Pohled 3. osoby
,,Doprdele!"
Po vyřčení tohoto slova téměř všemi Avengery se na ně Steve podíval káravě. Jen krátce. Ale musel jim dát zapravdu. To, co spatřili, opravdu nevypadalo dobře. Naopak. Již při prvním pohledu zvenku na základnu nikdo nepochyboval o tom, že nastávající boj bude těžký. Základna sice vypadala opuštěně, ale každý věděl, že první zdání klame. Ale to, co viděli, nikdo nečekal. Základna byla tak plná vojáky Hydry, že až praskala ve švech. Takhle plnou základnu snad ještě ani jeden neviděl. Tedy, až na Bellu. ,,T-t-tady mě věznili." vykoktala ze sebe. Zbytek týmu na ni zděšeně pohlédl a Steve sám sobě nadával, že ji sem vůbec pustil. S tím začal ještě před tím, než byla tato slova vyřčena. Vlastně, jeho myšlenky se ubírali tímto směrem již od chvíle, co otevřeli dveře této základny. ,Tohle měla být jen malá akce. Místo toho to bude jedna z nejtěžších,' pomyslel si. Chtěl okamžitě poslat Bellu zpět do jetu, ale ona sama mu to překazila ve chvíli, kdy se zhluboka nedechla a prohlásila: ,,Tak co, jdeme na to?" Síla jejího hlasu všechny překvapila. Nebyl v něm cítit ani náznak strachu či nejistoty. To se ovšem nedalo říci a pocitech majitelky těchto slov. Uvnitř se třepala jako ratlík, bála se jako ještě nikdy a měla chuť se otočit a utéct. Ale neudělala to. Rozhodla se, že navenek nedá žádný ze svých pocitů najevo. Chovala se úplně jinak, než se cítila.
Po její větě se na chvilku rozhostilo naprosté ticho. Dokonce i jejich protivníci zmlkli a překvapeně se na dívku podívali. Tohle nečekal nikdo. Skrytý velitel Hydry zuřil. Jeho plán nevycházel. místo toho, aby se zalekla, její touha po výhře se ještě zvýšila. Chtěla pokořit svůj strach i všechny, jež pro její neštěstí znala. Pak se ale pousmál. Nejtěžší zkouška na ni ještě čekala.
Všichni Avengeři se po sobě podívali a poté se s bojovým pokřikem vrhli do boje. Stále ale museli myslet na statečnost jejich poměrně nové členky. Rozhodli se, že ji za žádnou cenu nezklamou a do boje se vrhali s co největší vervou mohli. Všechny pochyby, jež o této dívce někteří členi týmu měli (a že zde nějaké takové případy byli) se nyní proměnily na prach. Tahle holka prostě byla silná. Byla právoplatná členka týmu, což nyní dokázala. Byla Avenger.
Vojáci Hydry se sice snažili, ale na rozzuřené Avengery prostě nestačili. Clint metal šípy se sílou a přesností, jež ještě nikdo nepoznal. Natasha se proměnila ve vraždící monstrum bez špetky slitování a zabíjela s neuvěřitelnou přesností všechno, co na sobě mělo znak chobotnice. Rozhodla se, že rukojmí bude řešit až jako naprosto poslední věc i přes příkaz kapitána. Tony a Rhodney létali po základně a stříleli své střely. Sam poletoval s nimi, shazoval protivníky svými křídly, nebo je prostě zastřelil a vyskytoval se vždy v místě, kde to někdo z jeho přátel prostě nezvládal. Wanda a Pietro se od nich odpojili již na začátku boje a šli do věznice. Vision prostě zabíjel všechno, co ohrožovalo na životě kohokoliv z jeho týmu a s překvapením si uvědomil, že cítí. On něco cítil! To bylo poprvé a jeho první pocit, jež kdy cítil, nepatřil zrovna k těm nejlepším. Cítil vztek a chuť zabíjet. A zároveň obdiv k jedné osobě. K Isabelle. Tahle dívka nejen že dodala odvahy všem Avengerům, ale přiměla Visiona cítit. Thor zuřivě metal blesky a podvědomě se nikdy se nevzdálil od Belly na nějakou větší vzdálenost, stejně jako Steve. Ten, podobně jako jeho božský přítel cítil potřebu jeho kamarádku chránit ať to stojí cokoliv. Házel svým štítem a snažil se zabít co nejvíce nepřátel, jak to jenom šlo, přesto že to nepatřilo k jeho normální přirozenosti. Ale potřeba chránit Bellu byla silnější. A Bella? Ta se zuřivě oháněla svými schopnostmi, svazovala liánami, odhazovala vzduchem, zmrazovala vodou a upalovala ohněm. Některým nepřátelům ve svém záchvatu zuřivosti i způsobila telepatií takovou bolest, že zemřeli. Tedy, až do chvíle, kdy se v komunikátoru ozvalo: ,,Nechci nic říkat, ale tady jsou cely buď opuštěné, nebo zde leží mrtvá těla." to byla zpráva, jež všem předával Pietro. ,Cože? Vždyť Hydra mrtvá těla ,,uklízí"' pomyslela si Bella. Pak ji to ale trklo. ,,Do háje. Lidi, ty, s kterejma bojujeme nejsou agenti Hydry, ale úspěšné pokusy, jež se na jejich stranu přidaly buď dobrovolně, nebo jim vymazali paměť." oznámila zbytku Isabella. Od zbytku se ozvalo zaražené vydechnutí. Všichni si v tu chvíli uvědomili, že jejich protivníci bojují i různorodými schopnostmi, čehož si předtím nevšimli, neboť to z nějakého pro ně nepochopitelného důvodu skrývali. Dokonce i Nat se na chvíli zarazila, což ji málem stálo kulku v noze. Naštěstí protivníka zastřelila dřív.
