2

161 10 0
                                    


Lena sietősen szedte a lábait, majd miután beütötte a kapukódot, alig hallhatóan fellélegzett. Shawn kapásból a lift felé indult, ám Lena megcsóválta a fejét, mintegy válaszként.

– Klausztrofóbia. — húzta el a száját. – De ne aggódj, a harmadikon lakom. — nevetett fel.

Kettesével szedték a lépcsőfokokat, így egy szempillantás alatt a barna, erezett ajtó elé értek. Lena kihalászta táskájából a kulcsait, a zárba helyezte, ami aztán hangosan kattant. Shawn a küszöbtől fél lépesre megtorpant és türelmesen kivárta, míg Lena újra kulcsra zárja a nyílászárót és felakasztja a táskáját.

– Menj be nyugodtan a nappaliba, addig én hozok valamit inni. — szólt a lány, mire Shawn bólintott és a ház legtágasabb helyiségébe vonult.

Lena elkészített két bögre citromfű teát, majd azokkal a kezében csatlakozott a bámészkodó fiúhoz. Shawn éppen háttal állt neki, amikor belépett a szobába, így a dohányzóasztalra tette a poharakat. A fiú mellé sétált, aki az egyetlen képet vizslatta, ami az egész házban fellelhető volt.

– A húgom.

– Hasonlítotok. — jegyezte meg Shawn. Igaza volt. A Lenát szorosan ölelő tinédzser lány valóban kiköpött mása volt. Legalább is külsőre biztosan.

– Nem akarom, hogy hasonlítson rám. — szólt halkan, majd helyet foglalt a kanapén és kezébe vette a bögrék egyikét. Mind a tíz ujját a pohár köré fonta, miközben mélyen beszívta a tea illatát.

– Ezt meg, hogy érted? — találta meg a hangját Shawn, ahogy leült vele szembe.

Lena legszívesebben homlokon csapta volna magát. Idióta Lena – gondolta. Nem szólt, gondolkozott mit is mondhatna. A legegyszerűbbnek az igazság bizonyult, de azzal képtelen volt előállni, így a könnyebb utat választotta. Hazudott.

– Mármint, nem akarom, hogy elszúrja az életét és kihagyja az egyetemet egy srác miatt, aki végül dobja Őt és teherbe ejt valaki mást.

Természetesen egyetlen szava sem volt igaz. Valóban nem vették fel egyetlen egyetemre sem, de azért, mert nem is jelentkezett sehova. A középiskolában éppenhogy átbukdácsolt, sőt az utolsó évben jó formán be se járt az órákra. Rossz társaságba keveredett és egyre inkább elnyelte a sötétség. Nem önszántából lett prostituált. A szülei kitagadták, így nem volt maradása Mitchiganben. Összepakolt és meg sem állt Seattleig. Itt találkozott Ryannel, aki kihasználta, hogy a lánynak pénzre volt szüksége. Azóta pedig Seattle egyik legkeresettebb nőjévé vált.

– Sajnálom. — felelt Shawn és tényleg úgy is gondolta. Nehezen hitte el, hogy bárki képes lenne ilyet tenni ezzel a csodálatos lánnyal. Hiába pár órája ismerte, biztos volt abban, ha elköteleződhetne végre valaki mellett és Lena lenne az, nem engedné el soha.

— Ne sajnáld. — legyintett a lány, miközben letette poharát az asztalra. – Egy cseppet sem bántam meg, hogy így alakult. — húzódott közelebb a fiúhoz. Nem gondolkozott, kezeit Shawn hibátlan arcára simította és ajkait az övéhez érintette. Nem volt hosszú csók, de csak azért, mert Lena ízelítőnek szánta. Ez is a jól bevált fegyverei közé tartozott. Tudta, hogy a fiú többet és többet akar ezután. – És ezt sem bántam meg. — jelentette ki a lány, ahogy elhajolt tőle. Belátta, Shawn elég jó tapsztalatokkal rendelkezett csókolózás terén.

– Rajtam a sor, ugye? — kérdezte Shawn, megnyalva az alsó ajkát. Azt, amit alig néhány másodperccel ezelőtt még a lány szája kényeztetett. Máris hiányzott neki Lena érintése.

Lena megvonta a vállát, ami még inkább felcsigázta a srácot. Ezúttal Ő csókolta meg, de ez sokkal hosszabb és szenvedélyesebb volt. A lány nem törődve a bokájába nyilaló fájdalommal, fészkelte magát Shawn ölébe. Lena drága és csodaszép ruhakölteménye pillanatok alatt ért földet, így immáron fehérneműben ücsörgött a fiú combjain. Nem volt szégyenlős, ugyan, hogy is lehetett volna az. Shawn megkönnyebbült, amiért Lena nem takargatta magát előtte, hanem bátran vállalta az egyébként is tökéletes alakját.

Bad reputation ? [shawn mendes]Where stories live. Discover now