hemen yan tarafta olduğunu gördüğümde yüzümde büyük bir gülümseme oluştu. Ne? Babamın alışveriş merkezi diye her tarafını bilmiyordum elbette ki.
36 numara siyah bir stiletto alıp ayağıma geçirdim. Ücreti ödedikten sonra dükkandan ayrıldım. Üstüm başım baya güzel olmuştu ama saçlarım kendinden geçik bir haldeydi. Suat Abi 'nin dükkanına doğru ilerledim.
Dükkana girdiğimde normal olarak bu saatte kimse yoktu. Hemen koltuğa oturdum. Suat Abi yanıma gelip gülümsedi.
"Nereye böyle küçük hanım? Baya bir güzel olmuşuz." Suat Abi tek kaşını kaldırmış bir şekilde bana bakıyordu.
"Hiç ya. Bir değişiklik olsun dedim. Belki bizim şirkete uğrarım öyle bir." Aynadan kendime bakarken duraksadım. Ben neler yapıyordum böyle?
"Tamam tamam sıkıştırmayayım ben seni. Ne istiyorsun benden bakalım."
"Sen benim saçlarıma güzel bir bakım yap. Sonra uçlarına sarı yapacağız. Ama sarılar öyle bir az olsun ki varlığı belli ile belli değil arasında olsun. Anladın sen bence." Suat abi usulca kafasını salladı.
"Tamam küçük hanım tamam. Sen bana bırak kendini." Gülümseyip kafamı geriye attım. Biraz dinlenmeyi hakettim bence.
************
"Suat Abi ellerine sağlık çok güzel gözüküyor. Çok teşekkür ederim. "
"Ne demek küçük hanım her zaman." Ücreti ödedikten sonra oradan çıktım.
Sonra en sevdiğim yerden Yaprak'tan kendime bir çekirdekli simit aldım. Oradan içecek almadım. Sonra en alt kattaki marketimize indim.
Saçlarımı havalı bir şekilde elimle düzelterek markete girdim. Gözlerim onu gördüğünde kalbimdeki sızıyı size anlatamazdım. O beni görmemişti ama ben onun yerine de baktım ona. İçecek bölümüne doğru ilerledim. Günlük süt alıp kasaya doğru ilerledim. Biz de bilirdik kola, ice tea içmeyi de ama işte sporcu kişiliğim ödün vermiyor buna. Elimde sütle kasaya geldim. Yeşil gözleri üstündeyken gülümsedi bana. Bana gülümsedi. BANA GÜLÜMSEDİ. Yutkundum. Allahım bu nasıl güzel bir gülüş. O an başka kimse görmesin istedim onun gülüşünü. Sonra aklıma geldi sevgilisi, sevdiği. Ona nasıl gülümserdi acaba. Nasıl bakardı derinden. O güzel dudaklarından nasıl sözler dökülürdü onun için. O kalp onu her gördüğünde nasıl atardı kim bilir. Mutluluktan yoksun hüzünlü bir gülüş yolladım ona. Onun bir sevdiği vardı. Boşa çabalıyordum.
"Günaydın Gece." dedi bana.
"Günaydın Mert." dedim ben de. Gözlerini bana dikip bakıyordu. Kim bilir aklından neler geçiyordu.
"Neyse görüşürüz kolay gelsin sana." dedim gülümserken.
"Teşekkürler." deyip diğer müşterinin malzemelerini geçirmeye başladı. Ağır adımlarla çıktım marketten. Giriş katına çıktım. Vale arabamı getirince direkt arabaya bindiğim gibi bastım gaza. Biraz spor iyi gelmeliydi. Aldığım poğaçayı da sokakta yardıma ihtiyacı olan birine verdim. İştahım falan kalmamıştı. Biraz spor yapmam gerekiyordu.
Önce eve uğrayıp çantamdaki kirli kıyafetleri temizlerle değiştirdim. Üstüme kısa kot şortumla üstüne asker tişörtü giydim.
Ayakkabı bölümümden beyaz spor ayakkabılarımı çıkartıp onları da ayağıma geçirdim. Saçlarımı taradıktan sonra parfümümü sıktım. Kırmızı elbiseyi Zeliha Teyzeme verip kuru temizlemeye yollamasını rica ettim. Stilettoları da ayakkabı bölümüme koyduktan sonra bir süre odamdaki kırmızı koltuğa oturdum. Gözlerim dolmuştu hemencecik. Ağlama dedim kendi kendime. 14 milyonun içindeki milyonlarca erkekten ondan etkilenmiştim. Mert Altınay bana ne yaptın sen böyle? Kalbim acıyordu. Kızla aralarını kötü yapıp ayrılmalarına neden olsam, ben bu kadar kötü bir insan değilim, bencil değilim. Ama onu ilk gördüğüm andan beri kendime aitmiş gibi hissediyorum. Sadece bana güzel, sadece bana özel gibi. Öyle değil oysa ki. O başka birine ait. Hem kalbi hem de ruhu. Şortumun cebinden telefonu çıkartıp instagrama girdim. Sayfada dolaşırken yine onu gördüm. Sevgilisiyle fotoğrafını atmıştı. İlk görüşte değil her görüşte yazmıştı açıklama kısmına. Altına etiketleme de SılMer ve aşk yazmıştı. Kız cidden çok güzel ve masumdu.
Bir an onun yerinde olduğumu hayal ettim. Ona sarıldığımı, kokusunu içime çektiğimi... Gözlerim doldu yine. Sen oradasın ve orası ne kadar değerli olduğunu bilmiyor.
Hışımla yerimden kalkıp çantamı aldığım gibi aşağı indim. Kimseye selam vermeden çıktım dışarı. İçime çektim temiz havayı. Başladım spor salonuna doğru yürümeye.
Birlikte yürüdüğümüzü düşledim. Düşünme Gece. Bana gülümsediğini. Unut onu. Birlikte geceyi izlediğimizi. Sen bu değilsin Gece. Saçlarıyla oynadığımı,parmaklarımın o kahvelerinin arasında süzüldüğünü. Benim saçlarımı taradığını. İnce uzun parmaklarını parmaklarıma doladığını, birlikte pamuk şeker yediğimizi, Hondayı onun kullanıp benim üst camdan bağıra bağıra şarkı söylediğimi, sarıldığımda kalbinin atışını dinlediğimi, bana arkadan sarılıp kokumu içine çektiğini düşledim. Siktir ağlamayacaktım. Ve evet ben ilk görüşte aşık oldum birine. Ve Gece aşık olduğu Güneşi buldu. Gece ilk defa biri için değişmeye çalıştı. Olduğu gibi görünmekten vazgeçti. Başka biri olmaya çalıştı. Belki yapmamalıydım. Ama yaptım işte bir çocukluk. Göz yaşımı silerken sokakta olduğumu umursamadan bağırdım. İlkler unutulmaz, iliklere kadar...
00. 00 10.08.2018 🙈😋🌹
######
Hepiniz çok seviliyorsunuz. Biliyorum kısa bir bölüm. İdare edin azıcık yeni bölüm geliyor. Vote verip yorum yapan herkese teşekkür ederim. İyi ki varsınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Çikolatam Gibisin
Romance~01.08.2018 💎😻 Uyuyamam ki dersen uykuları bölüşürüz... Bir Gece Hikayesi'