Cry

113 5 1
                                    

Někteří brečí nad filmy, některý nad láskou, některý nad písněmi nebo nad smrtí. Já? Kvůli všemu zároveň. Koukám na Titanic. Niall mi ublížil,poslouchám k tomu píseň z Titanicu a moje dětství je pryč stejně jako Gáire. Zároveň jsem ale šťastná, jsem v Mullingaru s Toulousem kterého beru úplně všude. Nevím proč vždycky byl více společenský než třeba Coco.
Po chvíli koukání mi přijde esemeska. Nic neobvyklého dnes. Což mi připomíná že za půl hodiny mám být na zkoušce.

Unknown : Nando's boy jo? Xdd
X Niall

Me : Co když to nejsi ty?

Niall : nevím komu si říkala že ho miluješ a líbala jsi se s ním.

Me: život byl snazší dokud kolem mě nezačaly poskakovat novináři.

Niall : byl no... Už se těším na nové album xdd

Me: aby nebylo o tobě

Niall : ne děkuju stačí tetování o mě písně o tobě nech na mě ;)

Me : za chvilku mám zkoušku musím jít.

Divím se že se s tebou bavím...

Asi přestanu

Niall : ne prosím...

Me : sbohem

Niall : prosím prosím

Me: jdu na zkoušku...

Dál už jsem se nekoukala co psal a šla se obléct.

Pár hodin po zkoušce jsem seděla na pódium a koukala jak security pouští do vnitř lidi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pár hodin po zkoušce jsem seděla na pódium a koukala jak security pouští do vnitř lidi. Chtěla jsem se s nimi vidět a pokecat před koncertem, ale masérky mě chtěli už upravit.

Po další půl hodině jsem už oblečená a Čekám až dohraje nějaký video z Tour. Rozhodli jsme se - spíš Scooter se rozhodl - že na posledním Tour se pustí dvě videa. Jedno z připravovaní tohohle koncertu a druhé z celého tour.

 Jedno z připravovaní tohohle koncertu a druhé z celého tour

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jo Ari. To dáš!

,, I was a liar
I gave into the fire
I know I should've fought it
At least I'm being honest
Feel like a failure
'Cause I know that I failed you" zazpívám část One last time a vyjdu na pódium.

Zpívám dál celou píseň. Pak další dokud se neodpstanu k Nando's song.

,, Now I am at the nando's trying to Paul's home.
All ll of my change I spent on Lou
Where have his socks gone
Niall it's all wrong, you ate the
Food we made for two" do očí se mi nahrnou slzy, ale zpívám dál.

A za mnou běží nějaké záběry. Otočím se na ně a dívám se na to. Jsem tam já a Niall ještě před tím než začalo tohle. Já s holkama z Little Mix. Pak sme tam já, one Direction a Perrie v Nando's. Pak s Niallem na večeři. Poprvé co jsem zazpívala Nando's song . Poprvé co Nando's song před klukama.

,, Twitcams make me smile
Someone should tell Niall to hide His profiles
I'd let Larry Stylinson prank call my friends
Six r:s in Terrance
Zayn's no pedophile '' zazpívám další část a na konci se začnu smát protože jsem si vzpomněla na to co říkala Perrie nebo Niall či Zayn.

Ta holka se mi líbí

25cm!

19cm!
Spím a tebou já!

Zayn není pedofil!

Ale vypadá tak!

To sice ano ale není.

Dozpívám celou píseň. Sednu si na kraj pódia a začnu si povídat s pár holkami.

,, Proč Nando's boy? " zeptá se mě jedna z nich.

,, protože já byla Nando's girl" usměju se na ni.

,, nebo jsi? "

,, nevím, lidé dělají chyby." řeknu a slezu z pódia abych je mohla obejmout. Po té co tak udělám obejdu celou první řadu.

...

,,Happy birthday to you, happy birthday to you " začnou zpívat na konci celého koncertu všichni.  Otočím se za sebe kde jsou Little mix, Scooter a lidé ze zákulisí. Jesy drží Cupcake s dvěmi svíčkami - 21.

,, Děkuji moc" vzlyknu a Perrie mě hned obejme.

,, Baby nebreč" řekne a začne mě mě hladit po zádech.

,, Když vy jste úžasný" zasměju se a ona se mnou.

Niall : všechno nejlepší♡

..

Živí či ne Vítám vás u nové kapitolu!!

Nando's Girl Kde žijí příběhy. Začni objevovat