Aiden szemszöge:
Reggel korán keltem mivel ez volt az első napom az új sulimban. Nagynehezen kiszálltam az ágyból, felöltöztem és lementem a konyhába ahol anya már a reggelit készítette.
-Jó reggelt szivem- köszönt anya mosolyogva.
-Jobbat.-dörmögtem félig még kómásan.
-Nézd csináltam tükörtojást szalonnával reggelire.
-Nagyon jól néz ki. Köszi anya.
-Na és izgulsz az első napod miatt?
-Nem igazán.- hazudtam teli szájjal. Igazából izgultam, hogy mit fognak hozzám szólni a többiek és reméltem, hogy könnyen beilleszkedek majd.
-De vigyázz magadra! Ne hagyd, hogy feldühítsenek! Próbálj meg uralkodni magadon és szerezz barátokat.
-Megpróbálom. De megyek, mert késésben vagyok. Szia. És még egyszer kössz a reggelit.-kiabáltam vissza az ajtóból. Felszálltam a motoromra és már indultam is.
Amint beértem megkerestem az ofőmet Mrs.Lins-t. Ő segített eltalálni az osztályteremhez. Amikor beléptünk, az emberek különböző reakciókkal fogadtak. A fiúk örültek nekem hisz lesz még egy emberük a foci csapatba. A lányok pedig sóhajtozva és nyálcsorgatva bámultak. Kivéve egyet..
Nem tudom ki ő, de nem néz ki ribinek, szóval leültem mellé. Először észre sem vett, majd kiszette a fülhalgatót a füléből és az órára koncentrált. Egy ideig csöndben ültem, de nem bírtam tovább így megszólaltam:-Szia! Aiden Johnson vagyok. -mondtam egy bugyilevarázsoló mosoly kíséretében.
-Az jó. -válaszolt. Muszály voltam felnevetni nemtörődömségén.
-Neved? -kérdeztem.
-Képzeld az is van. -mondta flegmán amin én meg csak mégjobban nevettem. Bírom a stílusát.
-Mond csak mindenkivel ilyen vagy vagy csak velem?
-Milyen?
-Ilyen flegma-válszoltam egyszerűen.
-Csak nem bírom az olyan barmokat mint te. -Úúúh. Ez szíven ütött, de eléggé hangosan mondta mivel a tanár így szólt:
-Miss Skyfall kérem kint hangoskodjon tovább. -Áhhá. Szóval Skyfall a vezeték neve. Meg kell hagyni szép neve van.
A lány felkapta a cuccát és távozott a teremből. Úgy láttam nem is nagyon bánta, hogy kiküldte Mrs. Lins.
Az óra unalmas volt így az utolsó 10 percben kikéredzkedtem mosdóba. Ahogy mentem a folyosón lentről meghallottam egy hangot. Valaki a zeneteremben van. Lementem megnézni kinek van ilyen gyönyörű hangja, de amit ott láttam az meglepett.,,Miss Skyfall" ült egy széken kezében a gitárral és énekelt. Szóval neki van ilyen csodálatos hangja. Nem gondoltam volna. Olyan zárkózottnak tűnt.
Még hallgattam egy darabig aztán mikor megszólalt a jelző csengő, felmentem a terembe mielőtt észrevett volna.
Mikor az órának vége lett odajöttek hozzám páran az osztálytársaim közül.
-Szia! Én Zack King vagyok, ők pedig itt a bandám. Ő a húgom Samantha King -mutatott egy barnahajú csajra- ő Eric Talker -mutatta be a szőke hajú gyereket- ő Lídia Black- intett a fekete hajú lány- ő pedig James Kenedy.- mondta a csapat utolsó tagja felé biccentve- Üdvözlünk a gimiben.
-Sziasztok és kössz.
-Ja és még valami -súgta Zack- tudjuk hogy vérfarkas vagy. -bennem megfagyott a vér- De nyugi. Mi is azok vagyunk. És azt szeretnénk ha csatlakoznál a falkába.
