<•>

16 0 0
                                    

''O adamı istiyorum, buraya canlı halde. İşte ikiniz o zaman canınızı kurtabilirsiniz.''

''Siz ikiniz şunların üzerinde ne varsa alın.''

Mert Kadim, Diana'nın kocası. O gün sorgudaki öfkeli adam karşımızda yine terör estiriyordu gözlerindeki kızgınlık kararında ne kadar kararlı olduğunu doğruladı. İki iriyarı adam üzerimizde ne varsa zorla aldı. Metin donup kalmış bir şey yapmadan kabulleniyordu. Ben buna daha fazla müsaade edemezdim adamlardan tekini yere serdim. Bu sefer Metin'le ilgilenen adam üzerime yürüdü. Aldığım darbeyle yere yığıldım.

Burnumdan akan kanlara aldırış etmeden ayağa kalkmaya çalıştım. Bir tane de ben geçirdim karşımdaki adama, küçük bir çocuk gibi yüzü kızarmaya başladı. Bu sefer sayısı ondan fazla adam göründü arabaların arkasından. Mert Kadim'in kafasını sallamasıyla üzerimize saldırdılar. İki tane adam fazlasıyla yormuştu beni nefes nefese kalmıştım aldırış etmedim gücümün yettiği yere kadar savaşacaktım. Bedenimi yerden kaldırdım burnumdaki kanı koluma sildim paltomu kenara attım.

Gücün yetene kadar saldır, senden önce ona saldır ilk önce onun yorulmasını bekle ki en başta pes eden o olsun.

..

Kalk hadi.

Adam bu sefer çok sinirliydi parmak uçlarıyla bileklerime basınç uyguladı, iyice bitkin olan bedenimi yerden kaldırdım, gözlerim ışığa çıkınca yanma hissi giderek arttı.Yine o hareketli rutin işlerin cirit attığı koridora daldık. Bu sefer gerçekten komiserin yanına gittiğimizi anladım. Ellerim adamın elinden kurtuldu odaya daldı. Bir süre sessizce bekledim.

''Bahadır'ı senin adam esir almış, ne diyorsun bu duruma. Adam seni yanına göndermemiz karşılığında Bahadır ile Metin'i serbest bırakacakmış, bize hala günlerdir bir şey anlatmadın. Dr. Mutlu seni labarotuarı'na bir kaç günlük kabul etti. Dr Mutlu sana bir kaç test ve deney yapacak Bilinçaltında geri itilmiş ne kadar yaşanmışlık varsa ortaya çıkaracak. Yarın sabah arkadaşlar seni alıp onun yanına getirecek. Bahadır ve Metin içinde bu akşam yola çıkıyoruz.

2 saat sonra da Ceyda ile görüşeceksin.

''Ahmet alabilirsin onu''

Kolumda yine o soğuk dokunuşları hissettim. Ve yine karanlık ile başbaşaydım. Olup bitenleri aklımda tartmaya başladım. Geçmişimin büyük bir kısmına sünger çekilmiş gibiydi. Sadece bir kaç anı bırakılmıştı geriye.

Onlarda 20 yıl öncesine ait, Kimdim ben.

Annem bunu mutlaka bilirdi onu bulmalıydım. Ceyda'ya bunun için yalvarsam kabul ederdi belki.

...

''Annen onu bir önceki gelişinde araştırmıştık, Zeynep Kara.

Almanya'da 5 yıl önce evine giren iki hırsız tarafından otuz yerinden bıçaklanmış ve kimsesizler mezarlığına gömülmüş, ben.. çok üzgünüm. Başın sağ olsun. ''

Gözlerimden yaşlar süzüldü yine bu sefer ağlarken yüzüm yanmadı bir kadının yanında bunu özgürce yapabilmek sadece biraz garipti. Ceyda yalnızca yüzüme bakıyordu.

''Ben biraz yalnız kalmak istiyorum gidebilir miyim?''

..

Bedenim soğuk zeminde cansız halde yatıyordu, etraf karanlıktı,  fazlasıyla. Rutubetin etrafa yayıldığı bu keskin soğukluğu koynuna alan odaya bir göz attım,önünümü bile görememe engel olan karanlık ellerimi harekete geçirdi, küçük bir odaydı hiç bir şey yoktu yaklaşık on dakika böyle geçti. Bağırdım çağırdım sesimi duyan olmadı,bir ses duydum ayak sesleri.

BİLİNÇALTI #WATTYS2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin