†Gabrielle's pov.
,, Nech jí být! "šteknu po Samovi ještě jednou.
,, Neser se do toho Gabriello! Tohle je jen mezi náma!" zavrčí na mě a já ho probodávám pohledem
,, Tak naposled pusť ji nebo ti roumašíruju nadobíčko a už si neškrtneš takže co? "zasyčím na něj a on ji pustí. Co kluky neudělají pro to aby si zachránili koule.
,, A teď vypadni a ať už tě u ní nevidím" řeknu výhrůžně a Lunu si stáhnu k sobě.
,, Neslyšel jsi nebo co " křikne Han a Samuel radši zmizí. Srab.
,, Neboj zlato on už se k tobě nepřiblíží a jestli jo bude jo to stát koule" utěšuju jí, jo já vím neumím utěšovat.
,, Kde jsou vůbec Rose s Dianou? "zeptám se protože si všimnu, že tady nejsou.
,, Potkali One Direction" řekne a zašklebí se. To jsou typické ony vidí famous osobnosti a kašlou na nás.
,, Bože o těch mi Paul dnes říkal prej jsem jako těch pět v jednom " zašlebím se a to už se směje i Luna.
,,To bych se radši zabila" zasměje Lu a my s ní.
,, Lásky moje musím domů "řeknu a objemu je.
,, Miluju vás Lu drž se" řeknu a když se otočím narázím do někoho.
,, Pardon " řeknu a i když si všimnu kdo to je hned jdu pryč. Všude samý One Direction!
,, Jsem doma!! "
,, Nemusíš tolik křičet"zasměje Paul.
Vejdou do obýváku kde sedí všichni. I oáza 9,, Bože " řeknu a zase se zvednu když si všimnu na co se dívají. Něco o skupině buzen.
,, Jo Paule vzkaž Blondie ať dává pozor nacestu děkuju " řeknu a vyjdu do patra.
,, Gab ty si potakala One Direction?!" udiví se Mia a já jsem nucena sejít dolů.
,, Neboj taky se divím, že jsem neoslepla " ušklíbnu se
,, jo a ještě Paule prosím a tohle není myšleny ze srandy, ale řekni jim ať se trošku umyjou "řeknu a Paul se jen zasměje.•••
,
,Nehodlám zpívat o nějaký bandě buzen! " řeknu naštvaně když vyjdu ze třídy.
,, Asi tak" přikývne Lu stejně tak i Han.
,, Co já bych dala za to mít tvůj hlas určitě to vyhraješ" zasní se Di, už jsem vám říkala jak je z nich vlhká jako nějaká 13-ka?,, Proč je vlastně nemáte rádi?" zeptá se Rose.
,, Znechutili jste nám je, ne jenom vy, ale celkově všude se o nich mluví jako o těch nejlepších, přitom existuje mnoho lepších " řekne Lu a my přikývneme.,, Podle mě změníte dřív nebo později názor " pokrčí rameny Di.
,, Možná, ale zatím ne" řekne Han.
,, Gab " obejme mě kolem ramen Dan.
,, Co chceš" zamračím se a on nasadí jeho typický úšklebek.
,, Jdu za svoji holkou ",, Aishu máš tamhle",, Já myslel tebe ",, zase zhulenej"
,, Dane!!! " řekne přesladěně Aisha. Asi jsem přišla o sluch.
†Niall's pov.
,, Paule" zasměje se Liam když Paul vejde dovnitř.
,, Tak pánové jistě víte, že na vaši počest umělecké školy v Londýně uspořádali soutěž, že každý student musí složit píseň a z té školy se vybere jeden zástupce a vy pak vyberete toho nejlepšího "řekne Paul a všichni přikývneme.
,, Nialle ty si včera vrazil do drobné brunetky před nandos?" usměje se na Paul a já se na něj jenom vyjeveně podívám, od kud to ví?
,, Tak to je ta holka kvůli který si vedle? "zasměje se Hazz a já po něm hodím polštář.
,, Mám ti vzkázat, že máš dávat pozor kam šlapeš" řekne a kluci se začnou smát.
,, Vy se moc nemějte pro vás mám taky vzkaz"
,, Máte prý víc umývat " zasměje se Paul a my se na něj jen udiveně díváme.,, Já jsem se už dneska myl! "skočí na Louis.,, Čuchni" dodá a dá mi nohu před nos.
,, Jo dobrý nohy ti smrdí i tak " shodil jsem Louise ze sebe.
,, Paule a od kud to víš"
,, Ta holka do který si vrazil je mého kamaráda dcera a myslím, že chodí na stejnou školu jako dřív Harry ",, a nemohl bys mi jí dohodit byla celkem kus" zakmitá obočím Harry. Vždy musí chtít každou! A každá mu vždy podlehne! Proč? Proč on to s holkama umí tak dobře a rozdává kopačky místo toho aby je dostával jako já?! A proč mi vadí, že chce zrovna jí?!
,, Ne nemoh, nemá vás ráda" oznámí a my se jen ublíženě podíváme.
†Druhá kapitolka je na světě ♡
Chtěla jsem ji vydat už před 5 dny, ale nějak jsem se k tomu nedostala tak až teď xddd
† chudáci kluci... Takhle nehezky se o nich vyjadřovat :D
† a nad čím to Blondie přemýšlel?
Chudák malý, Hazz mu nenechá žádnou holku... No uvidíme jak to skončí.† Gab bude muset zpívat o 1D, no to bude zajímavé.
† nevím jak vám, ale mě se tam moc nelíbí Rose a Diana... ;)
W