nejste zas až tak hrozný

171 5 3
                                    

Celý den se smějeme a děláme blbosti, jako kluci jsou celkem fajn, ale jako celebrity je nemusím.

,, Nejste až tak hrozný, ale  i tak vás nemusím " úsměju se na ně a oni mě obejmou. Ehmm.. Super..

,, Tak se mějte já musím" řeknu a začnu se obouvat.

, Nechceš hodit domů? "usměje se na mě Niall a já s poděkováním odmítnu.

,, Prší" ,, Nejsem s cukru ",, Bude ti zima",, Seš hroznej "

,, za chvíli jsem zpět" křikne a vezme mě za ruku, běžíme k jeho autu.

,, Tak co jak se ti s náma líbilo? " usměje se.

,, neříkám, že to bylo špatné, takhle dlouho jsem se nezasmála" odpovím upřímně.

,, Takže pozvání na večeři  bys přijmula? " sladce se usměje a já mu úsměv oplatím. Co to dělám vždyť je to jen další egoistická celebrita která si myslí o sobě, že je něco víc!

,, Jo" úsměju se, doprdele Gabriell Rosaline Martinéz co to doprdele děláš?

,, Tak zítra v osm tě vyzvednu  dobře? " zeptá se a já přikývnu. Gabriello co to děláš?!

,, Tak ahoj" řeknu a on roztáhne ruce na náznak objetí, chvíli přemýšlím, ale nakonec ho obejmu.
,, Ahoj" řekne a políbí mě na tvář.  Vystoupím z auta a ještě mu zamávám než v kročím do domu a než on odjede.

,, Tak co jaký to bylo? " skočí mi kolem krku Mia.

,, Jo dobrý" řeknu, ale pořád se nemůžu vzpamatovat z toho, že jsem to přijmula.

,, Jdu se umýt " oznámím a zalezu do pokoje.

Po sprše si začnu psát s Jamesem od kterého tam mám asi 2 zprávy.

Prasátko ♡: tak co?

Prasátko ♡: nějaké novinky?

Egoistka ♡: ale jo dobrý žiju :D a jo zítra jdu s Niallem na večeři

Prasátko ♡: bere to celkem rychle :D

Egoistka ♡:  ale já kráva to přijmula ještě včera sem je nenašela a zítra s ním jdu na večeři.

Prasátko ♡: třeba sis uvědomila, že není tak špatný. Když si je poznala

Egoistka ♡ : asi máš pravdu.

Prasátko ♡: já  vím ;)

Egoistka ♡ nastavil/a přezdívku prasátko♡ na Debil :D

Debil :D : Hej

Egoistka ♡: Debil say what?

Debil :D : What?

Egoistka ♡: vidíš ta přezdívka je oprávněná :D

Debil :D nastavil /a vaši přezdívku na Kráva :D

Debil :D : kráva say what?

Kráva :D : polib si :*

Debil:D: ty máš zítra randeee!!!!

Kráva :D : není to rande!

Debil :D: kamarádi chodí na oběd ne na večeře!

(docela vtipný, že to píše Niall :D)

Kráva :D : mám hlad a jsem unavená takže papa

Debil :D : dobrou chuť a dobrou noc ♡

Na to už jsem neodepsala a šla dolů do kuchyně. Kde si vzala cornflakes s mlékem, miluju je! Ale ne víc jak Nando's!

Když už jsem se najedla a dala nádobí do myčky šla jsem si konečně lehnout.

† zdravím ♡
† Taková nudná kapitola, ale jak jsem řekla máte se na co těšit♡♡♡♡

†tak snad se líbilo a budu se těšit u další ♡

W

Nando's Girl Kde žijí příběhy. Začni objevovat