Niall's pov
Jsem takovej kreten! Proč jsem to udělal?! Měla pravdu měl jsem to nejdřív zkusit jako Niall!
Tohle si říkám celý půlrok, no a k čemu mi to pomohlo?
K ničemu!,, Nialle co to pořád píšeš? " zeptá se mě mamka. Musel jsem odjet někam pryč tak proč ne do Irska?
,, To je jedno" povzdechnu si, jedna neposedná slza si najde cestu ven a ukápne na papír přede mnou.
,, Zlato vážně co se děje? " zkusí to znovu máma.
,, Pokazil jsem to" šeptnu.
,,Ale vždy se dá vše napravit "
,, ona mě, ale nesnáší" vzlyknu a máma si mě přitáhne do objetí.
,, Ni, poslouchej mě ať si udělal jakou koliv blbost ona tě rozhodně nebude nesnášet" utěšuje mě.
,, ale i ty neviděla ten její obličej byla tak zklamána, ja ji ublížil, udělal jsem to co jsem slíbil že neudělám"
,, Zlato co si vlastně provedl? "
Všechno ji vysvětlím a ještě ji dám přečíst tu píseň. Po té mi da jen pusu do vlasů a s úsměvem odjede.Díky za radu mami...
,, Brácha prý máš problém" zasměje se Greg
,, Strašně vtipný viď? Nechceš se radši jít věnovat svému perfektnímu životu a mě nechat s mým zkurveným životem? "zavrčím a hlavu otočím na druhou stranu abych se na něj nedíval.
,, jakej dokonalej život? To tebe všichni milujou"
,, To je výhra, ty máš osobu která tě miluje a máš syna a co mám já? Nic jen slávu! "
,, ale máš rodinu",, Rodina mi vážně vrátí Gabee" fňuknu.
,, Ale notak najdeš si jinou "
,, ale žádná není a nebude jako ona"
,, Na světě jsou i lepší holky než je ona "
,, Ne nejsou! Ona je pro mě dokonalá a měla mě ráda kvůli tomu kdo jsem a ne kvůli tomu kolik nul mám na kontě! Chápeš? Ale to ty nemůžeš pochopit ty máš člověka kterej tě miluje" řeknu a odcházím z domu.
Procházím se po Mullingaru a všude vidím její plakáty, nevnímám ten text pod tím jenom její fotku.
,, Gabee! Vyfotíš se se mnou prosím" uslyším hlas nějaké dívky. Otočím se a tam vidím pár dívek a Gabee.
Podívám se na plakát na lampě, Gabriella 26.6 Vystoupí v Mullingarské Aréně v 7pm.
Rychle se zvednu a jdu pryč.
Rychle zavolám Louisovi s tím že mám nápad.
,, Nialle už se vrátíš? " zeptá se Louis s nadějí v hlase.
,, Ne, ale vy i já se zítra sejdeme v Dublinu ve studiu před jedenáctou" řeknu a rychle to položím aby se nemohl na nic ptát. Ještě jim pošlu text ať se ho naučí a vypnu si telefon.
Malá naděje tu stále je. Vrátím se domů a zabukuju si letenku do Dublinu, ještě zavolám Paulovi. Když mám vše zařízený, jdu si lehnout, no a že jsou dvě odpoledne?
Gabrielle's pov
Vysvětlete mi někdo proč jsem musela jet zrovna do Mullingaru?! Ano sice tady mám hodně fanoušky. Je to jeho město.
,, Jdeme do Nando's " řekne Dan a všichni se zvedneme a jdeme do Nando's.
Posadíme se k velkému stolu a na proti nám u malého stolu sedí kluk s kapucí a brýlemi. Ne, je to ne!
,, Gabee tamhle ten kluk na tebe kouká" řekne Dan.
,, Jo no " zasměje se Julia.
,, Kam to jdeš " zasičím když vidím Dan jak kde k němu.
Pohled Nialla
Do Nando's přijde skupinka holek které mezi sebou mají nějakou další která není vidět, až když si posedají zjistím že je to Gabee.
Po asi deseti minutách velmi nenápadného pozorování ke mě přijde nějaká holka od nich.
,, Ahoj dáš mi prosím číslo pro moji kamarádku? Potřebuje si s někým povídat nějaký debil ji ublížil " řekne již zmíněná holka.
,, Ona už moje číslo má" řeknu a usměju se a podívám se na ní.
,, Cože? "nechápe a já se podívám na Gab která se zvedá a odchází.
,, Počkej to ty seš ten debil!" řekne, ale já ji ignoruji a jdu za Gab.
,, Gab" řeknu opatrně a ona se otočí.
,, Co po mě ještě chceš? Zničit mě ještě víc? Nebo to chceš jako napravit abych se do tebe zamilovala ještě víc a pak mi ublížit nebo co? Co po mě chceš? " řekne se slzami v očích, ona mě miluje?
Nemůžu na to nic říct, jako kdyby mi někdo sebral slova, jen na ni koukám.
,, Přesně" řekne a odchází pryč.
Zdravím ❤️
Ale neee! Ni co jsi to provedl! Měl jsi něco říct pako!
Jak se vám líbí nový klip od Ariany thank u, next? Já osobně jsem z něj nadšená ♡No nic...
Snad se vám díl líbil a já se budu těšit u dalšího :))
Princess