Egy kicsit rólam

3.8K 170 2
                                    

A nevem Lorelin Lana Skyfall. 17 (lassan 18) éves és vérfarkas vagyok és egyedül élek itt, Chicagóban. A szüleim kiskoromban egy autóbalesetben meghaltak. Bekerültem egy árvaházba. Szinte ott nőttem fel. De két éve megszöktem, mert elegem lett abból hogy mindenért engem vádolnak és bántanak. Szerencsére nem lettek komolyabb sérüléseim csak egy hegem lett ami a hátamon van. Tehát két éve kikerültem az utcára. Bemenekültem egy közeli erdőbe ahol megláttam egy kis faházat. Mivel senki sem lakott benne így beköltöztem. A félre rakott pénzemet, a vázlatfüzetemet, ceruzákat, a telefonom és a fülhallgatómat hoztam magammal. Később elmentem a bankba és amit szüleim rámhagytak vagyont felvettem. Ebből már tudtam venni egy házat az erdő mellett és el tudtam tartani magam. Miútán elrendezkedtem a házban beiratkoztam az itteni gimibe.
Nincsenek barátaim, de már megszoktam az egyedül létet. Tudom, hogy vannak más vérfarkasok is a suliban így igyekszem elfedni a szagom parfümmel.

Hosszú szőkésbarna hajam és kékes-szürke szemem van, amit anyutól örököltem. 170cm magas vagyok. Kedvenc színem a fekete, és általában ilyen színű göncöket hordok. Szeretek gördeszkázni, motorozni, rajzolni, zenét hallgatni és gitározni. Azt viszont nem bírom ha beszólnak nekem. Egy kicsit makacs és önfejű vagyok, na meg persze szerencsétlen, de nem reménytelen...

Sziasztok! Itt is lenne a bemutatkozó rész. Ha eddig tetszik, nyomj rá egy vote-ot 🤩 és kövesd velem Lorelin életét, ami nemsokára a feje tetejére áll...

SkyfallWhere stories live. Discover now