1

207 13 0
                                    


Közel másfél órán keresztül beszélgettek, ami mindkettejüknek új dolognak számított. Lena sosem fordított ennyi időt klienseire, míg Shawn a kezdeti nehézségek ellenére abszolút feloldódott. Elcsépelt szólás, de külső szemlélőként úgy tünhettek, mint, akik évek óta ismerik egymást és szoros kapcsolatot ápolnak. Lena kivételesen nem játszotta meg az érdeklődését, valósággal itta a fiú minden szavát. Nevetett és nem az alkohol hatására, sokkal inkább azért, mert humorosnak találta Shawnt.

– Nem is az volt a baj, hogy elestem és felhorzsoltam a térdem, hanem az, hogy eltörtem a gördeszkámat, ráadásul a szomszéd nő is – akit egyébként utáltam –, elesett. — a lány hangosan kacagott, amiért kapott is néhány érdekes pillantást, de nem érdekelte. – Mondanom sem kell, soha többé nem kaptam gördeszkát a szüleimtől, sőt egy teljes napot kellett eltöltenem azzal a boszorkánnyal. Rémes volt. — nevetett fel Shawn is, a pulton könyökölve, majd kortyolt poharából.

Nem kevés alkohol keringett az ereiben, mégsem volt részeg. Tisztán beszélt és érthetően, mindössze az arca pirult ki enyhén.

– Nem lettem volna az édesanyád helyében.

– Miért? — kacagott Shawn.

– Azokról a dolgokról, amiket elmeséltél, azt szűrtem le, hogy nem éppen voltál egy angyal. De, javíts ki, ha tévednék. — kacsintott a fiúra.

Shawn pulzusa az egekbe szökött. Percről percre gyönyörűbbnek vélte a lányt, úgy vonzotta magához, mint egy mágnes. Megbabonázta a smaragd zöld tekintete és a tökéletes mosolya, továbbá az sem kerülte el a figyelmét, milyen erősen működik az a bizonyos kémia közöttük. Shawn azt kívánta bárcsak soha ne érne véget az az éjjel. Képes lett volna reggelig a bárban ülni és beszélgetni. Mindössze erre vágyott, nem úgy, mint Lena, aki bár valóban jól érezte magát a fiú társaságában, tudta, hogy ez csak munka és semmi több. Igyekezett ehhez is tartani önmagát.

– Kimegyek a mosdóba. Egy pillanat és visszajövök. — mászott le a székről a lány, majd megigazította szoknyáját és felkapta a táskáját.

Shawn nem tehetett róla, Lena széles csípője és formás feneke vonzotta a tekintetét. Alaposan végig mérte Őt. Kecses volt és nőies, Shawn mégis érzett körülötte valami nyomasztó sötétséget. Másfél óra alatt egy szót sem ejtett a családjáról és túlzottan önmagáról sem, furcsállta, de azt gondolta, talán nehezen nyílik meg idegnek előtt. Legalább is ezzel nyugtatta magát.

– Eszméletlen, ugye? — kérdezte a pultos srác, miközben a citromokat szelte vékony karikákra.

– Ahogy mondod. — értett egyet Shawn, bőszen bólogatva.

Lena megigazította a rúzsát, frizuráját, majd elő került táskájából a parfüm is. A női mosdóban különféle pillantásokkal illették a lányt. Volt, aki megvetően méregette, mások elismerően és egyszerre irigykedve nézték. Lena fittyet sem hányt rájuk, az utóbbi években megtanulta ignorálni és letojni mások véleményét.

Megmosta a kezét, majd távozott, de éppenhogy kilépett a mosdóból, Ryan állta el útját. Tagadhatatlanul dühös volt, mi sem bizonyította ezt jobban, mint a megkeményedett vonásai.

– Jól szórakozol? — fonta össze karjait szorosan mellkasa előtt.

– Tulajdonképpen igen, köszönöm a kérdésedet. — vágta rá Lena. Magabiztos volt, a legkevésbé sem ijesztette meg Ryan villámokat szóró tekintete, vagy az ér, ami kidagadt a halántékán.

– Fantasztikus, de rohadtul nem itt kéne már lenned.

– Tudom, azonban Ő nem az a fajta, aki egyből ágyba bújik valakivel. Adj egy fél órát és lelépünk. — magyarázta feszülten Lena és csak reménykedett abban, hogy úgy is lesz, ahogy eltervezte.

Bad reputation ? [shawn mendes]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora