Pusťte si k tomu Paper houses 1:50 je to pak hezčí <3
,, ne počkej! " řekne a ja se tedy s úšklebkem zastavím a otočím se na něj.
,, Copak snad panu Horanovi není líto co udělal?" řeknu sarkasticky.
,, Gab, prosím" řekne.
Niall's pov
,, o co prosíš? Lhal jsi mi a to jsi mi slíbil že nikdy nebudeš! Že by si mi nikdy neublížil a nedodržel jsi to! " říká a přitom pláče. Možná to bude chyba ale i tak to udělám.
Spojím naše rty a začnu s nimi lehce pohybovat a ona se hned přidá (wtf xddd). Její ruce spočinou na mých tvářích a ty mé zase na jejich bocích. Poprvé co můžu ochutnat její rty a už teď vím že jsem závislí. Byla blbost se vydávat za Jamese! Jsou v tom všechny pocity, láska, hněv, smutek. Teď si připadám jak holka...,, Nialle tohle je chyba " řekne po tom co se od sebral odtáhneme.
,, Ne Gab když tě nechám jít bude chyba" namítnu
,, Přijď alespoň 30. Do Dublinské Arény prosím "řeknu a dám jí vysačku.
Vezme si ji a dá ji na kapsy.
...
Gab 's pov in London 25th June
,, Tak jo Gab jdeme na tattoos roulette, napadlo mě to včera večer a ty budeš obětní beránek, ale jsme dva takže vyzveme pár lidí z hlediště. Jdeme vybírat ty dva já jednoho" řekne a já přikývnu. Upravím si své černé džíny s bílími texty a jdu mezi diváky. Vytáhnu random bruneta a následně i jeho kamaráda.
James taky vytáhl kluka takže jsme všichni.,,Tak Ari teď ty " řekne a já si vezmu takovou tu krabičku. Prosím ať je tam Safe.
Daniel - Brunet měl safe shit!
Cameron - blondýn taky.
James taky!
Alex - černovlasý... Doprdele on měl taky safe!,, Ari tak to otevři to" zasměje James a já to tedy otevřu jasně že je tam Tattoo!
Jdu k nějakýmu chlapovi a všichni co se účastnili tyhle pakárny.
Sednu si na židli a podám mu ruku.
Řeknu mu jaký tetování no prostě známe.,, Ari proč zrovna Nando's boy? "zeptá se James když už sedíme zase v křesle.
,, Protože člověk kterého miluju tak byl dřív pro mě z určité strany neznámý. A Poznali jsme se v Nando's" vysvětlím.
,, To mě přivádí k dalšímu tématu, co ta včerejší líbačka s Niallem? Není to náhodu on? " zasměje se a já sice falešně ale s ním.
,, Byli jsme domluveni aby můj ex žárlil víš" vymyslím si první lež co mě napadne.
,, Proč zrovna Niall? "
,, Hele ani nevím proč zrovna on" zasměju se a James už to naštěstí neřeší.
...
,, Děkuji holky" řeknu když se s nimi loučím.
P
,, nemáš zač a předem všechno nejlepší zlato "řekne Lei a já ji obejmu.Po pár hodinách už sedím v hotelovém pokoji v Mullingaru. Vlastně už druhý den z Londýna jsem odlítala kolem půlnoci.
Převleknu se do pyžama a zalehnu do postele. Nemám sílu už na nic. Ale jedna věc mi vrtá v hlavě stále. Proč mě políbil?!
Nový den a s ním i nový díl snad se vám líbil ♡
Jinak se omlouvám šest dní nevyšel díl ale to jenom kvůli škole :'(
Miluju je ❤️
Co říkáte na novou píseň od Little Mix? Women like me?
Vím že vyšla 12.10. Alw já to píšu 13.10. Xdd a také vím že to vypadám až někdy v prosinci proto takhle blbá otázka xddd
So i just can say bye and see ya in next time ♡♡