-Ez király. Végre lehetnek olyan haverjaim is akik olyanok mint én. Úgyhogy kössz a meghívást, belépek a falkába. -mondtam és elindultunk a büfébe.
A nap hamar eltelt. Zackék áthívtak magukhoz, de előbb engedélyt kell kérnem anyától. Amint hazaértem ledobtam a táskám és elindultam a nappali felé ahol anya épp a híreket nézte.
-Szia anya! -köszöntem
-Szia kicsim! Milyen volt az első napod? Szereztél barátokat?
-Ami azt illeti, igen. Képzeld az osztályba jár egy falka és megkértek hogy csatlakoztak hozzájuk. Ja és áthívtak. Elmehetek?
-Ez szuper. Nagyon örülök neki és persze menj nyugodtan de éjfélre azért érj haza vagy ha ott alszol hívj.
-Kössz anya. Akkor elmentem. Szeretleeek! -kiabáltam vissza az ajtóból és már futottam is a falka házába.
Mikor odaértem becsöngettem. Samantha nyitott ajtót.
-Szia gyere beljebb -invitált be.
-Sziasztok. -köszöntem a nappaliban fetrengő csapatnak.
-Na végre, hogy ideértél. Unatkozunk. -mondta Eric.
-Azt látom. -röhögtem rajtuk.
-Mit csináljunk? -kérdezte Lídia
-Én special rohadt éhes vagyok. -jelentette ki Sam.
-Akkor menjünk vadászni -dobta be az ötletet James.
-Ok -helyeseltünk.
Majd elindultunk az erdőbe. Mindenki átváltozott és elkezdtünk futni. Nem sokára meghallottuk a szarvasok bőgését így mentünk a hang irányába. Amikor megláttuk a csordát becserkésztük őket majd lecspatunk rájuk. Mindenki telezabálta magát így haza felé vettük az irányt.Eric, Samantha és James lemaradtak, mert hülyéskedtek. Ahogy mi hárman (Zack, Lídia és én) haladtunk észrevettünk egy másik farkast tőlünk nem messze. Felnézett ránk és amint meglátott elkezdett futni. Mi üldözőbe vettük, de hihetetlenül gyors volt és szemelől vesztettük. Visszaballagtunk a többiekhez, akik kérdezték hol voltunk. Mondtuk hogy otthon mindent megbeszélünk. Elindultunk hozzám ugyanis anyának is elkell mondanunk.
Mikor megérkeztünk mindenkit bemutattam anyának illetve anya is bemutatkozott nekik, majd felvázoltuk neki és a többieknek a szitut.
-Szóval ez történt. Én még sosem láttam őt errefelé. És irgalmatlan gyors volt. -mesélte Zack.
-És nem is falkában volt hanem egyedül. -tette hozzá Lídia.
-Hát gyerekek, azaz igazság hogy én sem láttam még idegen farkast a környéken. De majd holnap utána járok. Addig is legyetek óvatosak. -mondta anya.
-Rendben. Köszönjük Kelly. Mi most haza megyünk, mert elég későre jár. Sziasztok. Aiden, holnap találkozunk. -köszöntek el, majd elmentek.
Én is mondtam anyának egy jó éjtet és felmentem a szobámba. Fogat mostam, lezuhanyoztam és befeküdtem az ágyba. Eszembe jutott az a lány akivel ma ,,beszélgettem". Olyan gyönyörűen énekelt. És a gitáron is nagyon ügyesen játszott. Ezekkel a gondolatokkal és a lánnyal a fejembe aludtam el.
Meghoztam a kövi részt. Tudom nagyon sokat kellett rá várni. Sajnálom. Ha tetszett csillagozzátok illetve kommenteljetek hozzá. Bye.
YOU ARE READING
Skyfall
WerewolfLorelin Lana Skyfall vagyok 17 éves és vérfarkas. Senki nem tud a kilétemről és talán jobb is így. A szüleim régen meghaltak és egyedül élek. Nem mondanám, hogy egyszerű gyermekkorom volt, de az már a múlt. És én még mindig itt vagyok s elmegyek aká...