2. Bölüm

4.5K 224 131
                                    

(Kim Hea Jung)

Eve vardığımda hızla yukarı odama çıktım. Babam odama geldi.

"Sen bize haber vermeden nereye gidiyorsun?

"Zaten beni umursamıyorsun ki. Tek düşündüğün para." Sinirlendi ve tokat attı. Yere düştüm yanağımı tutarak babama baktım. Odadan çıktı. Yatağıma oturdum ve ağlamaya başladım. Her günüm böyle mi geçecek? Umarım evleneceğim kişi babam yaşında biri çıkmaz. Ben bunları düşünürken Cho Hee beni aradı.

"Hea Jung sana bomba gibi bir haberim var. 3 gün sonra Namjoon evleniyormuş."

"Ne!?!"

"Evet babası başka bir şirketle anlaşmış. O şirket batmak üzereymiş. O şirketin sahibinin kızıyla evlenecekmiş. O şirkete yardım için."

"Peki bunun evlilikle ne alakası varmış. Direk yardımı etsin."

"Bilmem. Belki de Namjoon insana dönüşsün diyedir." Gülmeye başladım.

"Desene o da benimle aynı kaderi paylaşıyor. Yazık, zor tabi, ben iki saattir ağlıyorum. Peki nasıl şuan?"

"Odasında çıkmıyor dışarı."

"Bu arada o neden sizde kalıyor?"

"Babasıyla kavga etmişti o yüzden."

"Hmm anladım. Cho Hee sana bir şey söyleyeceğim ama dalga geçme tamam mı?"

"Tamam. Söyle."

"Ben sanırım birine ilk görüşte vuruldum."

"Kim?!"

"Namjoon."

"Nee?!"

"Dün hani merdivenlerden havluyla inmişti ya o an vuruldum. O saçlarının ıslaklığı, yüzü ve gamzeleriyle... Tek kelimeyle mükemmeldi. Dehşet yakışıklıydı." Ses gelmeyince devam ettim;

"Cho Hee iyi misin? Sesin gelmiyor."

"İyiyim. Az önce diğer tarafa gidip geldim de. Aynı kişiden bahsediyoruz di mi? Benim kuzen Namjoon."

"Evet. Ama ikimizde başka kişilerle evleniyoruz. Yani benimkisi imkansız bir aşk hikayesi."

"Gerçekten keşke evlenmeseydin. Ben ne yapar eder sizi bir araya getirirdim."

"Keşke ne yapacağım ben ya? Kim olduğunu? Kaç yaşında olduğunu? Hiçbir şeyini bilmiyorum. Ya babam yaşında biri çıkarsa."

"Umarım. Anlayışlı ve senin yaşlarında biri çıkar. Ve mutlu olursun."

"Umarım. Keşke sevdiğim adamla evlenebilseydim. O zaman işler daha kolay olurdu."

"Keşke. Hea Jung, Namjoon beni çağırıyor. Görüşürüz."

"Görüşürüz." Annem aşağıdan seslenmeye başladı. Yemek yemek için. Aşağı indim ve sofraya oturdum. Yemekte dduk bbog-gi var. Çok az yedikten sonra masadan kalktım. Çünkü şu evlilik olayı ben de iştah bırakmadı. Odama gittim. Sarhoş olduğum zamanı hatırlamaya çalıştım ama hatırlayamadım. Bazen haturlıyorum. Bazen de hatırlayamıyorum. Beynimi hala çözemedim.

.....

Bugün kuzenim Yoongi ve arkadaşları Jimin, Jin ve Jungkook'la birlikte bize geldi. Cho Hee'yi aradım.

"Alo Cho Hee mor alarm yanına Namjoon'u da al gel."

"Tamam ama onun arkadaşları Hoseok ve Taehyung'da burada."

Forced Wedding  ~KNJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin