Seděla jsem schoulená do klubíčka v rohu mé cely. Ano, cely. V Hydře. Díky pokusům, co na mně testují jsem získala schopnosti: telepatie, ovládání živlů, rychlá regenerace, nefunguje na mě sérum ovládnutí a nejdou mi vymazat vzpomínky. Nijak. A že se o to Hydra dost snažila.
Flashback
,,Dejte jí sérum na vymazání vzpomínek!" zakřičel někdo na ,,doktory" stojící vedle mě. Ti jen kývli a poslušně mi sérum píchli. Pak počkali asi tak pět minut, načež se mě zeptali: ,,Víš, jak se jmenuješ?" ,,Ano. Isabella Sanrová. Vaše sérum nějak nevyšlo." řekla jsem a drze se ušklíbla. To jsem asi dělat neměla, protože jsem naštvala šéfa, který sem přišel. No, přišel. Rozrazil dveře a nasraně si to sem nadupal. ,,Kde je to stádo volů, co jsem slyšela? Ach, on to byl jen jeden vůl, kterej ale za to stádo vydá." ušklíbla jsem se a pohled hodila na šéfa, který teď stál vedle mě. Od něj jsem schytala takovou facku, až se mi hlava otočila a sto osmdesát stupňů, víc už ani nemohla, jeliko jsem ležela připoutaná na lehátku. ,,Copak tě doma neučili, že holky se nemlátěj?" stočila jsem svůj pohled zase na něj a zeptala se. ,,Učili. Ale mlácení krav nezakázali." odpověděl v dojmu, že už nemám co říct. Špatně chlapečku. Já mám vždycky odpověď. ,,Tak to profackuj svoji manželku a mě nech bejt." štěkla jsem na něj a schytala další ránu, tentokrát pěstí do břicha. A hádejte od koho! Bingoo! Od jeho manželky. Abyste rozuměli, ona tu taky pracuje a zúčastňuje se pokusů. Ta pěst se mnou už ani nehla. Zvykla jsem si. ,,Jé, hele. Už je tady kráva i vůl. Stačí už jen telata!" vykřikla jsem. Ne, nemají děti, ale považují se za ,,rodiče" Hydry. Takž ona je kráva, on vůl a zbytek hydrantů telata. Docela pěkná rodinka, ne? Z myšlenek mě probrala další facka. Tentokrát z každé strany jedna. A já byla tak šikovná, že jsem si prokousla ret. ,Skvěle!' pomyslela jsem si, když se mi ústa zalila ještě horkou krví. Jelikož vyplivnout jsem jí nemohla, hlavu jsem měla také připoutanou k tomu lehátku, mysela jsem polknout. Já vím, zní to trochu nechutně. Ale zvyknete si, když je to téměř jediná tekutina, co zde spolknete(tím myslím, že nám nedávají téměř žádnou vodu, ne že nás nalejvaj krví. Zas tak nechutní nejsou. Nebo je to jen nenapadlo).
,,Fajn, když nezabralo sérum, zkuste elektrošoky!" rozkázal Vůl(šéf), čímž se vrátil k původnímu tématu. A sakra! Mezi všemi vězni(to jako pokusnými králíky, neboli subjekty, jak nás nazývají) se proslíchá, že elektrošoky ještě nikdo nepřežil. Néé! Já nechci umřít tady! Přála jsem si umřít šťastná, stará, přirozenou smrtí, jako prababička, s manželem u mé postele šeptajícím uklidňující slůvka na rozloučenou až po tom, co zachráním alespoň jeden život. Ano, mým snem bylo stát se doktorkou. Agrr, ta Hydra musí všechno zkazit! Ani umřít v klidu mě nenechá! A ještě k tomu to poslední co uvidím bude ty slizký obličeje šéfa a šéfky Hydry. A jak vypadají? Nikdo neví. Oba(plus doktoří) nosí masky a bílé pláště. Takže vlastně jejich obličeje neuvidím! Alespoň něco. ,,Zpusťte to!" zařve Kráva(šéfka) na doktory a přijde první elektrický šok. Ten ještě vcelku ujde. Ale jak později zjistím, intenzita se stupňuje. A to docela rychle. Vím, že chtějí abych řvala bolestí, ale takové privilegium jim nedopřeju. Takže jsem se kousla do rtu, zatla pěsti i zuby a rozhodla se nevydat ani hlásku.
Po chvíli byla bolest tak nesnesitelná, že jsem od ní začala odvádět způsobováním jiné bolesti(jo, funguje to i v reálu) takže jsem si dobrovolně prokousla ret a nehty do rukou zaťala tak, že i z nich začala téct krev. Neříkám že proudem ale stejně jsem po deseti minutách měla celé ruce od krve. Pak náhle elektrošoky přestaly. Sláva! ,,Víš, jak se jmenuješ? Kde jseš?" zeptal se jeden z doktorů. ,,Isabella Sanrová. V Hydře které velí Kráva a Vůl. Proč vlastně máte ve znaku chytrou chobotnici, když Hydře šéfuje debilní vůl?" zeptala jsem se drze. Pravdou bylo, že za tu svojí drzost jsem schovávala to, že jsem psychicky úplně na dně. Oni to naštěstí nepoznali(aby taky jo, když nemaj mozek). ,,Znovu!" zařvala Kráva hned po tom, co mi dala další facku. A tak ty elektrošoky začali znovu.
ČTEŠ
Avengers-Nová posila
FanfictionKdyž Avengers ničí jednu ze základen Hydry, najdou pouze pár přeživších lidí, na kterých dělali pokusy. Mezi nimi je i Isabella Sanrová, která se rozhodne jim pomoci a díky schopnostem získaných kvůli pokusům pomůže základnu zničit. To upoutá pozorn...