Pilot part

14 0 0
                                    

Jednoho dne se Susan probudila a jako první slova co z ní vypadnou? ,,Kurva už zase nestíhám." Susan vyskočí z postele a běží do kuchyně a rychle otevře lednici, spíž a sklep jestli není něco k jídlu. ,,hmmm, ovoce a nebo pizza ze včera... hmm pizza bude OK" . S kouskem pizzy v puse něco vybírá ve skříni. Ikdyž se často chová jako kluk umí se obléct jako holka takže černá sukně a a béžový croptop s potiskem. Zkontroluje čas na hodinách a udělá si decentní make-up a volný cop. Dožvýká poslední sousto pizzy a bere si tašku, samozřejmě zase s nepřipravenými věcmi. Tak do tý tašky nahází nějaký sešity a penál, mobil do kapsy a klíče. Vybíhá ven a vzpomene si že jí něco chybí:,, Do prdele..., peněženka." A vrací se domů pro peněženku. Jakmile vyběhne konečně ven utíká na autobus a říká si :,, Nechápu lidi co musej brzo ráno vstávat aby si šli zaběhat, mě stačí zaspat a běhám i tak."

Když vejde do autobusu už ani nemusí nic říkat. Řidič je totiž Susin táta Ronald. Susan se totiž s tátou dávno dohodla že se jí táta nebude na nic vyptávat aby ji náhodou neztrapnil takže jenom předá peníze a jde si sednout.

Jakmile vystoupí, už na ní čeká její kamarádka Claire. Claire se na Susan jen podívá a říká:,, Tak co Sus. Zase si běhala?",,Drž hubu, a pojď si se mnou koupit kafe, jsem úplně vyčerpaná." odvětí Susan.

Claire je totiž Susina nejlepší kamarádka. Obléká si spíš pohodlně do mikiny nebo volných triček a džíny nebo kraťasy patří k jejímu šatníku taky. S Claire se znají dlouho, vlastně už od 1. třídy. Všechno vždycky podnikali spolu. Nebyl den kdyby nebyly spolu a vyjímkou nebyly ani dovolené. Buď šli do kina nebo šli k sobě na přespávačku. Každý den spolu prokecali tolik věcí až se divily že si nemaj o čem povídat.

Jak šli do školy Claire jen tak prohodila:,, Kam vůbec půjdeš na školu? Přecijenom už jsme v devítce. Víš že se na to dneska ve škole ptaj?",,Ouu, sakra. Nevim. Kam vůbec chceš ty?" odvětila Susan. ,,Hele, koukala jsem na net a zamlouvala se mi jazykovka v Liberci. Co kdyby si řekla tu samou školu. Z jazyků máš vždycky za jedna a já taky.",, Claire, ty si hlavička. No tak jo, navíc v Liberci je brácha a já budu aspoň daleko od rodičů."řekla Susan. ,,Co doma? Furt to mezi tebou a mamkou tak vře?" Zeptá se Claire a Susan jenom koukne do země a přikývne.

Jakmile dojdou do školy, odloží si věci do skříněk a s menším popoběhnutím jdou do třídy jelikož "autobus opět přijel pozdě". Jejich nejoblíbenější výmluva na pozdní příchod když se někde zakecaj. Učitelé se jich už na nic radši neptají. Jakmile si sednou vyndaj si těch pár věcí co si dali do tašky a poslouchaj ty nudný žvásty co těm inženýrům říkajcíci si profesoři vychází z úst. ,,Ahhhh, ten krásný zvuk. Konečně zvoní." Řekne Claire a Susan se jen protáhne a vyndá si svačinu. Susan jako jediná ze třídy nosí svačinu jelikož jsou na to ostatní líní a nebo nemají peníze. ,,Co to máš dnes dobrého?" Otočí se na ni jeden spolužák, Susan jenom vytáhne box se svačinou otevře ho a provokativně vytáhne voňavou buchtu a přičichne si k ní. A na to mu jen odpoví:,,Hele,Xandere, tuhle buchtu jsem dělala sama, takže.... Ti nedám pro jistotu ani kousek aby ses náááááhodou neotrávil" a s úšklebkem mu podává jeden kousek. Obrátí se na ni Claire a povídá:,, Hele, a ty mě jako nedáš ani kousek?"a Susan ji jenom přistrčí krabičku s buchtou ať si vezme. Potom příjde náš třídní šašek Philip a povídá:,, Jo, mě jako nedáš?" a Susan na to: ,,Až ti na hlavu spadne kovadlina tak Ti ji možná přinesu na pohřební hostinu" ušklíbne se a on se na ni usměje.

Vlastně, Philip má Susan tak trochu rád, no dobře, je do ní blázen a tak se to snaží maskovat tím že dělá ze sebe...prostě šaška. Jenže Susan má ráda Xandera. Bodejť by ne. Je vysoký, opálený, dlouhé, špinavé blond, vlnité vlasy,má svaly ale hlavně je na Susan hrozně milý. Na Valentýna jako gentleman dával všem holkám ze třídy červenou růži, a Susan dal rovnou tři růže. Pokaždé ji dal bílou, růžovou a rudou. Ale nikdy se nezachoval tak jako by k Susan něco cítil víc jako přátelství. Sice ji párkrát na školních akcích vyzval k tanci ale to i jiné holky. No každopádně se jí hrozně líbil ikdyž kolikrát se snažila myšlenku na jména jejich dětí vypudit z hlavy.

Susan, do you hear me?Kde žijí příběhy. Začni objevovat