Po Isabelliině oznámení se za ní ozval smích a tleskot. Všichni Avengeři se na původce těchto zvuků podívali, ale museli se zase rychle věnovat ochraně svého života. Agentů Hydry sice rapidně ubylo, ale ne natolik, aby se mohli věnovat něčemu jinému, než boji. I Isabella pohlédla na toho člověka a hrůzou zalapala po dechu. ,,P-p-prosím, řekni mi, že jsi ovládnutý a neděláš to dobrovolně." zeptala se mírně plačtivě muže stojícího naproti ní a odhodila jiného vzduchem. ,,Ta je moje! Zaměřte se na zbytek!" rozkázal svým spolubojovníkům a zle se Isabellu ušklíbl.Kolem ní teď bylo prázdno, neboť vojáci poslechli rozkaz jejich velitele (nejspíš byl jejich velitelem, to nikdo kromě něj a pár věrných nevěděl jistě) a zaměřili se na ostatní. Steve se na dívku podíval a chtěl jí jít na pomoc, ale byl zaměstnán vojáky kolem něj, jichž nyní ještě přibylo. ,,Isy, Isy, musím tě zklamat, tohle dělám naprosto vědomě a rád." odpověděl na otázku dívky, jež stála naproti němu a po tváři se jí koulely slzy. ,,A-ale proč? Vždyť jsme byli přátelé, dělali na nás pokusy, plánovali jsme společný útěk!" křikla na něj Bella. ,,Ano, ale díky těmto pokusům máme schopnosti!" pronesl chlapec napůl zasněně a napůl šíleně. ,,Notak, přidej se k nám, na tu lepší stranu, na stranu vítězů." pokračoval, natáhl ruce k dívce a usmál se na ni. V té chvíli Isabella přestala plakat a zamračila se ne něj. ,,Ale já již na té lepší straně jsem!" řekla tvrdě a pustila se do boje proti jejímu dřívějšímu kamarádovi. Tomu v okamžiku také zmizel úsměv z tváře a nahradil ho zuřivý výraz. ,,Jak chceš." pronesl a jal se opětovat útoky. Jak Bella po chvilce zjistila, Paul, její někdejší přítel ovládal kov. Po dívce vrhal kulky, trubky, hřebíky, prostě cokoliv, co bylo kovové. A že tam těch kovových věcí bylo požehnaně. Nejspíš tam byly umístěny schválně ještě dřív. Dívka jeho útoky opětovala a chránila se štítem ze vzduchu. Boj byl velice vyrovnaný. Oba, chlapec i dívka, měli podobně silné schopnosti. Aniž by si to dívka uvědomovala, narozdíl od chlapce, byli to jedni z nejpovedenějších experimentů Hydry. Ale asi po sedmi minutách jejich ,,soukromého" boje se dívce začala motat hlava. Nikoliv z vyčerpání, i když to tomu také významně pomohlo, ale stále ji nepřešla ani rýma, ani bolest v krku a hlavy. A to se teď ozvalo dvojnásobně. Bella začala mít mírně zamlžený pohled a proto si nevšimla kulky, jež naštěstí směřovala na její bok a ne na srdce. A kvůli jejímu zamlženému zraku našla kulka své místo a splnila úkol- zasáhla dívku. Ta bolestně vykřikla a svezla se k zemi. Hlava se jí teď motala třikrát více, bok naprosto nesnesitelně bolel a v krku měla vyprahlo jako v poušti. Paul se nad ni postavil se šíleným úsměvem a už se napřahoval, že ji dorazí. Tento plán mu ale překazila Nat, která jej střelila a pak si klekla k dívce na zemi. ,,Vydrž, vydrž, vydrž." mumlala směrem k Belle a přitom hlásila do komunikátoru: ,,Bella to schytala, opakuji, Bella to schytala." V tu chvíli zbytek Avengerů dorazil svého posledního protivníka a s jednotným výkřikem ,,Bello!" se rozeběhli za majitelkou tohoto jména. Ta se na ně jen usmála, než potichu prohlásila: ,,Jsem v pořádku." a následně se nechala vtáhnout do příjemné tmy a nevědomosti bezvědomí.
Ahojky všichni!
Strašně moc se omlouvám za moji dlouhou neaktivitu, ale nebyl čas, nálada a ani nápady. Pokusím se vám to teď nějak vynahradit.
Tak co, jak myslíte že to dopadne s Isabellou?
No, zase vás nechám napínat do další kapitoly, i když sama doufám, že tentokrát nebude ta prodleva tak dlouhá.
Doporučuji pustit si písničku.
Jinak budu moc ráda za votes a komenty.
Vaše Simi339
ČTEŠ
Avengers-Nová posila
FanfictionKdyž Avengers ničí jednu ze základen Hydry, najdou pouze pár přeživších lidí, na kterých dělali pokusy. Mezi nimi je i Isabella Sanrová, která se rozhodne jim pomoci a díky schopnostem získaných kvůli pokusům pomůže základnu zničit. To upoutá pozorn...