,, Tak Gab jaký bylo rande? " zeptá se Lu a Han se k nám otočí a zaujatě poslouchá.
,, dvěmi slovy? Nejlepší večer" řeknu a zkousnu si ret při vzpomínce na včerejší večer.
,, a bylo něco? "zeptá se hned Han.
,, Ne" zašklebím se.
,, povídej! "
,, Takže vzal mě na večeři do Nando's a pak sme tam byli asi do devíti, hodinu se procházeli kolem Témže a nakonec jsme si hodinu povídali, pak mě hodil domu a jdu s ním dnes na oběd" řeknu a holky udělají takové to 'aww'
,, Gabriello Rosaline Martinez! Něco si mi zapomněla říct! Jak si představuješ být na celém internetu! "křikne přes celou třídu se smíchám Di.
,, cože?" udivím se.
,, Jsi všude! Všude se řeší kdo je ta neznámá dívka co byla na rande s " než řekne to jméno zakryju jí pusu a stáhnu k sobě.
,, Buď ticho nikdo se to nesmí dozvědět!" křiknu šeptem.
,, Tak co jaký bylo rande?" zeptá se.
,, Úžasný " odpoví Han.
Po škole
,,Nezajdeme na Oběd? "zeptá se Rose.
,,My jdeme" řeknou holky a všichni se na mě podívají.
,, Já nejdu, musím domu " řeknu a omluvně se na ně podívám.
,, Dobrý, pozdravuj blondáčka" zašeptá Luna když mě obíma.
,,Přeju ti to zlato " stejně jako Luna tak i Han zašeptá.
Obejmu se i s Di a Rose a všimnu si černého RR. Možná je Niallovo? :D
Gabí : platí ještě ten oběd?
Niallí: platí jsem před školou :)
Gabí : všimla jsem si jen se pro jistotu ptám :D
Niallí : tebe nejde odmítnout
Gabí : ezuu a nevystuj! Nechci aby Rose a Di věděli, že jdu s tebou, nedali by mi pokoj a chtěli by po mě tvoje číslo - _-
Niallí : tady někdo žárlí ;)
Gabí : nežárlím-_-
Niallí : radši si nástup :D
Fajn možná trošku žárlím!
Jdu směrem k autu když v tom mě odchytne Oliver.
,, Ahoj kočko nezajdeme na oběd" usměje se na mě.
,, Promiň Olí už jdu s někým jiným tak zítra? Ne počkej jdu ke klukům a co třeba v pondělí? " usměju se na něj.
,, Zanedbáváš mě" řekne naoko smutně.
,, Olí notak promiň " řeknu a objemu ho kolem pasu, protože je moc vysokej.
,, Tak si to užij" řekne a sehne se ke mě aby mi mohl dát pusu na tvář.
,, Papa " Řeknu a jdu k autu.
,, Ahoj Niallí" usměju se na něj, ale on jen něco zamumla.
,, Niallí notak co se děje " řeknu a objemu ho kolem ramen a hlavu si položím hlavu na jeho rameno.