Znáte ten pocit když v klidu ležíte s filmy, tunou popcornu a karamelové zmrzliny, ale nějaký člověk vám tuto pohodu zničí tím, že si s vámi chce psát?!
Rozkliknu tedy zprávu od toho narušitele.
Nando's boy : Ahoj, to jsem já, ten z Nando's :)
Nando's girl : Ahoj :)
Nando's boy : Neruším?
Nando's girl : Ne jenom moje kočka by se ráda dívala na film se mnou, ale ona to zvládne. ;)
Nando's boy : aha, tak to se jí omlouvám...
Nando's girl : říkám, že to zvládne *protočí očima*
Nando's boy : neprotáčej na mě oči *šklebí se*
Nando's girl : Neškleb se na mě :D a radši toho necháme :D
Nando's boy : souhlasím :)
Nando's girl : doprdele
Nando's boy : klidně ;)
Nando's girl :prase¬_¬ jenom jsem si na něco vzpomněla...
Nando's boy : tak to musí být hrozný:D
Nando's girl : za pět dní jdu na popravu takže sbohem...
Nando's boy : nevyváděj, tak hrozné to být nemusí :D
Nando's girl : Ne jenom budu muset strávit den s pěti buzeranty jinak úplně v pohodě.
Nando's boy :?
Nando's girl : musím strávit den s One Direction!!
Nando's boy : nejsou to buzny ¬_¬
Nando's girl : Ne jenom Harry nebo jak se jmenuje tam chodí po jejich domě nahý a jim to nevadí...
Nando's boy : ty naděláš:D
Nando's girl : a to není to nejhorší co vím. Moje sestra mi řekla rozměry!!! Fuuuj!
Nando's boy : :D si děláš srandu ne? Kde to vzala?
Nando's girl : nemám páru...
Harry - 23,5cm Niall - 22cm Louis /Liam - 21 cm a Zayn 19cm - chudák Perrie :D
†Niall's pov.
Já nemám 22cm!ale 22,5cm!!!
,, Zayne?! Kolik ti měřím malý Zayn?!" křiknu a v tom se ozve hlasitý smích Harryho a Louise který si celou konverzaci čtou.
,, 25cm proč?" Ozve se Zayn z útrob domu. Všichni se začneme smát tomu jaký je lhář.
,, Větší jak já ho nemá!" namítne Harry.
,, Perrie? Kolik má malý Zayn?! "zeptá se Louis.,, 19cm!" Ozve se zase ona a my se začneme smát ještě víc.
,, Jestli chceš malý Harry je větší! " zasměje se Harry stejně jako my s Louisem.