|Két hónappal később|Miután Shawn végleg kilépett Lena életéből – legalábbis a lány úgy hitte –, továbbra is ugyanúgy folytatódott minden, mint előtte. A lány nem hagyott fel tevékenységével az ígérete ellenére sem, sőt újabban világ szerte érkeztek megkeresései. Az üzlet terjeszkedett, Ryan sok pénzt kaszált, míg Lena, ha kis időre is, de kiszakadhatott a hétköznapokból. Új városokat ismert meg, hiszen az utazásai időpontját – amiket egyébként a kliensei fizettek –, úgy időzítette, hogy a megbeszéltek előtt érkezzen, így lehetősége nyílt arra, hogy felfedezze az adott helyszínt. Ennyi pozitívumot tapasztalt a nyomorúságos életében.
A szobája közepén ácsorogva dobálta a ruháit bőröndjébe. Ezúttal három napra utazott, így annak megfelelően csomagolt. Mivel a "megrendelő" külön kikötötte Ryan számára, hogy egy hivatalos eseményre is magával kívánja vinni a lányt, mint kísérője, ezért Lena a szexibb alsóneműk és kényelmes ruhák mellé, elegánsabb darabokat is rakott, na meg persze az elengedhetetlen magassarkúkat. Egy vöröset és egy feketét, pontosabban a két kedvencét.
Miután sikeresen becsomagolt, legurított egy kávét és lecserélte pizsamáját, egy szűk fazonú nadrágra és egy egyszerű fehér pólóra. Magához képest visszafogottan öltözött fel, mivel a repülőutat nem tervezete kis estélyiben tölteni. Nem sminkelt, bár szüksége sem volt rá. Ő azon kevesek közé tartozott, akik a kencék nélkül is szépek voltak.
Tudván, hogy a taxi megérkezett, megragadta poggyászát, vállára akasztotta táskáját és elhagyta a lakást. Az eső apró cseppekben szemerkélt, de Lenát nem zavarta, valójában szerette. Megnyugtatta Őt. Gyakorta előfordult, hogy az ablak előtt ülve nézte a vihart.
Az autó valósággal repült, nem mintha Lena túlzottan bánta volna. Jobban mondva, alig várta, hogy kiszálljon a járműből, mivel a sofőr több figyelmet fordított rá, mint az útra. A lány természetesen ezt szóvá is tette, mire bár az ötvenes férfi bocsánatot kért, ugyanúgy folytatta. Lena legszívesebben félre utasította volna az autót és kiszáll belőle, azonban tekintettel arra, hogy ezúttal túl sok pénz forgott kockán, fékezte magát és keservesen, de elszenvedte az utazást. Nem késhette le a gépet.
A reptéren minden zökkenőmentesen történt. Becsekkolt, leadta a bőröndjét és elfoglalta a helyét. Bár az utóbbi időben sokat repült, mégis mértéket nem ismerő pánik uralkodott el rajta, ahogy a pilóta megkezdte a felszállást. Ilyenkor általában Shawn dalait hallgatta, pontosabban egyet, amit azóta a fiú ki is adott. Bad reputation. A dal, amit hozzáírt és, amit az étteremben előadott neki, nyíltan vállalva az érezelmeit. Nem tudhatta, de Shawn számára óriási kedvenc lett. Ha eszébe jutott Lena, csak meghallgatta és mosolyogva gondolt vissza a lányra. A lányra, akinél a szívét hagyta, amikor elhagyta Seattlet.
A gép a vártnál később landolt. Lena megkönnyebbülten kelt fel a székéről és nyújtóztatta ki karját, majd lábát. Los Angelesben meglepően kellemes levegő uralkodott ahhoz képest, hogy november eleje volt.
Lena felvette a csomagjait és elhagyta a terminált. Mivel a megbeszéltek előtt néhány órával érkezett, így a szállodát nem tudta elfoglalni, de nem is bánta. A táskájából előhúzta a jegyzettömbjét és a térképet, amin bejelölte mely látványosságokat, vagy számára érdekes dolgokat kívánja meglátogatni.
Ismét taxit fogott és egészen a belvárosig meg sem állt. Vásárolt, körbe nézett és fotózott, mert bár kevesen tudták róla, de rendkívül tehetségesnek bizonyult benne. Lena, azonban hobbiként gondolt rá, soha még csak meg sem fordult a fejében, hogy komolyan űzze és esetleg gallériát nyisson.
YOU ARE READING
Bad reputation ? [shawn mendes]
FanfictionTudta, hogy tisztességtelen életet él, mégis minden, amit akart, Ő volt.