Nechce se mi tam. Ale dlouho jsem neviděla kluky. Ale zase bude tam on.
Koukám na ten lístek a přemýšlím.
Musím vypadat celkem vtipně když sedím v jídelně a vedle mě sedí Toulouse a ji moje jídlo a já koukám na papír, vedle mě je telefon který je otevřený a je tam fotka z prvního setkání s Niallem.---
Vezmu si na sebe černý top s fialovými květinami a kraťasy který vypadají jako sukně se stejným motivem.
Pronajala jsem si hotel v Dublinu -i když jsem vlastně neměla v plánu tam jet - na dva dny než se zase vrátím do New Yorku. Vezmu si tedy kufr, Toulouse na vodítku a vyjdu z pokoje. Po takových těch věcích jako je placení a odevzdání klíčů jsem konečně mohla nastoupit do taxíku a za tři hodiny jsem byla v Dublinu. Po dalších dvaceti minutách v hotelu se dostanu do pokoje a hned si lehnu do postele. Za hodinu začíná koncert stačí když tam přijdu tak pět minut před začátkem. Nepotřebuji být úplně ve předu, no tak to bych nebyla ani tak. Po další půl hodiny se rozhodnu, že se převléknu.
Vlasy si dám do vysokého culíku a obuju si černé vysoké podpatky. Kolem gumičky u culíku jsem si obmotala pramínek aby nebyla vidět ta gumička a zachytila je pinetkou.
Ještě se rychle namaluju a vyrazím.Dorazím na místo a všimnou si těch holek co je tady.
,, Gabi , Vyfotíš se se mnou prosím " řekne jedna holčina vedle mě. Usměju se na ní a přikývnu. Po vyfocení ji ještě objemu a ona si jde stoupnout zpátky do fronty. Chvíli stojím a lituji toho že jsem nevzala Toulouse. Sama se tu unudím.
Niall: nestuj tam tak a bez k VIP dveřím xd
Me: můžeš být ráda že jsem přišla...
Niall : ani nevíš jak jsem šťastný, a přemýšlím že v tom kluky nechám samotný protože se strašně bojím.
Me : čeho?
Niall : tebe...
Me: chápu. Mám chuť tě zabít :)
Niall : jo to já sebe taky...